“تقاضای زیاد برای ارکیده های ما و ما شاهد تغییر از گل به گیاهان گلدار هستیم.”


اندی برتون در گلخانه

چالش ها
برتون وقتی در مورد چالش‌ها صحبت می‌کند، می‌گوید که امسال در مقایسه با سه سال گذشته چالش‌های بسیار کمتری وجود داشت: «بدون کووید، کمبود نیروی کار، تاخیر حمل‌ونقل و تورم غافلگیرکننده، بنابراین در مجموع مثبت بود.»

تجارت الکترونیک
برتون می‌گوید تجارت الکترونیک هنوز یک حوزه رشد بزرگ برای Double H است و امسال آنها سفارشات روز مادر را بسیار بیشتر از سال‌های گذشته انجام دادند. ما در سیستم‌ها و فرآیندهای خود برای حمایت از این رشد سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و از اینکه امسال چقدر خوب پیش رفت، واقعاً راضی بودیم.»

اندی برتون از Double H Nursery می گوید: “تقاضا برای ارکیده های ما بسیار زیاد بود، تا حدی این به دلیل شروع کاهش حجم تولید در هلند است، اما همچنین به نظر می رسد تغییری از گل های شاخه بریده به گیاهان گلدار وجود دارد.” روز مادر در بریتانیا که در 19 مارس امسال برگزار شد. برای این مهدکودک عمده فروشی بریتانیایی در نیو میلتون، این رویداد بزرگترین پیک فصلی سال است.

phalaenopsis 9 سانتی متر محبوب ترین
در ارکیده های آنها، phalaenopsis 9 سانتی متری آنها محبوب ترین بود. این روندی است که برای چندین سال در حال ایجاد است. و هزینه های انرژی و حمل و نقل کمتر باعث می شود این نیروگاه های کوچکتر ارزش واقعاً خوبی داشته باشند، که مطمئنم تقاضا برای آنها را افزایش می دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
اندی برتون
مهد کودک دو اچ
ایمیل: [email protected]
www.doubleh.co.uk



منبع

نتایج روز مادر
نتایج مالی هنوز مشخص نشده است، اما از منظر عملیاتی، برتون از روند کار راضی است. امیدوارم به پیش بینی خود رسیده باشیم.»

بهبود کارایی، توسعه محصول برای کاهش تورم
تعطیلات بعدی عید پاک است، که نزدیک است، و سپس آنها به تابستان می روند، زمان خوبی برای آنها برای نگاه کردن به آینده و برنامه ریزی برای زمستان آینده. ما هنوز واقعاً سخت روی بهبود کارایی و توسعه محصول کار می کنیم تا بتوانیم تورم را کاهش دهیم و در عین حال کیفیت و خدمات عالی را به مشتریان خود ارائه دهیم. تورم متوقف نشده است، بنابراین ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم تا از عقب افتادن منحنی جلوگیری کنیم، اتفاقی که سال گذشته برای ما افتاد.

یک سال برنامه ریزی و آمادگی
آن‌ها یک سال برنامه‌ریزی و آماده‌سازی طول می‌کشد تا بتوانند روز مادر موفقی داشته باشند. برتون می‌گوید: «بنابراین همه اینجا در Double H تمرکز زیادی دارند. آنها با خرده فروشان برای برنامه ریزی حجم و مرحله بندی برای دوره روز مادر همکاری می کنند. به این ترتیب، ما می‌توانیم گیاهان، بسته‌بندی، افراد، حمل‌ونقل و غیره را آماده کنیم. البته، با ورود به دوره و شروع به دیدن رفتار مصرف‌کنندگان، این برنامه‌ها کمی تغییر می‌کنند، اما نکته کلیدی ارتباط مداوم با خرده‌فروشان است. وفق داده و به آن پاسخ بده.»