تقاضای پژمرده تاجران گل را ناامید می کند

ذینفعان به هیمالیا تایمز گفتند که علیرغم کاهش واردات گیاهان نسبت به دو ماه اول سال مالی گذشته، وضعیت اقتصادی فعلی کشور علاقه مصرف کنندگان را برای خرید گل برای فصل جشن کاهش داده است.



منبع

مین بهادر تامانگ، رئیس انجمن پرورش گل نپال، به اشتراک گذاشت که اگرچه تقاضای قابل توجهی وجود دارد، تولید محلی به دنبال عدم سرمایه گذاری سهامداران پس از همه گیری کووید کاهش یافته است. از آنجایی که به دنبال قطع زنجیره عرضه، بسیاری از گل‌کاران از وام‌های بانک‌ها و مؤسسات مالی محروم شدند، بسیاری از گل‌ها پژمرده شدند و بر کاهش تولید افزودند. اگرچه این بخش به آرامی خود را احیا می‌کند و با افزایش تقاضا نسبت به گذشته افزایش می‌یابد. تامنگ گفت: سال‌ها میزان تولید بهبود چندانی نداشته است.

مقاله کامل را در www.thehimalayantimes.com بخوانید

با شروع جشنواره 10 روزه Dashain که از این هفته در نپال آغاز می شود، گلفروشان و اپراتورهای مهدکودک به امید کسب و کار بهتر در مقایسه با فصول گذشته دست به دست می شوند. با این حال، معامله گران گفتند که نگران کاهش تقاضا و تولید و همچنین احساسات پایین سهامداران هستند.

مردم در سراسر کشور برای اهداف مختلف در این فصل جشن خرید گل و گلدسته را انتخاب می کنند که گل های داوودی و گل همیشه بهار بهترین گل ها هستند.