“تقاضا برای راه حل های خنک کننده در مزرعه در حال افزایش است”

زنجیره سرد باید در مزرعه شروع شود
او تاکید می کند که زنجیره سرد، به ویژه برای گل های شاخه بریده، باید بلافاصله پس از چیدن و برش گل ها در مزرعه شروع شود. برای اکثر صادرکنندگان، گل‌ها بین 24 تا 48 ساعت پس از چیدن به فرودگاه ارسال می‌شوند. عملیات خنک‌سازی قبل و بعد از درجه‌بندی و بسته‌بندی، کنترل کیفیت را با کاهش سرعت تجزیه و کاهش انقباض تضمین می‌کند. در این مدت، شرایط دما و رطوبت وجود دارد. باید کنترل شود، دما پایین بیاید و محدوده ایده آل 1 تا 3 درجه سانتیگراد حفظ شود. به همین دلیل، زمان بسیار مهم است زیرا هر ساعت دوری از دمای زنجیره هدف سرد گل، عمر گلدان را یک روز کامل کاهش می دهد. به مشتریان خود اجازه می دهیم تا با حفظ این ارزش با راه حل های خنک کننده ما از این ضرر دوری کنند.”

علاقه زیاد به حمل و نقل دریایی
به گفته دیو، علاقه و تقاضا برای محموله های حمل و نقل دریایی در حال افزایش است. هنگام انتخاب حمل و نقل دریایی، دمای مبدأ و در طول سفر باید بهینه باشد.” در چند ماه گذشته، صادرکنندگان گل کنیایی چالش های خود را با استفاده از حمل و نقل هوایی برای ترانزیت محصولات خود بیان کرده اند و تمایل خود را برای استفاده از حمل و نقل دریایی اعلام کرده اند. به دلیل هزینه های بالای حمل و نقل هوایی، برای بازرگانان گل، مزایای حمل و نقل دریایی نسبت به هواپیما بر اساس ظرفیت بالاتر و قیمت های بسیار پایین تر است، در حالی که زمان حمل و نقل طولانی تر به بازارهای کلیدی دارد، در حالی که پنجره های پوشش برای حق بیمه حمل و نقل هوایی کوتاه تر می شوند. کمتر سودآور است. با حمل و نقل دریایی، ماندگاری در مبدأ باید بهینه باشد و به ما امکان می دهد کیفیت مورد انتظار از مصرف کنندگان را برای بیش از یک ماه حفظ کنیم. برای دستیابی به این نتایج، پیش خنک سازی با کیفیت بالا و زنجیره سرد کارآمد از برداشت تا برداشت مصرف کنندگان بسیار مهم هستند. محصولات ما به گونه ای طراحی شده اند که چنین سفرهای طولانی را برای مشتریان ما که می خواهند برای حمل و نقل دریایی آماده باشند، امکان پذیر کند.”


اتاق های سرد و بسته بندی در یک پرورش دهنده کنیایی

دارایی های زنجیره سرد برای یک چرخه خنک کننده کامل و کنترل شده
InspiraFarms Cooling برای ارائه چرخه خنک‌کننده کامل و کنترل‌شده گل‌ها، انواع مختلفی از دارایی‌های زنجیره سرد مانند اتاق‌های سرد با دمای مثبت، فضاهای بسته‌بندی یخچال، راهروهای توزیع یخچال و بسیاری موارد دیگر را ارائه می‌دهد. همه زیر یک سقف، با ساختارها و طرح‌های مدولار، موادی که با تمام گواهی‌های کیفیت و ایمنی مواد غذایی مطابقت دارند، و یک سیستم نظارت بر داده‌ها در زمان واقعی یکپارچه می‌شوند. “راه حل داده ما بسیار جلوتر از سایر راه حل های شناخته شده در بازار است. در راه حل استاندارد خود، ما نه تنها دمای اتاق، بلکه رطوبت هر اتاق سرد را نیز اندازه گیری می کنیم. علاوه بر این، ما همچنین دمای تولید را با استفاده از پروب های سوراخ کننده اندازه گیری می کنیم. بازشوهای درب، و قرائت انرژی (مصرف و ولتاژ بیش/کمتر. این راه حل را می توان با حسگرهای اضافی مانند اتیلن و CO2 برای آن دسته از مشتریانی که مایل به تنظیم آلارم یا تجزیه و تحلیل داده ها و بهبود دستور العمل ها و پروتکل های خنک کننده خود هستند گسترش داد. حتی نتیجه بهتر.”

کدام سرویس بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد؟ چرا؟
به گفته دیو، اتاق‌های سرد و پیش خنک‌کننده‌های هوای اجباری در حال حاضر مورد تقاضاترین راه‌حل‌های خنک‌کننده هستند. «InspiraFarms Cooling چیلرهای انفجاری و پیش خنک‌کننده‌های هوای اجباری را ارائه می‌کند تا سرعت خنک‌سازی را به طور یکسان و مؤثر به همه بسته‌های موجود در پالت، جعبه، جعبه یا سطل برساند. وقتی کارآمد انجام شود، جریان هوا و دوره دما بهینه می‌شود. افت محصول به طور قابل توجهی کوتاه می شود. با فشارهای تا 300 Pa (پاسکال)، سیستم های پیش خنک کننده و جریان هوای قابل تنظیم ما به آن اجازه می دهد با طیف وسیعی از ماشین های خنک کننده و فرآیندهای خنک کننده و نیازهای شما مطابقت داشته باشد.”

ورود به صنعت گل
از سال 2012، InspiraFarms Cooling در ارائه تجارت کشاورزی آفریقایی در صنعت میوه و سبزیجات با ابزار، فناوری و تخصص برای کاهش چشمگیر تلفات مواد غذایی و هزینه های انرژی و دسترسی به بازارهای با ارزش، تخصص داشت. در سال 2022، Inspirafarms Cooling این راه حل ها را به بازار گل گسترش داد و واحدی را که برای یک مزرعه گل تاسیس شده در Timau، کنیا طراحی شده بود، به فروش رساند. “تصمیم ما برای تمرکز بر ارائه خدمات به بازار گل عمدتاً ناشی از تقاضای بازار و نیاز به راه‌حل‌های نوآورانه بود. با گسترش بازار، ما نیاز به راه‌حل‌های خنک‌کننده مطمئن و کارآمد را تشخیص دادیم که به‌طور خاص با نیازهای منحصربه‌فرد تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان گل طراحی شده‌اند. خرده فروشان و صادرکنندگان صنعت با ارزش بالا و طبیعت لطیف گل های تازه نیاز به کنترل دقیق دما و مدیریت بهینه پس از برداشت برای اطمینان از کیفیت آنها و افزایش عمر مفید آنها دارد.”

برای اطلاعات بیشتر:
خنک کننده InspiraFarms
تلفن: +44 (0) 20 3893 2420
ایمیل: [email protected]
www.inspirafarms.com



منبع

خدمات نگهداری
همانطور که برای بسیاری از محصولات، نگهداری با کیفیت خوب مهم است. زمان خرابی را به حداقل می رساند و خرابی ها و آسیب های متعاقب آن را به تمام ماشین آلات و تجهیزات خنک کننده شما با تعمیر و نگهداری منظم کاهش می دهد. بنابراین، آنها اخیرا خدمات تعمیر و نگهداری را برای کلیه ماشین آلات خنک کننده در مزرعه، از جمله اتاق های سرد، بسته ها، فریزرها و راه حل های ذخیره سازی طولانی مدت راه اندازی کردند.

راه حل های بیشتر در خط لوله
در طول سال، آنها به استفاده از راه حل های گل بیشتر برای مشتریان خود ادامه خواهند داد. این به نوبه خود آنها را قادر می‌سازد تا دفعات کمتر، بهره‌وری انرژی، عمر مفید طولانی‌تر و خنک‌سازی کارآمد را تجربه کنند.»

IFTEX در نایروبی، کنیا
مشتاق کسب اطلاعات بیشتر در مورد InspiraFarms Cooling و ملاقات با تیم هستید؟ آنها در IFTEX در نایروبی، کنیا، از 6 تا 8 ژوئن در مرکز ویزا اوشوال، غرفه G3-29 نمایشگاه خواهند داشت (یک جلسه را در اینجا رزرو کنید). “نسخه 2022 برای ما سرنخ‌های امیدوارکننده‌ای در صنعتی ایجاد کرد که به تازگی به آن ملحق شده بودیم. همه این فرصت‌های تجاری پایه‌ای عالی برای رشد و همکاری‌های آینده در این صنعت برای ما فراهم کرد. از طریق گفتگوها و تعاملات معنی‌دار با شرکت‌کنندگان، ما به بینش‌های ارزشمندی دست یافتیم. به چالش‌ها و مشکلاتی که صادرکنندگان در صنعت گل تازه با آن مواجه هستند. این دانش ما را قادر می‌سازد تا راه‌حل‌های خود را برای رسیدگی مؤثر به نیازهای منحصربه‌فرد مشتریانمان اصلاح و تنظیم کنیم. IFTEX 2022.”

بیش از یک سال است که InspiraFarms Cooling راه حل های خنک کننده خود را به صنعت گل ارائه می دهد. و از زمانی که آنها اولین واحد خود را در یک مزرعه گل در Timau، کنیا نصب کردند، شاهد افزایش تقاضا بودند و در حال گسترش حضور خود در بازار هستند. این شرکت اخیراً خدمات تعمیر و نگهداری را برای تمام ماشین‌های خنک‌کننده در مزرعه راه‌اندازی کرده است و راه‌حل‌های خنک‌کننده بیشتری در دست تولید هستند. مدیر فروش InspiraFarms، Dave Zoetemelk، توضیح می دهد که ماه آینده، آنها برای دومین بار در IFTEX در نایروبی خواهند بود و راه حل های خنک کننده خود را برای صنعت گل، از جمله اتاق های سرد، پیش خنک کننده ها و بسته بندی ها به نمایش می گذارند.

“چه یک تولید کننده یک سیستم با راندمان بالا را از ما خریداری کرده باشد یا تجهیزات خنک کننده ارائه شده توسط شرکت های دیگر داشته باشد، ما می توانیم خدمات تعمیر و نگهداری توصیه شده خود را به آنها ارائه دهیم. ما می توانیم فعالیت های خدمات را در اطراف فصلی محصول برنامه ریزی کنیم تا بهترین شیوه های خدمات را قبل، در طول، دیو می گوید و بعد از فصل برداشت.

اولین واحد گل نصب شد
دیو توضیح می‌دهد که مزرعه گل در Timau به دنبال راه‌حلی با قیمت رقابتی و تسهیلات کم‌مصرف انرژی برای خنک کردن و نگهداری گل‌های تازه بریده شده بود، و InspiraFarms Cooling می‌توانست آن را ارائه دهد. اولین واحدی که ما نصب کردیم شامل یک واحد دریافت کننده برای گل های تازه بریده شده از مزرعه بود که برای کاهش سریع گرمای مزرعه به +5 درجه سانتیگراد طراحی شده بود. بخش دوم برای بعد از درجه بندی تعیین شده است، جایی که گل ها بیشتر تا + سرد می شوند. 1 درجه سانتیگراد و در جعبه برای صادرات قرار دهید. به طور کلی، تسهیلات شامل یک اتاق سرد دریافت/مخذ و یک سردخانه نهایی/تحویل است که همگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بالاترین خروجی را در کیفیت محصول و کمترین کم‌آبی را داشته باشند و عمر گلدان را افزایش دهند. به حداقل رساندن تراکم، که می تواند برای کیفیت گل مضر باشد. این مشتری همچنین راه حل داده بلادرنگ ما را برای نظارت و بهینه سازی عملکرد خنک کننده خود خریداری کرد. این شامل مجموعه ای از سنسورهای هوشمند، لاگرها و لوازم الکترونیکی برای ارائه شفافیت داده ها از طریق واقعی است. نظارت بر داده های زمان.”