“تقاضا و پتانسیل وجود دارد”

و در مورد مصرف کننده نهایی چطور؟ او می‌گوید: «از تجربه، من می‌دانم که مصرف‌کنندگان بدون در نظر گرفتن اندازه گلدان از شکوفه‌های phalaenopsis لذت می‌برند. کریستین می افزاید: “و ما مطمئن می شویم که از بهترین گونه ها استفاده می کنیم. مجموعه ما از حدود 15 تا 20 گونه تشکیل شده است و ما به طور مداوم آن را نوآوری کرده و بهبود خواهیم داد تا ترکیب رنگی با گیاهان با بهترین کیفیت ارائه دهیم.”


ووتر کونیژن و کریستین برمکنس در گلخانه.

برای اطلاعات بیشتر
ارکیده برمکنس
کریستین برمکنس
ایمیل: [email protected]

ووتر کونیجن
تلفن: +31611702292
ایمیل: [email protected]

پس چه مزیتی برای خرده فروشان دارد؟ ووتر: “ما می بینیم که هزینه ها، از جمله هزینه حمل و نقل، در حال افزایش است، و هنگام عرضه phalaenopsis 9 سانتی متری، گیاهان بیشتری در مقایسه با 12 سانتی متری در چرخ دستی قرار می گیرند، اندازه ای که هنوز بر بازار حاکم است. علاوه بر این، Bremkens می تواند به راحتی مقادیر زیادی و در ترکیبات رنگی که خرده فروشان به دریافت آن عادت دارند عرضه کند.

www.bremkens-orchids.com



منبع

در Bremkens، تمام تکنیک ها و دانش برای رشد این مقادیر زیادی از گیاهان نهایی موجود است. “ما در حال تغییر کامل به LED هستیم تا تا حد امکان پایدار باشیم.” در ابتدای مهرماه، آنها قصد دارند اولین کارخانه ها را برای تحویل آماده کنند.

Wouter بیش از 15 سال تجربه تجاری در صنعت خرده فروشی بزرگ دارد و همیشه بر فروش phalaenopsis متمرکز است. “او نیازهای خرده فروشان و مصرف کنندگان در این رده محصول را می داند و متوجه شد که با توجه به پیشرفت های اخیر در بخش phalaenopsis، پتانسیل خوبی برای phalaenopsis 9cm وجود دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تولید این سایز گلدان را آغاز کنیم.” مسیحی می گوید.

Bremkens Orchids، یک مهد کودک آلمانی که به تولید گیاهان جوان phalaenopsis معروف است، به زودی فروش گیاهان نهایی phalaenopsis 9 سانتی متری را در مقادیر زیاد برای فروشگاه های خرده فروشی متوسط ​​و بزرگ در اروپا آغاز خواهد کرد. کریستین برمکنس، مالک Bremkens Orchids می گوید: “ما دانش کاشت گیاهان تمام شده را داریم و می توانیم به راحتی مقادیر زیادی را تحویل دهیم. و برای اینکه در این بخش جدید روی زمین بگذاریم، Wouter Konijn به تیم ما پیوست.”