تلقیح میکروبی جدید مزایای ملموسی را در مخلوط‌های محیط کشت پایدار ارائه می‌کند

سام توضیح می‌دهد: «در مقایسه با مخلوط‌های ذغال سنگ نارس، مخلوط‌های محیط رشد پایدار بدون ذغال سنگ نارس یا کاهش ذغال سنگ نارس – حاوی الیاف چوب، پوست درخت و زغال سنگ – به دلیل نحوه پردازش، میکروب‌های مفید کمتری دارند.» Vitalnova TriBoost که به‌راحتی در طول تولید به مخلوط‌های رسانه‌ای در حال رشد اضافه می‌شود، محتوای میکروبی مخلوط‌های پایدار را تا حد زیادی تقویت می‌کند و فواید زیادی را ارائه می‌کند.

سام توضیح می‌دهد: «این تلقیح میکروبی جدید که برای نقشش در خاک‌های سالم و متعادل انتخاب شده است، به محیط‌های رشد پایدار یک تقویت میکروبی لازم را می‌دهد.

سام ریورز، مدیر فنی ICL می‌گوید: «آخرین افزوده شده به مجموعه رو به رشد محرک‌های زیستی آزمایش‌شده و آزمایش‌شده، Vitalnova TriBoost یک افزودنی خوش‌آمد به برنامه‌های مدیریت محصول یکپارچه برای گیاهانی است که در محیط‌های رشد کاهش‌یافته و بدون ذغال سنگ نارس رشد می‌کنند.» برای کنترل

Vitalnova TriBoost در حال رشد گنجانیده شده از یک جمعیت قوی از میکروب های مفید تشکیل شده است. حاوی آنزیم‌ها و سه کشت زنده باسیلوس سوبتیلیس، انتروکوکوس فاسیوم و لاکتوباسیلوس پلانتاروم است که همگی برای بهینه‌سازی قابلیت زنده‌مانی انجماد خشک شده‌اند.

یک تلقیح میکروبی جدید ICL، Vitalnova TriBoost، یک میکروبیوم سالم را در مخلوط‌های محیط‌های رشد پایدار ترویج می‌کند و به افزایش سرزندگی گیاه کمک می‌کند – کیفیت گیاه را بهینه می‌کند و در عین حال تلفات را به حداقل می‌رساند.

ویتالنووا تری‌بوست در آزمایش‌های اخیر در یک تولیدکننده پیشرو بدون ذغال سنگ نارس عملکرد بهتری نسبت به محصول و کنترل رقیب داشت و چندین مزیت ملموس را به همراه داشت. با ترویج ریشه زایی بهتر، تقریباً تلفات چندین گونه چالش برانگیز برای رشد را از بین برد. در همین حال، گیاهان تیمار شده TriBoost 2-3 هفته زودتر آماده فروش بودند.

برای اطلاعات بیشتر:
گروه ICL
خانه اپسیلون، جاده غربی
Ipswich، IP3 9FJ
تلفن: +44 (0) 1473 237100
فکس: +44 (0) 1473 237150
ایمیل: [email protected]
www.icl-group.com
www.icl-sf.co.uk
www.icl-sf.ie



منبع

جوامع قوی از میکروب های مفید برای بهینه سازی خاک و رشد بهره وری رسانه ضروری هستند. ترویج تجزیه سریع بقایای گیاهی، بهبود کربن و pH خاک. و کمک به تامین مواد مغذی در دسترس گیاهان در طول فصل.