تور باغبانی توپ در غرب شیکاگو

موسس شرکت Ball Horticultural، شعار جورج جی. بال “همه بهترین ها و هیچ چیز دیگری” بود، و بدیهی بود که بال این ارزش ها را در طول تور اخیر ما از شرکت بال باغبانی در غرب شیکاگو، که به طور یکپارچه توسط بال هماهنگ شده بود، به کار می برد. مدیر عملیات تحقیقاتی و عضو هیئت امنای AFE، دکتر مگان بومن. اگرچه بال یک شرکت بین‌المللی است که صنعت را در مقیاس جهانی پیش می‌برد، اما واضح بود که آنها هنوز هم در هر کاری که انجام می‌دهند، پرورش‌دهنده فردی را در ذهن دارند.

دانه‌ها، حتی دانه‌های رقبا، آزمایش‌هایی را در تأسیسات بال انجام می‌دهند تا شاخص قدرت کامل توپ (BVI) خود را تعیین کنند، که عددی است که روی بسته‌های دانه دانه نشان می‌دهد که چقدر دانه یکنواخت است. بذرها در سینی های پلاگین کاشته می شوند و در محفظه های رشد کنترل شده جوانه می زنند و سینی ها از طریق اسکنر لیزری روی نوار نقاله قرار می گیرند تا به سرعت (حدود 30 ثانیه در هر سینی) و اندازه گیری دقیق پارامترهای رشد مانند ارتفاع، سطح برگ و عملکرد کلروفیل. .

به محض رسیدن به بال، با شورش رنگی از باغ های نمایشی آنها مواجه شدیم – 10.5 هکتار از گیاهان یکساله، چند ساله، گل های شاخه بریده، ظروف مخلوط، سبزیجات و غیره. این باغ‌ها فرصتی برای مشاهده ژنتیک توپ بدون استفاده از هیچ گونه درمانی هستند، بنابراین می‌توانید واقعاً احساس کنید که این گیاهان به طور طبیعی در منظره چگونه عمل می‌کنند. آن‌ها حتی نسخه‌های رقیب خود را در کنار نسخه‌های خودشان در باغ مقایسه رشد می‌دهند، که به ما نگاهی بی‌طرفانه به انواع ارقام مختلف در بازار داد.

پس از آماده شدن و آزمایش بذر، در شرایط سرد و خشک نگهداری می شود تا زمان ماندگاری آن به حداکثر برسد تا زمان بسته بندی و ارسال برسد. Ball از SAP و سایر سیستم‌های پیش‌بینی برای تعیین تاریخ مورد انتظار و تقاضای محصول نهایی استفاده می‌کند، که تیم آنها را راهنمایی می‌کند تا بدانند چه مقدار و چه زمانی باید بسته‌بندی کنند. این تضمین می کند که تولیدکنندگان در زمان نیاز تمام بذر مورد نیاز خود را در اختیار دارند. تبدیل وزن به شمارش هنوز در بسیاری از عملیات بسته‌بندی دانه‌ها رایج است، اما Ball دقت بسته‌بندی را با استفاده از شمارنده‌های بذر تخصصی که می‌توانند دانه‌ها را با سرعت ۲۰۰۰ در ثانیه بشمارند با استفاده از دوربین و آینه‌های متعددی که در مکان‌های مختلف قرار می‌گیرند، بهبود بخشیده است. زاویه. وجود آینه های متعدد در اسکنر امکان شمارش دقیق در زمان واقعی را فراهم می کند، زیرا دانه ها در دستگاه می ریزند، بدون توجه به اینکه کجا نسبت به یکدیگر هستند. توپ معمولاً دانه ها را در مراحل 3 ماهه بسته بندی می کند. سیستم آنها هنگامی که زمان پر کردن سهام آنها فرا می رسد سیگنالی ارسال می کند. Ball مفتخر است که زمان‌های چرخش سریع و حمل و نقل در همان روز را ارائه می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر:
شرکت باغبانی توپ
www.ballhort.com

شاید عمیق‌ترین نکته این بود که علیرغم تأثیر بین‌المللی و پیشرفت‌های علمی، شرکت بال باغبانی همچنان توانسته است به دلیل دسترسی و مهربانی مدیر عامل و رئیس نسل سوم آنا بال و دخترش احساس کند که یک کسب‌وکار متعلق به خانواده است. سوزانا بال (سرکرده همکار پایداری)، که برای یک شام دوست داشتنی در باغ ها به ما پیوست. برای سال‌ها، بال به حمایت از صنعت از طریق کمک به AFE ادامه داده است. ما از شرکت Ball Horticulture سپاسگزاریم که درها و باغ های خود را در طول جلسه هیئت مدیره سالانه ما به روی ما باز کرد و ما را با مهمان نوازی و تعهد آنها به پیشرفت های صنعت و نیازهای پرورش دهندگان الهام بخشید.

در مرحله بعد، بازدیدی از مرکز نوآوری های توپ هلیکس با طراحی زیبا داشتیم، جایی که تیم دانشمندان پیشرفته آنها گرد هم می آیند تا جدیدترین اصلاح نژاد، ژنتیک، آسیب شناسی گیاهی و راه حل های فنی را برای اطمینان از موفقیت و سود پرورش دهندگان توسعه دهند. دانشمندان بال ارائه های هیجان انگیزی در مورد کار خود ارائه کردند که اشتیاق، گسترش، گستردگی دانش و کیفیت تحقیق آنها را برجسته کرد. گشت و گذار در آزمایشگاه ها واقعاً دیدنی بود، و به عنوان یک کارگر سابق آزمایشگاه، کمی حسادت می کردم! ما با این تصور باقی ماندیم که شعار بال، “همه بهترین ها و هیچ چیز دیگر” نیز به استخدام و حفظ کارمندان آنها مربوط می شود.

هنگامی که وارد شدیم، توری از امکانات پردازش، آزمایش و توزیع بذر Ball دریافت کردیم. توپ تعدادی از گزینه های پوشش دهی، تصفیه و پلت کردن بذر را برای بهبود کارایی و عملکرد برای پرورش دهندگان ارائه می دهد. پوشش های بذر فرموله شده ویژه آنها برای بهبود جریان بذر از طریق دستگاه های بذر، کنترل رشد و کاهش بیماری طراحی شده است. پلت کردن برای بهبود دید بذرهای کوچک در سینی پلاگ، رفع نیاز به چندین بار کاشت و همچنین ترکیب چندین گونه یا رقم در یک پلت استفاده می شود. دستگاه‌های پوشش‌دهنده بال می‌توانند 25000 تا 1000000 دانه را به‌طور هم‌زمان درمان کنند، که دیدن شخص منظره چشمگیری بود. توپ همچنین دانه های ارگانیک بدون مواد شیمیایی را ارائه می دهد.

نوشته شده توسط لورا بارت، هماهنگ کننده تحقیقات AFE



منبع