تور مطالعه کشاورزی حفاظت شده و کشاورزی بدون خاک


تاسیسات برتر تولید محصول استرالیا درهای خود را به روی شرکت کنندگان در یک برنامه آموزشی تخصصی باز می کنند. مزارع استرالیا به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان محصولات کشاورزی جهان، میانگین درآمد نقدی بیش از 600000 دلار استرالیا در هر مزرعه بین سال‌های 1999 تا 2022 دارند که آن را به مکانی ایده‌آل برای کشف برتری کشاورزی تبدیل می‌کند.

از 22 مه تا 3 ژوئن 2023، یک تور مطالعاتی دو هفته ای کشت حفاظت شده و کشاورزی بدون خاک در ایالت ویکتوریا، استرالیا برگزار می شود. این برنامه توسط Genesis Horticultural Solutions و CV Hydro، هر دو عضو Protected Cropping Australia (PCA) Ltd، سازماندهی شده است، این برنامه برای شرکت کنندگان از منطقه آسیا و اقیانوسیه طراحی شده است. این تور شامل آموزش تئوری کلاس درس، بازدید از مزارع عملیاتی و کار عملی است.

مرکز آموزشی برای این سفر تحصیلی، کالج اجتماعی گیپسلند در ویکتوریا خواهد بود، با امکان شرکت در برنامه روز PCA’s Growers، که در آن پرورش دهندگان تجاری تجربیات خود را به اشتراک خواهند گذاشت. این برنامه علاوه بر یادگیری شامل تورهای تفریحی و تفریحی در تعطیلات آخر هفته می باشد.

این سفر مطالعاتی با هدف به نمایش گذاشتن فن‌آوری‌های کشاورزی حفاظت‌شده و هیدروپونیک/کشاورزی بدون خاک استرالیا، که از بهترین‌ها در جهان محسوب می‌شوند، است. تونی بونداک، مدیر عامل Genesis Horticultural Solutions و تنها مربی دارای گواهی خصوصی در استرالیا، آموزش تئوری را ارائه خواهد کرد. او در سال 2017 یک دوره آموزشی 5 روزه را در هند با شرکای آموزشی خود، Agragannya Skills Private Limited (با نام تجاری CV Hydro) که دارای 15 سال تجربه آموزشی در هند هستند، برگزار کرده است.

این سفر مطالعاتی برای ارائه کشاورزان تجاری با استفاده از کشاورزی محافظت شده (خاک یا بدون خاک)، و همچنین کسانی که علاقه مند به یادگیری بهترین شیوه ها در باغبانی یا دنبال کردن حرفه ای در کشاورزی هستند، مفید خواهد بود. شرکت‌کنندگان در معرض شیوه‌های کشاورزی پایدار، فناوری‌های نوآورانه باغبانی، صنعت کشاورزی استرالیا، سیاست‌های کشاورزی، فرصت‌های شبکه‌سازی و موارد دیگر قرار خواهند گرفت.

بروشور سفر مطالعاتی و برنامه درسی سفر مطالعاتی در صورت درخواست در دسترس است.

برای اطلاعات بیشتر:
سی وی هیدرو
[email protected]
cvhydro.com.au



منبع