تور یک گلخانه هلندی را در طول GreenTech 2023 رزرو کنید

علاقه مند به پیوستن به تور هستید؟ اینجا ثبت نام کنید

برای اطلاعات بیشتر:
انرژی های DryGair
8 خیابان هامانوفیم، هرتزلیا
تلفن: 7730989-9-972+
www.drygair.com

DryGair همچنین راه حل رطوبت زدایی خود را برای گلخانه ها و همچنین فلسفه “راه جدید رشد” خود را برای صرفه جویی در انرژی ارائه خواهد کرد. بازدیدکنندگان می بینند که چگونه DryGair در عمل، تحت شرایط دنیای واقعی، برای صرفه جویی در انرژی و بهبود کشت و محصول در یک محیط باغبانی استفاده می شود.

DryGair و Royal Brinkman از همه علاقه‌مندان دعوت می‌کنند تا به تور سالانه خود در یک گلخانه پیشرفته در هلند یک روز قبل از GreenTech 2023 بپیوندند. هدف این بازدید برای پرورش‌دهندگان و اپراتورهای گلخانه‌ای و همچنین صنعت باغبانی و چهره‌های دانشگاهی است.

این گلخانه تقریباً یک ساعت با ماشین از گرین تک آمستردام فاصله دارد.

ما از ادامه سنت بازدید از گلخانه سالانه خود هیجان زده هستیم و هیجان زده هستیم که رویال برینکمن به حمایت و مشارکت در این ابتکار ادامه می دهد. ما مشتاقانه منتظر ارائه راه حل DryGair در عمل هستیم، زیرا می دانیم که صدها کشاورز در سراسر جهان از رطوبت گیر DG برای افزایش عملکرد، بهبود کیفیت محصول، جلوگیری از بیماری ها و البته صرفه جویی در مقدار قابل توجهی در انرژی استفاده می کنند. تکان خورد.



منبع تور خود را رزرو کنید
این تور دوشنبه، 12 ژوئن، یک روز قبل از GreenTech 2023 برگزار می شود. حرکت از GreenTech در ساعت 12:00 خواهد بود و بازگشت برای ساعت 17:00 برنامه ریزی شده است.

این بازدید شامل یک تور حرفه ای از یک گلخانه با فناوری پیشرفته است. تیم می‌گوید: «شرکت‌کنندگان می‌توانند فناوری‌های گلخانه‌ای تجاری را در عمل مشاهده کنند و بیاموزند که چگونه پرورش‌دهندگان از فناوری‌های پیشرفته برای بهبود کشت، افزایش کارایی و صرفه‌جویی 70 درصدی در انرژی استفاده می‌کنند».

حضور در تور محدود و مشروط به در دسترس بودن است.