تولید پراکسید هیدروژن “در صورت تقاضا” با HPGen

رویال برینکمن به همراه HPNow در حال معرفی ژنراتور HPGen هستند. با ژنراتورهای HPGen، پرورش دهندگان Peroxide UltraPure خود را در محل در مهد کودک تولید می کنند. این شکل فوق‌العاده خالص از پراکسید هیدروژن را می‌توان مستقیماً به سیستم آبیاری پرورش‌دهنده تغذیه کرد. این امر تمیز نگه داشتن سیستم آبیاری را در طول کشت آسان می کند و به محصولات رونق می بخشد: پراکسید هیدروژن به آب خالص و اکسیژن تجزیه می شود و منجر به اکسیژن محلول بیشتر در آب می شود.

HPNow و Royal Brinkman مشتاقانه منتظر یک همکاری طولانی و موفق هستند. گفت: “تولیدکنندگانی که از راه حل های HPGen ما استفاده می کنند، همواره کیفیت آب بهبود یافته، گیاهان سالم تر، و افزایش عملکرد محصول را تجربه می کنند. ما مفتخر و هیجان زده هستیم که با Royal Brinkman، یک نام پیشرو در صنعت باغبانی، همکاری می کنیم، بنابراین کشاورزان می توانند از راه حل های ما بهره مند شوند.” Ziv Gottesfeld، مدیر عامل HPNow.

شراکت
ژنراتورهای HPGen و بنابراین Peroxide UltraPure توسط Royal Brinkman در سراسر جهان ارائه می شود.

ساخت پراکسید هیدروژن خود در مهد کودک؛ اکنون با ژنراتور HPGen امکان پذیر است. پراکسید UltraPure را در محل تولید می کند. آب، هوا و الکتریسیته تنها مواد مورد نیاز برای تولید پراکسید هیدروژن در غلظت‌های مطمئن هستند که می‌توانند مستقیماً در سیستم آبیاری استفاده شوند. پراکسید هیدروژن از HPGen حاوی فلزات سنگین یا سایر تثبیت کننده ها و ناخالصی ها نیست. Peroxide UltraPure به آب و اکسیژن خالص تجزیه می شود و هیچ محصول ناخواسته ای باقی نمی ماند.

برای اطلاعات بیشتر:
رویال برینکمن
[email protected]
www.royalbrinkman.com

راب بیرلینگ، متخصص فنی رویال برینکمن: “تولیدکنندگان دائماً به دنبال راه‌هایی برای پایدارتر و خودمختار شدن هستند و محصولات HPGen کاملاً در این معما قرار می‌گیرند. اکنون تولید پراکسید هیدروژن به طور مستقیم با کسری از انتشار CO2 در مقایسه امکان‌پذیر است. به زنجیره پراکسید هیدروژن سنتی، و بدون نیروی کار یا استقلال در زنجیره تامین فرار.”


HPNow

[email protected]
www.hpnow.eu



منبع