“تولید کنندگان و بازاریابان واکنش بسیار مثبتی به رنگ آمیزی انواع مختلف نشان می دهند.”

“Selecta داستان جدیدی برای گفتن دارد. این در مورد یک کاکادو دوست داشتنی و دیوانه با شخصیت روشن و پرهای فانتزی و منحصر به فرد است. رنگ آن کاملاً با گل های باشکوه و مجموعه رنگ های جالبش با رنگ جدید Fancy Francy Calibrachoa مطابقت دارد. به سادگی، این است. میلنا بورله، مدیر ارتباطات Selecta one توضیح می دهد که یک چهره محبوب و سفیر برند ایده آل برای Calibrachoa جدید Selecta است.



منبع

Fancy Francy در FlowerTrials معرفی شد و همچنین ورودی آنها به جایزه FleuroStar 2022 بود. تاکنون واکنش ها بسیار مثبت بوده است. ما در ابتدای فروش هستیم. پرورش دهندگان و بازاریابان واکنش بسیار مثبتی به رنگ آمیزی واریته نشان می دهند. ما فرض می کنیم که ارقام فروش بسیار مثبت توسعه خواهد یافت.» او می گوید.


Fancy Francy®

مزایای مصرف کننده
علاوه بر رنگ، مصرف کنندگان می توانند از گل های گیاه در تمام تابستان لذت ببرند. “Fancy Francy حس تابستان را منتقل می کند – احساس سبکی، آزادی و راحتی. این یک جذابیت رنگارنگ برای کل تابستان است. مصرف کنندگان می توانند از این احساس تابستانی در خانه لذت ببرند و باغ ها، پاسیوها و بالکن های خود را به مکان های واقعی آرامش تبدیل کنند. “


Fancy Francy®

مزایای پرورش دهنده
پس چرا یک پرورش دهنده باید برای Fancy Francy انتخاب کند؟ Bäurle: “او زود شکوفه می دهد، شکوفه های زیبایی دارد، به خوبی منشعب است، در برابر کپک پودری مقاوم است و نیازی به حمایت چندانی از تنظیم کننده های رشد ندارد. اما چیزی که آن را خاص می کند، بازی رنگ ها است: از مرکز زرد گل، با افزایش دما، لبه‌های گل چند رنگ از صورتی تند به صورتی روشن و سفید تغییر می‌کنند. تولید آن خوب است و در ترکیب با مجموعه‌های کالیبراکوآ MiniFamous Uno و Rave از Selecta ایده‌آل است.”

مفهوم بازاریابی
مانند انواع دیگر، Selecta با مفاهیم بازاریابی کار می کند و در بازاریابی آن قوی شده است. با Fancy Francy، آنها تصمیم گرفتند با یک کاکادو به عنوان “سفیر نام تجاری” کار کنند و شعار استفاده شده این است “زندگی خود را دوست داشته باش”.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Fancy Francy اینجا را کلیک کنید، برای بروشور اینجا را کلیک کنید و برای داستان های جالب بیشتر از Selecta one که در مجله one آنها منتشر شده است، اینجا را کلیک کنید:

فرانسی فانتزی در FlowerTrials 2022