“تیلاندزیای ما به عنوان “گل سفره” محل برگزاری را درخشان کرد”

اطلاعات بیشتر:
گروه Deroose & ExoticPlant
تلفن: 58296148-021
[email protected]
www.derooseplants.com



منبع

از منظر «ایجاد آینده»، صنعت گلخانه‌ای در حال حاضر بر حفظ انرژی و حفاظت از محیط زیست، نگهداری کم و میزان استفاده بالا تاکید دارد. Tillandsia نماینده معمولی “گیاهان تنبل” است که نسبت به گیاهان آبدار “تنبل” است. نگهداری از Tillandsia آسان است و می توانند با پاشیدن آب و آویزان کردن زندگی کنند. آنها واقعاً یک نماینده معمولی از انواع کم تعمیر و نگهداری در بازار باغبانی خانگی هستند. آنها می توانند تجربه خوبی را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورند و پتانسیل زیادی در بازار داشته باشند.

Tillandsia یک دسته اصلی از آناناس‌های زینتی است که در سال‌های اخیر به‌عنوان یک تنوع جدید و طاقچه بسیار محبوب شده‌اند. در بیستمین کنفرانس صنعت گلخانه ای چین، Tillandsia در همه جا دیده می شود. به گفته دنگ پو، مدیر فروش منطقه آسیا و اقیانوسیه گروه Deroose & ExoticPlant، “در این کنفرانس، گونه های تازه معرفی شده ما “Samantha” و “Liuyejuan” یکی از تزئینات محل برگزاری هستند که محل برگزاری را درخشان می کنند. این دو گونه هستند. از نظر اندازه بزرگ هستند و فقط یک گیاه را می توان به خوبی روی میز ارائه داد. همچنین در برابر حمل و نقل مقاوم، تمیز و مرتب هستند که می تواند تجربه بصری کاملاً متفاوتی از گل های معمولی به ارمغان بیاورد. ما نظرات زیادی در سایت کنفرانس دریافت کردیم. همه در مورد این “گل” کنجکاو هستند که بدون خاک می توان آن را پرورش داد.”

“موضوع کنفرانس “اشتراک گذاری، ایجاد آینده” است که تناسب طبیعی با Tillandsia دارد. از منظر “اشتراک گذاری”، کنفرانس گلخانه بر اشتراک فناوری، به اشتراک گذاری اطلاعات منابع تاکید دارد. به عنوان یک “محصول جدید” در بازار باغبانی خانگی، تیلاندسیا نیز با سایر گیاهان زینتی رابطه “اشتراک” و نه “رقابتی” دارد، به عنوان مثال، تیلاندزیا را می توان از خاک گلدان جدا کرد و در هوا رشد کرد که معادل گسترش بعد تزئینی است و این کار را انجام می دهد. تنها فضای تزئینی موجود در بالکن یا رومیزی را اشغال نکنید.