تیم از L’Oréal به نقش اصلی مالی در Wyevale Nurseries می رسد


تیم فاربرت که نقش قبلی او در غول لوازم آرایشی فرانسوی L’Oréal بود، به عنوان مدیر مالی گروه (دسامبر 2022) به Wyevale Nurseries پیوست. تیم در سمت جدید خود در Wyevale Nurseries که در هرفورد مستقر است، بخش مالی را مدیریت می کند و از تیم مدیریت در توسعه استراتژی شرکت پشتیبانی می کند.

این مرد 54 ساله که در لوگواردین در هرفوردشایر زندگی می‌کند، می‌گوید: «من وارد صنعت باغبانی شده‌ام که نقش‌های مالی مختلفی را بر عهده داشته‌ام، عمدتاً در عملیات، اما همچنین تجارت و خرده‌فروشی. نقش اصلی من در L’Oréal به عنوان مدیر مالی عملیات بود. اخیراً من معاون مدیر مالی L’Oréal انگلستان و ایرلند بودم. من در سراسر جهان، از جمله در آلمان، فرانسه، و ایالات متحده آمریکا، و همچنین نزدیک به خانه در ولز کار کرده ام.

“من بسیار هیجان زده هستم که در یک محیط جدید به یک تیم جدید ملحق شده ام، و مشتاقانه منتظر هستم که همه را به درستی ملاقات کنم. امیدوارم بتوانم تجربیات و دانش متفاوتی را برای کمک به مهدکودک های Wyevale به ارمغان بیاورم و از فرصت های موجود در آنجا استفاده کنند.

نقش جدید تیم شامل حصول اطمینان از داشتن اطلاعات مناسب برای تمام تیم‌های شرکت برای انجام درست وظایف خود و مشارکت با همکارانش است تا به آنها کمک کند تا جایی که می‌توانند کارآمد باشند و بهترین تصمیم را بگیرند.

اندی جانسون، مدیر عامل Wyevale Nurseries، می‌گوید: «ما از استقبال تیم به تیم رهبری Wyevale Nurseries خرسندیم. او دارای انبوهی از تجربیات تکمیلی در امور مالی و عملیات است که مطمئناً به ما چشم اندازهای تازه و افزایش انرژی در پیگیری برنامه های توسعه در سراسر تجارت ما می دهد. ما مشتاقانه منتظر ماندن او هستیم. او در زمان های چالش برانگیز اما هیجان انگیز به صنعت ما می پیوندد.”

تیم، که متاهل و دارای دو فرزند بزرگ است، در ووستر و مالورن خریداری شد و قبل از کسب مدرک CIMA (موسسه خبره حسابداران مدیریت) در دانشگاه لافبورو زبان خواند. او همچنین به چهار زبان صحبت می کند.

قبل از پیوستن به L’Oréal، تیم در صنایع مختلف، از ریزتراشه گرفته تا قایق‌های تفریحی فوق‌العاده اقیانوس‌پیما، کار می‌کرد و 19 سال گذشته را در خارج از کشور گذرانده است.

او می‌افزاید: «من واقعاً از موقعیت جدیدم لذت می‌برم، درگیر امور روزمره شرکت می‌شوم و با یک تیم عملی پویا اینجا در مهدکودک Wyevale کار می‌کنم. کشف، یادگیری و کشف یک کسب و کار کاملاً جدید هیجان انگیز است.»



منبع