ثبت نام برای جایزه بین المللی پرورش دهنده سال Aiph در 30 ژوئن بسته می شود

برای اطلاعات بیشتر:
AIPH
www.aiph.org



منبع

زمان برای تولیدکنندگان زینتی برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای خود در حال اتمام است. ثبت نام برای جوایز معتبر بین المللی پرورش دهنده سال AIPH (IGOTY) 2024 در 30 ژوئن 2023 بسته می شود.

از میان این دسته‌ها، تنها یک برنده تاج «برترین تولیدکننده سال ۲۰۲۴ بین‌المللی AIPH» را دریافت می‌کند و «گل رز طلا» را دریافت می‌کند که مورد علاقه‌ترین جایزه صنعت است.

جوایز شامل پنج دسته هستند:

  • گیاهان و درختان تمام شده
  • گیاهان جوان
  • گل و پیاز را ببرید
  • پایداری
  • کسب و کار الهام بخش

جوایز IGOTY که توسط انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان باغبانی (AIPH) با مشارکت FloraCulture International (FCI) تأسیس شد، از سال 2009 دستاوردهای برجسته‌ای را در بخش محصولات زینتی به دست آورده است. آنها بهترین عملکرد را در تولید باغبانی توسط مهدکوه‌های برتر تولید زینتی از سراسر جهان به رسمیت می‌شناسند. جهان، تخصص و انرژی که به باغبانی می دهند را جشن می گیرند. جوایز همچنین با توجه جهانی به تولیدکنندگان برجسته و ترویج دانش در سراسر صنعت، بهترین شیوه‌ها را تحریک و ترویج می‌کنند.

نامزدها می توانند به صورت آنلاین در جوایز IGOTY 2024 شرکت کنند و ورود در روز جمعه، 30 ژوئن 2023 بسته می شود. سپس داوری توسط هیئتی از کارشناسان صنعت انجام می شود که شرکت کنندگان را بر اساس پنج معیار کلیدی ارزیابی می کنند. عملکرد اقتصادی، نوآوری، بینش بازار، پایداری و سیاست منابع انسانی.

در ژانویه 2023، Brookdale Treeland Nurseries Ltd (BTN) به عنوان پرورش دهنده بین المللی سال 2023 معرفی شد و جایزه گل رز را دریافت کرد. BTN یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان گیاهان باغی در کانادا است. آنها با چهار مزرعه در انتاریو و یک مزرعه در بریتیش کلمبیا، دارای زمینی به مساحت بیش از 800 هکتار هستند.

“ما هدف خود را برای بردن این جایزه به عنوان بخشی از فرآیند برنامه ریزی استراتژیک خود تعیین کردیم، زیرا می دانستیم که چگونه این شناخت برای کسب و کار ما عالی است. من در بسیاری از هیئت مدیره‌های صنعتی می‌نشینم و همیشه توصیه می‌کنم به همتایانم درخواست بدهم.»

جف اولسن، مدیر عامل BTN در مصاحبه ای با FCI گفت: «شخصاً، این نقطه برجسته حرفه من است و باعث افتخار من است که IGOTY 2023 در میان چنین گروه معتبری از شرکت ها انتخاب شده ام. برای BTN، این جایزه کار سختی را که تیم ما انجام داده است تأیید می کند و آنها را تشویق می کند که بیشتر تلاش کنند.