ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin و احراز هویت آموزش تصویری آستیریک آکادمی

به ایمیل خود مراجعه نمایید و کد امنیتی ارسالی را در بخش ۲-۴ وارد نمایید. اگر علاقمند به تخفیف کارمزد هستید، کد rJXH8PW را در بخش ۲-۶ وارد نمایید و درصورتی که علاقه ای ندارید از این بخش عبور کنید. و با زدن تیک در بخش ۲-۷ قوانین صرافی کوینکس را پس از مطالعه قوانین بپذیرید و سپس برای ارسال اطلاعات دکمه ۲-۸ را بزنید. با تنظیمات فوق می‌توانید شروع به معامله در کوکوین نمایید. شما برای انجام معاملات سودده در این بازار، به آموزش تحلیل تکنیکال، تحلیل فاندامنتال، روانشناسی بازار و … نیاز خواهید داشت.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ورود به صرافی کوکوین لطفا از صفحه ما بخواهید.

ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin و احراز هویت آموزش تصویری آستیریک آکادمی

در وب سایت Coin360 در قسمت صرافی های تایید شده اسمی از صرافی کوکوین برده نشده است ولی در قسمت صرافی های تایید نشده صرافی کوکوین وجود دارد. تعداد بازدیدهایی که از صرافی کوکوین انجام گرفته تقریبا یک بیستم تعداد بازدیدکنندگان در صرافی بایننس می باشد. از این لحاظ صرافی کوینکس در رتبه پایین تری از کوکوین است و بنابراین کوکوین می تواند انتخاب بهتری برای ما باشد. به هیچ عنوان شماره تلفن خود را در سایت کوکوین وارد نکنید، مگر نه متوجه ایرانی بودن شما می شوند و حساب مسدود می شود. این صرافی همانند صرافی بایننس ایرانی ها را تحریم کرده؛ لذا برای ورود به سایت، می بایست از یک فیلتر شکن آی پی ثابت اقدام کنید.

دارای بخش پاسخ به سوالات کاربران برای ارائه خدمات بهتر. شماره کارت مقصد (همان شماره کارتی که هنگام ثبت نام ثبت کردید). در کادر مربوط به USDT روی گزینه‌ی Transfer کلیک کنید.

حالا برای تکمیل ثبت نام در صرافی کوکوین و انجام فرآیند احراز هویت، روی گزینه شروع احراز هویت یا Start Verification کلیک کنید. همانطور که می‌بینید برای افرادی که دارای سرمایه‌های بزرگ نیستند، ثبت نام در صرافی کوکوین با این سطح از احراز هویت کافی است و می‌توانند به‌راحتی در این صرافی معاملات خود را انجام دهند. صرافی KuCoin، یک صرافی آنلاین و پلت‌فرم مخصوص معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال است.

یکی از مشکلات اصلی صرافی کوکوین این است که رابط کاربری آن ساده نبوده و مدت زمانی طول می کشد تا کاربر با محیط آن آشنا شود. از طرف دیگر در این صرافی موجودی حساب معاملاتی با حساب صرافی جدا بوده و برای انجام معامله باید حساب معاملاتی خود را با حسابی که آن را شارژ کرده اند ، شارژ کنند. برای ورود به صرافی کوکوین KuCoin ابتدا وارد صفحه اصلی این صرافی شده و روی Login کلیک کنید. صرافی کوکوین KuCoin در آگوست سال 2017 راه اندازی شد و این شرکت در سنگاپور واقع می باشد.

گام به گام ساخت حساب در صرافی کوکوین

با وجود همه امکاناتی که توضیح داده شد رابط کاربری صرافی ساده و حتی برای افراد مبتدی مناسب است و در میان صرافی‌ها کمترین کارمزدها را دارد. کارمزد صرافی از ۰.۱ درصد شروع شده و بر اساس حجم و مبلغ معامله تغییر می‌کند. برای تراکنش نیز مقدار کارمزدها (به جز کارمزد شبکه) منطقی به نظر می‌رسد. در جدول زیر هزینه برخی از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال در این صرافی بررسی شده است. ارزیدو یک رسانه خبری و آموزشی جامع در حوزه ارز‌های دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز است.

برای این منظور افراد زیادی از سراسر جهان در صرافی های ارز دیجیتال که ارز های بسیار زیادی را پشتیبانی می کنند ثبت نام کرده و به خرید ارز های دیجیتال با قیمت کم می پردازند. و تنها هدفشان خرید به قصد سرمایه گذاری چند ساله و بلند مدت می باشد. پس می توان گفت صرافی کوکوین سرمایه دیجیتال محسوب می شود. وارد کردن اطلاعات KuCoinدر قسمت ایمیل ، ایمیل مورد نظرتان را وارد کرده و روی گزینه Send کلیک کنید تا کد تایید به ایملیتان ارسال گردد. کد تایید ارسال شده از طرف صرافی را در قسمت مشخص شده در شکل وارد کنید.

به طور کلی ثبت نام در این سایت از طریق دو روش و با وارد کردن ایمیل و یا شماره موبایل قابل انجام خواهد بود. توصیه می شود که کاربران ایرانی به منظور سهولت در وارد کردن کد تایید، به جای ثبت نام با شماره تلفن همراه، از طریق ایمیل روند مربوط به ثبت نام خود را انجام دهند. در ادامه روند کلی ثبت نام در صرافی کوکوین را توضیح می دهیم. یکی دیگر از نکات مهمی که در حین ثبت نام در صرافی Kucoin باید رعایت کنید، وارد نکردن شماره موبایل ایرانی است. آیا تا به حال به فکر ثبت نام کوکوین و قدم نهادن در بازارهای ارز دیجیتال افتاده اید؟ شرایط اقتصادی حاکم در سراسر جهان، گرایش به فعالیت در بازارهای ارز دیجیتال را بیشتر از پیش کرده است.

در صورتی که توسط فردی با سایت کوکوین آشنا شده اید در صورت تمایل می توانید کد دعوت شخص را وارد کنید. هنگامی که وجوه خود را به حساب معاملاتی خود واریز کردید، حال می‌توانید معاملات خود را آغاز کنید. پس از تکمیل فرآیند ثبت نام می‌توانید به ویژگی‌های صرافی نگاهی بیندازید و واریزی و معامله را آغاز کنید. تو معاملات فیوچرز با لورج ۱۰ زمانی که تو سود هستم بعد از بستن معامله، کمتر از اون سودی که محقق شده برام نشون داده میشه. همان طور که گفتیم، در کوکوین برای فعال‌کردن تأیید هویت دو عاملی، هم می‌توان از پیامک استفاده کرد و هم از نرم‌افزار «Google Authenticator». هرگز با آی‌پی ایران وارد کوکوین نشوید و حتماً با نرم‌افزارهایی مانند V.P.N آی‌پی خود را تغییر دهید.

با کلیک بر روی این گزینه، نسخه اپلیکیشن موبایل صرافی کوکوین Kucoin را بر روی سیستم‌عامل تلفن همراه خود دانلود و اجرا کنید. در ادامه برای ثبت نام در کوکوین بر روی گزینه Sign Up که در عکس مشخص شده است کلیک کنید. کاربران ایرانی با مشکلاتی برای احراز هویت در کوکوین مواجه هستند، اما برای افتتاح حساب و انجام معاملات بدون احراز هویت هیچ مشکلی در کوکوین ندارند. اما صرافی کوکوین در کنار مزایای متعدد، دارای معایبی برای ایرانیان است.

دیدگاه خود را ثبت کنید