جاکفشی و جالباسی قیمت و خرید آنلاین جا کفشی فروشگاه اینترنتی خانه شما-سیب چوب

جاکفشی و جالباسی قیمت و خرید آنلاین جا کفشی فروشگاه اینترنتی خانه شما-سیب چوب

عمق جا کفشی فقط 24 سانتی متر است به همین دلیل به راحتی در فضاهای کوچک جا می جاکفشی قهوه ای شود. از نکات دیگر که باید به آن توجه کنید وزن وسیله است که بهتر است مدلی را انتخاب کنید که امکان جابجایی راحت را داشته باشد. کفش های گلی را قبل از قرار دادن در داخل آن تمیز کنید و بعد در داخل جاکفشی قرار دهید.

  • چیدمان سالن نشیمن برای هر کسی که به دکوراسیون منزل خود اهمیت میدهد از اولویت های مهم بشمار می آید.
  • جنس جاکفشی بهتراست نسبت به مکانی که در آن قرار می گیرد، انتخاب شود.
  • به خاطر داشته باشید که عموما فضاهایی همچون راهروی منزل شلوغ و پر از وسایل ریز و درشت هستند.
  • پیش از این در مطلب دیگری با نام «جای کیف و کفش، 8 معجزه نظم دهی!
  • اغلب جاکفشی‌ها از چوب و فلز یا ام دی اف ساخته شده‌اند و به خاطر تفاوت در جنس، ویژگی‌های متفاوتی را دارا هستند.
  • از جاکفشی های عمودی با عمق کم و ارتفاع زیاد می توانید برای صرفه جویی در فضاهای کم استفاده کنید.

جاکفشی نیمکتی مدلی محبوب برای نگهداری کفش‌ها است زیرا در درجه اول همزمان دو هدف را انجام می‌دهد. نیمکت‌های نگهداری کفش اصولاً برای نگهداری کفش در نظر گرفته شده‌اند و می‌توانند هنگام پوشیدن یا در آوردن کفش به عنوان صندلی نیز استفاده شوند. فراموش نکنید باید مدلی را انتخاب کنید که با داشتن فضای مناسب برای کفش ها از رطوبت، گرد و خاک، تغییر دما و نور خورشید محافظت کند. از جاکفشی های عمودی با عمق کم و ارتفاع زیاد می توانید برای صرفه جویی در فضاهای کم استفاده کنید. همینطور برای فضاهای کم نیز می توانید از جاکفشی های دیواری استفاده شود. این جاکفشی دارای محلی برای نشستن و عوض کردن راحت کفش در حالت نشستن است.

آخرین دیدگاه‌ها

به عنوان مثال می توان از زیرتخت و کمد و غیره برای قرار دادن جاکفشی های کوچک با ارتفاع کم استفاده نمود. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، برای این مدل بهتر است چرخ در زیر آنها قرار دهید تا جا به جایی و حرکت دادن آسانی داشته باشند. پیش از این در مطلب دیگری با نام «جای کیف و کفش، 8 معجزه نظم دهی! با مطالعه این مطلب شما می توانید با انواع جای کیف و کفش روی شلف، جای کیف و کفش داخل کمد، جای کیف و کفش قفسه ای، جای کیف و کفش دیواری و… به طور کلی یکی از اصلی وسایل و المان ها موجود در دکوراسیون راهرو جاکفشی است، وسیله ای پرکاربرد و مهم که غالبا توجه چندانی به چگونگی انتخاب آن نمی شود.

کمد جالباسی آینه دار کد JB115

امروزه جاکفشی هایی که در بازار موجود هستند مدل های بسیار متنوع و متفاوتی دارند که باعث می شود هر کسی با هر سلیقه و البته ابعاد منزلی بتواند مدل جاکفشی آپارتمانی مناسبی را برای خود خریداری کند. به خاطر داشته باشید که عموما فضاهایی همچون راهروی منزل شلوغ و پر از وسایل ریز و درشت هستند. به همین دلیل هم بهتر است که تا جای ممکن با انتخاب رنگ جاکفشی مناسب از شلوغی بیش از حد فضا بکاهید. به همین دلیل هم سعی کنید که تضاد رنگی جاکفشی با سایر وسایل و المان های موجود در راهرو را به حداقل برسانید و بگذارید که فضا یکدست تر و یکنواخت تر به نظر برسد. محاسبه قیمت جاکفشی بر اساس ارتفاع و طول و عرض محصول مورد انتظار شما انجام می پذیرد.

فضای موجود در خانه خود را در نظر بگیرید

به همین علت با خیال راحت می توانید کفش های خود را در آن ها قرار دهید. وجود تعداد نسبتاً زیادی کفش در هر خانه ای می تواند فضای آن را شلوغ و به هم ریخته جلوه دهد. این موضوع به ویژه در قسمت هایی همچون درب ورودی و یا راهروی خانه که به نوبه خود شلوغ و پر رفت وآمد هستند نیز به مراتب شلوغ تر و آزاردهنده تر خواهد بود. به همین دلیل هم هست که برای طبقه بندی کفش ها و نظم دهی بخش ورودی خانه و یا راهروها، وجود یک جاکفشی مناسب و جادار بسیار لازم خواهد بود.