جایزه چتر خورشیدی تیم ونیز در بلوم

Alive with Flowers – مسابقه جایزه رسانه اجتماعی Sunbeam با America in Bloom (AIB)
Suntory Flowers اسپانسر مسابقه Alive with Flowers – Sunbeam Social Media Award با America in Bloom (AIB) در تابستان امسال خواهد بود. “ما از ماه می تا ژوئیه عکس های خود را در صفحات فیس بوک و اینستاگرام خود جمع آوری خواهیم کرد. برنده در سمپوزیوم America in Bloom در گرین وود، SC، 28 تا 30 سپتامبر اعلام می شود. شهر شما نیازی به فعال بودن در این شهر ندارد. AIB برای برنده شدن. برای اطلاعات بیشتر، صفحات فیس بوک یا اینستاگرام ما را دنبال کنید. یا مستقیماً از مدیر بازاریابی Delilah Onofrey بخواهید.”

دست های زیادی کار سبک می کنند
تیم پر انرژی Venice in Bloom دو جزیره خیابانی را در عرض 2 ساعت کاشت.

برای اطلاعات بیشتر:
دلیله اونوفری
گل سانتوری
ایمیل: [email protected]
www.suntoryflowers.com
فیس بوک
اینستاگرام





منبع

پس از بهبودی از طوفان ایان، تیم Venice in Bloom دوباره وارد عمل شد و به تازگی جایزه خود را – 50 گالن از گونه های Mandevilla/dipladenia Original Sun Parasol، از جمله Sunbeam، Pink و Crimson، کاشته است. تابستان گذشته، ونیز، فلوریدا، برنده جایزه Alive With Flowers – Sunbeam رسانه اجتماعی شد که Suntory Flowers از طریق آمریکا در بلوم حمایت مالی کرد. (AIB) “بخش سرگرم کننده برنامه ریزی گیاهان برای نصب امسال بود.”

تیم بلوم، به رهبری باب ودر، بخشی از شرکت زیباسازی منطقه ونیز (VABI) است که در سال 2011 زمانی که او به عنوان ناشر روزنامه محلی The Gondolier بازنشسته شد، شروع به کار کرد. باب و همسرش به بسیاری از شهرهای زیبا سفر کردند و تصمیم گرفتند که ونیز نیز گل داشته باشد. او کار با شهر را تنها بر روی پنج سبد آویزان آغاز کرد. سال بعد دو برابر شد و به 10 سبد و سپس دوباره به 20 سبد رسید. امروز، تیم 17 نفره بلوم او از داوطلبان با شهر برای کاشت و مراقبت از 93 سبد آویز، 70 گلدان، و نه فواره زیبا پر از گل های سالانه همکاری می کنند. شرکای محلی مهدکودک عبارتند از American Farms در ناپل و MRT Lawn and Garden در ونیز.

نقطه ای که برای نصب چتر خورشید ما انتخاب شده است، تقاطع خیابان ونیز و خیابان گروو است. دو میانه رو به رو کاشته شد. یکی از آن‌ها به رنگ صورتی و زرشکی اصلی Sun Sun Parasol را در جلوی یک فواره نشان می‌داد. دیگری تپه ای از پرتو خورشید ایجاد کرد که توسط کریمسون بیشتری احاطه شده بود. این گیاهان توسط نهالستان های Sun-Fire در ساراسوتا رشد کردند.