جدیدترین و مهمترین اخبار علمی پزشکی خبرگزاری باشگاه خبرنگاران-دراگمد

سرپرست شبکه دامپزشکی سرایان از واکسیناسیون دام های سنگین این شهرستان علیه بیماری تب مالت خبر داد. کارگاه های آموزشی با محوریت کتاب و مباحث اجتماعی در کتابخانه های عمومی … بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از وداع با جام جهانی به شدت متأثر بودند. آیین گرامیداشت واقعه ۵ آذر و مراسم عطرافشانی و غبارروبی یادمان شهدای ۵ آذر گرگان با حضور دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان ، دکتر …

کلید تغذیه سالم برای زنان میانسال

جوزف فری مرد 22 ساله ای است که استخوان های انسان ها را می فروشد، استخوان هایی قدیمی که روزگاری در آموزش های پزشکی مورد استفاده قرار گرفته اند. سازمان جهانی بهداشت ، دیروز (جمعه) نسبت به نوع جدید و کشنده ویروس کووید 19 به سبب کاهش احتیاط نسبت به کرونا در سطح جهان هشدار داد. ایسنا/خراسان شمالی پرورش کرم ابریشم و تولید سنتی ابریشم برای بافندگی به عنوان بیست و یکمین عنصر میراث فرهنگی ناملموس کشورمان در هفدهمین نشست کمیته بین الدولی پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس یونسکو ثبت جهانی شد. سلامت آب در مناطق مختلف جهان و به خصوص ایران که در اغلب مناطق به خاطر اقلیم گرم و خشک بحران کمبود منابع آشامیدنی وجود دارد، یک مسئله چالش برانگیز است. به همین دلیل امروزه راهکارهای تامین آب آشامیدنی از منابع مختلف آبی غیرقابل شرب در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد … زگیل تناسلی یکی از شایع ترین بیماری ها در سراسر کشور به حساب می آید.

آخرین مهلت ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

مطابق روش های آماری تخمین زده می شود که ۲۸۷۹ نفر در استان مبتلا به اچ آ مجله ی دارو، پزشکی و تشخیص دراگمد ی وی هستند. به همت متخصصان طب ایرانی، به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، ویزیت رایگان در سلامتکده طب ایرانی و مکمل … در صورتیکه تمایل به دریافت خبرنامه بهداشت نیوز را دارید، آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. قاچاق دارو در روزهای اخیر، پُر رنگ‌تر شده است و بسیاری از داروهای کمیاب با قیمت نجومی در بازار آزاد و به‌صورت قاچاق به مردم فروخته می‌شود. امروزه افراد در سنین مختلف اهمیت بیشتری به ظاهر پوست خود می دهند که این امر باعث افزایش تمایل به استفاده از …

  • قاچاق دارو در روزهای اخیر، پُر رنگ‌تر شده است و بسیاری از داروهای کمیاب با قیمت نجومی در بازار آزاد و به‌صورت قاچاق به مردم فروخته می‌شود.
  • تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  • طبق بررسی‌هایی که اخیرا پژوهشگران انجام داده‌اند اثرات رژیم غذایی بر بیماری‌های روماتیسمی و اسکلتی عضلانی تحلیل شد.
  • در اینجا تصاویر برگزیده ای را از برندگان جایزۀ عکاسی ثبت زیست بوم ملاحظه می کنید.
یک محقق برای اولین بار 6000 پروتئین اسپرم را شناسایی کرده است که می تواند به ایجاد یک ضد بارداری غیر هورمونی مردانه کمک کند، در حالی که همچنین بر اساس تحقیقات کلیدی که سلامت اسپرم را با سلامت کلی مردان مرتبط می کند، ساخته شده است. ما معمولاً تا زمانی که مشکلی رخ ندهد نگران سلامتی خود نمی شویم. گرچه حتی سالم ترین افراد هم می توانند گهگاه دچار مشکلاتی شوند، اما از برخی سیگنال های بدن نباید ساده گذشت. کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی با برگزاری سلسله وبینارها و کارگاه های متنوع، میزبان اعضاء و جمعی از علاقه مندان بود. اولین جلسه کمیته فنی برنامه مدیریت جامع و یکپارچه مراقبت وکنترل دیابت، فشار خون، بیماری های عروق کرونر و نارسایی قلبی، اختلالات …

بر اساس یک گزارش جدید، یک تیم پزشکی کبد آسیب‌دیده‌ی فردی را به مدت 3 روز در داخل یک دستگاه (پرفیوژن) ترمیم کردند و سپس با موفقیت به یک بیمار سرطانی مبتلا… عادت‌های مفید کوچک اما تاثیرگذار می‌توانند نقش مهمی در سلامتی ما داشته باشند. در این فایل می‌توانید 30 عادت ساده اما سلامت-محور را در ماه تمرین کنید. کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پاتوق خبر است و استفاده از اخبار و محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است. گروهی از محققان یکی از شرکت های خلاق به فرمولاسیون قطره خوراکی برای از بین بردن عفونت معده دست یافتند که به گفته آنها این دارو در بدن مقاومت دارویی ایجاد نخواهد کرد. در یک موقعیت عادی قرار دارید ولی ناگهان ترس و اضطرابی را تجربه می کنید که بدن به آن واکنش شدیدی نشان می دهد، ممکن است حسابی عرق بریزید، به سختی نفس بکشید، ضربان قلب تان بالا و بالاتر برود و حتی احساس کنید در آستانه یک سکته قلبی هستید.

جدیدترین و مهمترین اخبار علمی پزشکی خبرگزاری باشگاه خبرنگاران-دراگمد

این جلسه با حضور دکتر موسی الرضا شبیهی معاون بهداشت دانشگاه، مدیر عامل مجموعه خیرین سلامت و خیرین سلامت شهرستان علی … آموزش ، غربالگری ، خطرسنجی افراد بالای ۳۰ سال و انجام آزمایش قند و کلسترول در شهرستان رامیان (روستای قره قاچ) انجام شد … نهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت به ریاست دکتر شبیهی دبیر و جانشین رئیس قرارگاه دانشگاه و با حضور کلیه اعضای این قرارگاه … © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب وبسایت ایرانیان تایلند تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

آش ها انواع متنوعی دارند که در نقاط مختلف کشور با روش های متفاوتی تهیه می شوند. آش غذایی پرطرفدار است که به خاطر داشتن مواد مغذی یک وعده غذایی کامل محسوب می شود … سازمان ملل، از سال 1992 یک روز بین المللی، تحت عنوان روز جهانی معلولان تعیین کرد. هدف از تعیین چنین روزی، درک و پذیرش افراد دارای معلولیت، افزایش اگاهی عمومی و تجلیل از دستاوردها و مشارکت های معلولان بود. مطالعه جدیدی نشان می دهد ایجاد تغییرات ساده ای در رژیم غذایی می تواند موجب کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ در مردان شود. بر اساس مطالعه ای که در کنفرانس سالانه سرطان سینه اروپا که در بارسلون اسپانیا برگزار شد، افراد مبتلا به دیابت نوع 2 با افزایش خطر ابتلا به مرحله پیشرفته تومورهای سرطانی، به ویژه برای سرطان های غیرقابل غربالگری مواجه هستند.