جوانان هلندی باغبانی به دنبال ارتباط با موضوع انرژی هستند

انجام پیش بینی های واقعی حتی برای بهترین کارشناسان انرژی کار دشواری است. با این حال، پیش‌بینی‌ای که مارتین جرات انجام آن را داشت این است که قیمت بنزین قبل از تابستان 2021 به احتمال زیاد باز نخواهد گشت. این امر باعث می شود که باغبانی گلخانه ای به صراحت به دولت نگاه کند تا صنعت را پابرجا نگه دارد.

در طول برنامه پر کردن انرژی بعد از ظهر که توسط خود جوانان باغبانی با همکاری گلاستوینبو هلند برگزار شد، حدود پنجاه جوان معرفی شدند.

عمدتاً هیدروژن مورد توجه جدی شرکت قرار گرفته است. مدیر مکان به اشتراک گذاشت که مکالمات در حال انجام است، از جمله با Gasunie. تولید کننده به طور جدی به تولید هیدروژن خود برای کار بر روی CHP فکر می کند. همچنین لوله های هیدروژن مجاور نیز در نظر گرفته شده است. با تعداد زیادی از پرورش دهندگان، آنتورا احتمالا می تواند هم هیدروژن بخرد و هم آن را تامین کند.


Remco de Boer en Martien Visser.

تغییر چرخ دنده ها
هانس بارندسه، مدیر مکان در Anthura، بعد از ظهر پس از سخنرانی ریک ون شی از Tuinbouw Jongeren Westland شروع به کار کرد. او در مورد آنچه آنتورا انجام می دهد صحبت کرد. ما معتقد بودیم که مجموعه ما خیلی کوچک است و اخیراً بروملیا را نیز اضافه کردیم. او سپس به صحبت در مورد انرژی پرداخت، زیرا موضوع بعدازظهر بود.

چشم انداز آینده
پس از سخنرانان، نوبت به بحث و گفتگو با استفاده از یک سری سوالات رسید. در اینجا رمکو توانست مخاطبان بسیار زیادی را در مقابل میکروفون قرار دهد و خود او نیز از بیان دیدگاه انتقادی نسبت به آینده صنعت ابایی نداشت. یکی از موضوعاتی که به آن پرداخته شد، چشم‌اندازهای آینده بود که بینندگان در مورد آن تقسیم شده بودند. برخی می توانند آن چشم انداز را تصور کنند در حالی که برخی دیگر نمی توانند یا حداقل شک دارند، و این واقعیت که همان روز میثاق جدیدی بین صنعت و دولت امضا شد نیز این تردیدها را برطرف نکرد. در واقع، مردم از این عهد بسیار شگفت زده به نظر می رسیدند. این یکی از موضوعات داغ در نوشیدنی ها و بوفه های بعد شد.

هیدروژن
سخنران دوم، مارتین ویسر، بلافاصله پس از ارائه هانس توسط Remco de Boer در مورد نظرش در مورد هیدروژن پرسیده شد. رمکو مطمئناً کسی بود که بعدازظهر را ارائه کرد و بلافاصله مخاطبان را با سؤالاتی در مورد پیش بینی های آینده حضور جوانان در باغبانی به حرکت درآورد. خوشبختانه، این سوال مطرح نشد که چه کسی فکر می‌کرد تا چند سال دیگر شرکت آنها وجود نخواهد داشت.


از این چهار سخنران توسط جوانان باغبانی قدردانی شد.

عدم تخصص
آیلین د ویت یک لابیست برای رویال فلورهلند است و به دنبال توجه دولت هلند برای صنعت خود است: باغبانی زینتی. او خود را نوعی واسطه بین تجارت و دولت می بیند. در گفتگو با رمکو، او در مورد فعالیت های لابی خود صحبت کرد – “من اخیراً با حزب پارلمانی “Forum voor Democratie” ناهار خورده ام، اما هنوز نتوانسته ام این کار را با “Groenlinks” انجام دهم” – و مسائل سیاسی. دانش صنعت او “هیچ کس چیزی نمی داند” حکم سخت او در مورد دانش صنعت یک نماینده متوسط ​​مجلس هلند بود. او این نکته را با این تفاوت دنبال کرد که نمایندگان مجلس نیز باید موضوعات زیادی را درک کنند.

پدیده “جوانان باغبانی” در مناطق وستلند هلند و اوستلند به خوبی شناخته شده است که در آن دو باشگاه حتی حول آن جمعیت ها تشکیل شده اند، Tuinbouw Jongeren Westland و Oostland. کلوپ ها با هم از چند صد عضو تشکیل شده اند. این جوانان به طور مرتب در گلخانه ها، در گردهمایی ها یا دور میز ملاقات یکدیگر را ملاقات می کنند. اخیرا گردهمایی با موضوع انرژی برگزار شد. کاملاً قابل توجه این واقعیت بود که جوانان باغبانی از مناطق بسیار بیشتری در مکان میزبان خود Anthura از آنچه که معمولاً اتفاق می افتاد حضور داشتند.

چرا ما در این مورد نمی شنویم؟
درست مانند کانال توییتری که به طور فزاینده ای محبوب شد، استاد در ارائه خود به حقایق مختلفی در مورد انرژی و انتقال آن اشاره کرد. وی نشان داد که اروپا به تمام اهداف تعیین شده برای سال 2020 در زمینه انرژی های تجدیدپذیر، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و صرفه جویی در انرژی دست یافته است. هلند نیز به اهداف خود در آن سال رسید. “چرا ما در این مورد نمی شنویم؟” سوالی از حضار بود مارتین این را نیز قابل توجه دانست و از نقش رسانه ها در این زمینه انتقاد کرد.

به هر حال برگردیم به هیدروژن. مارتین، استاد انتقال انرژی در مدرسه Hanzehoges Groningen، برخی از انتظارات را در مورد این موضوع کاهش داد. از یک طرف به دلیل اینکه هیدروژن در حال حاضر بسیار گران است (مشابه قیمت های فعلی گاز طبیعی) و از طرف دیگر به دلیل اینکه هنوز زیرساخت های لازم وجود ندارد. با این حال، Gasunie، جایی که مارتین همچنین به عنوان مدیر استراتژی شرکت کار می کند، در حال کار بر روی توسعه چنین شبکه ای است. به ویژه، با تغییر لوله های گاز طبیعی برای لوله های هیدروژن. آیا این باعث می شود هیدروژن محلول باشد؟ نه، مارتین اینطور فکر نمی کند.


هانس بارندسه.

آنچه برای پرورش دهنده، تکثیر کننده و تولید کننده این ارکیده ها، آنتوریوم ها و بروملیادها مهم است این است که تمام گلخانه های شرکت برای تامین انرژی به هم متصل هستند. این می تواند یک راه حل باشد، به خصوص اکنون که انرژی بسیار گران است. ترکیبی از منابع مختلف انرژی به پرورش دهندگان این امکان را می دهد تا بین بهترین گزینه برای آن روز جابه جا شوند. هر روز در ساعت 8 صبح، جهت آن روز تنظیم می شود و تمام شیرهای انرژی به طور مناسب تنظیم می شوند. در حال حاضر این کار هنوز به صورت دستی انجام می شود.


همه اعضا از Westland و Oostland – عمدا – برای ایجاد فضایی برای جوانان باغبانی از سراسر هلند فراخوانده نشدند. در حین نوشیدنی و بوفه، آنها توانستند در مورد برنامه صحبت کنند، با افراد همفکر ملاقات کنند و با یکدیگر آشنا شوند.



منبع

او به عنوان یک متخصص در انرژی، به وضعیت فعلی بازار نیز دست یافت. او با نمودارهای متعدد، رشد قیمت گاز و برق را در شش ماه گذشته نشان داد. «ما وابستگی خود به روسیه را با وابستگی به آمریکا و قطر عوض کردیم» یکی از اظهارات وی بود. مانند «هر قرنطینه در چین برای ما یک برد است»، که از طریق آن می‌خواست نشان دهد که ما در حال حاضر رقابت گسترده‌ای را در زمینه گاز مایع از قطر تجربه می‌کنیم. آسیا و اروپا نیز قدرت خود را بر آن اعمال می کند. سوال باقی می ماند؛ چه کسی قوی تر است به هر شکلی، چین قطعا یک رقیب سرسخت در این مبارزه است. آنچه می تواند کمک کند این است که تقاضا برای گاز در آنجا به دلیل قرنطینه کاهش یابد.


در پایان بعد از ظهر، شش بیانیه توسط Remco، Aileen de Witte، Martien و Hans مورد بحث قرار گرفت.

لابیست به حضار اشاره کرد که بیش از پنجاه درصد قوانین هلند نتیجه مستقیم قوانین اروپایی است. بنابراین، Royal FloraHolland همچنین یک لابی در بروکسل و استراسبورگ دارد، مانند مثلاً Glastuinbouw Nederland. به هر حال، کار او فقط بر روی هلند متمرکز نیست. آیلین اشاره کرد که در صورت تشدید وضعیت بین چین و تایوان، مزایده ها عوارض تجاری را در نظر می گیرند. با این حال، دو چالش بزرگ برای صنعت که او در حال حاضر می بیند انرژی و حفاظت از محصولات است.

منابع انرژی جدید
در واکنش به افزایش قیمت انرژی، Anthura توجه بیشتری به مصرف انرژی دارد. قدم آشنا که پرورش دهنده برداشت، تغییر به LED بود. از نظر اصلاح نژاد، گونه هایی که برای کشت آگاهانه انرژی مناسب تر هستند مورد توجه قرار می گیرند. هانس همچنین اشاره کرد که آنتورا در حال تحقیق در مورد اشکال جدید انرژی است.