جوان کابین ساخت کابینت و طراحی دکوراسیون داخلی در بافق حجره جو-آلموتکنیک طاهری

کیفیت روکش ممبران مورداستفاده و دقت تراشکاری کابینت ممبران بسیار حائز اهمیت است و بر ظاهر نهایی کار بسیار تأثیرگذار است. اگر کیفیت روکش و دستگاه وکیوم مورداستفاده پایین باشد، امکان دارد روکش مورداستفاده به‌راحتی از سطح کار کنده شود. تا حدودی توضیحات کابینت های گلاس در رابطه با این نوع کابینت نیز صادق است. به سطح کار کابینت لمی گلاس در هنگام خرید حتماً دقت کنید تا حالت دون دون نداشته باشد، چراکه وجود دون دون در سطح کار براقیت کار شما را کاهش می‌دهد. سعی کنید از خود برند لمی گلاس برای کابینت لمی گلاس خود استفاده کنید تا انتخابی مطمئن داشته باشید.

جوان کابین ساخت کابینت و طراحی دکوراسیون داخلی در بافق حجره جو-آلموتکنیک طاهری

به مکان های دودکش هود، برق و انشعابات لوله های گاز هم توجه داشته باشید. کابینت های ام دی اف با اینکه جزء کابینت های اقتصادی و ارزون به حساب میان، اما زیبایی ظاهری مناسبی دارند. این کابینت ها میتونن دارای روکش هایی با طرح های مختلف باشن و حتی می تونید با انتخاب روکش ملامینه براق، کابینت ام دی اف براق داشته باشید. همچنین امکان طراحی کابینت ام دی اف در فضای آشپزخانه برای شما وجود داره.

در سبک مدرن خبری از برش خوردگی ها و پیچ و خم های متعدد روی کابینت ها نیست؛ تجملات جای خود را به سادگی داده و کارایی و کاربردی بودن تمرکز اصلی این سبک کابینت هاست. با متریال ، با کیفیت و مناسب ترین قیمت با اندازه گیری و طرح سه بعدی رایگان در سطح شهر اصفهان صنایع چوب… که شما می توانید بر اساس نیاز، سلیقه و هزینه مورد نظرتان از میان آنها انتخاب کنید.

در قسمت بدنه این سبک کابینت از ام دی اف سفید رنگ درجه یک استفاده می شود. در دو طرف این ام دی اف خام یک لایه یک میلیمتری روکش چوب طبیعی پرس می شود. بعد از پرس شدن این لایه روکش طبیعی چوب درب ها به سایز مورد نظر در می آیند. در مرحله بعدی و به کمک دستگاه سی ان سی ابزاز و نقش مورد نظر روی درب ها اجرا میشود. کابینت جزو مهمترین و پرکاربردترین اجزای آشپزخانه است که جنس و ظاهر آن در دکوراسیون منزل به خصوص برای خانم‌های خانه بسیار اهمیت دارد. در گذشته کابینت‌ها اغلب در چندین نوع انگشت شمار وجود داشتند مثلا کابینت‌های چوبی و یا فلزی با رنگ‌های مختلف، ولی با توجه به اینکه امروزه کابینت‌های متنوعی در بازار وجود دارد.

انواع کابینت آشپزخانه و نقش کابینت آشپزخانه در دکوراسیون منزل

کابینت چوب معمولا از ضخامت‌های مختلف ام‌دی‌اف با یک میل چوب طبیعی تشکیل می‌شود. پرکاربردترین چوب برای این نوع کابینت افرا، بلوط، گردو، گیلاس، کاج و ساج محسوب می‌شوند. البته بعد از اتمام ساخت کابینت طرح چوب، باید با استفاده از رنگ پلی‌استر سطح آن پوشش داده شود.

دسته بندی بر اساس نوع متریال

موقعیت‌هایی وجود دارد که انتخابMDFبرتر از چوب خالص است. از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید. این طرح ها عملاً شکل چوب واقعی رو برای ذهن تداعی میکنند و کارهای زیبایی رو میشه دید. بعدها ام دی اف‌های فوق برجسته به بازار اومدن که تا چند میلیمتر برجستگی و فرو رفتگی داشت.

  • درب ها و نمای اپن ساده پروفیلی و تمام چوب و یا مخلوطی از یکدیگر ساخت.
  • اگر نوع اجاق گازمعمولی بود محل نصب آن را در طرح به اندازه 90m خالی می گذاریم، در مشخص نمودن محل نصب اجاق گاز باید به مواردی چون انشعاب لوله گاز، برق و دودکش هود در آشپزخانه توجه نمود.
  • کابینت آشپزخانه یکی از قسمت های اصلی خانه می باشد که توجه به آن بسیار حائز اهمیت می باشد.

در این آشپزخانه با کابینت ام دی اف ترکیب رنگی فوق العاده ای مشاهده می‌شود. قرار دادن رنگ سفید که تقریبا یک رنگ خنثی محسوب می‌شود در کنار رنگ گرم چوب در پرده‌ها و کف زیبایی دو چندانی به فضا بخشیده است. در مرکز این آشپزخانه سفید یک جزیره با چوب تیره استفاده شده است که همخوانی عالی ساخت انواع کابینت MDF با فضا دارد. ترکیب یک رنگ خنثی در کنار رنگ‌هایی که تناژ قهوه‌ای، کرم و یا قرمز دارند بسیار متعادل و زیباست.

پس از مونتاژ، مراحل ساخت کابینت ام دی اف به اتمام رسیده و نوبت نصب کابینت ام دی اف می باشد. به منظور قرار گرفتن فیبر پشت بند کار در کابینت های دیواری و زمینی از عمل شیار زنی استفاده می شود. اما دقت کنید که این شیارها از پشتی بدنه باید 17 میلی متر فاصله داشته باشند چرا که این فاصله، فضای مناسب برای نصب کردن چوب های اتصال در قسمت پشت کابینت را ایجاد می کند. انجام این مرحله در واقع به منظور زیبایی بیشتر کابینت و حفاظت از لبه های کار در مقابل نفوذ رطوبت و آب را به دنبال دارد. برای این منظور از نوارهایی از جنس چوب و یا PVC استفاده می شود که عموما دارای ضخامتی از 1 تا 2 میلی متر هستند. از نوارهای با ضخامت 1 میلی متر برای تخته های طبقات داخل کابینت و از ضخامت های بیشتر برای درب کابینت و دیگر بخش ها استفاده می شود.

درهای روکش لمینت طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارند و در گذر زمان تغییر نمی‌دهند اما در مقایسه با هایگلاس درخشندگی کمتری دارند. اگر در طراحی کابینت ام دی اف از صفحه های سنگ طبیعی کورین یا کوارتز استفاده شود به وضوع اختلاف کیفیت قابل مشاهده است و باید از صفحه های شرکتی در ساخت این نوع کابینت ها استفاده کرد. برای تولید ورق ایرانی (مغز ام دی اف + روکش) جهت ساخت کابینت ام‌دی‌اف ایرانی از مغز ام دی اف ایرانی با روکش های ملامینه ایرانی استفاده میشود. اگر می‌خواهید سطح کابینت ام دی اف برق بزند، می‌توانید از روغن بعد از خشک شدن کابینت استفاده کنید. استفاده از روغن بر روی انواع کابینت‌های ام دی اف امکان‌پذیر است.

۵- محاسبه اندازه برش کاری آموزش ساخت انواع کابینت MDF:

جنس بدنه داخلی کابینت تمام چوب ام دی اف است و جنس درب ها از چوب طبیعی گردو، راش، گیلاس، بلوط و… و در ضخامت های متفاوت تولید می شود. کابینت تمام چوب بعد از طی کردن مرحله سی ان سی توسط دستگاه های رنگ پاش و در محیطی ایزوله رنگ آمیزی می شود. رنگ این کابینت تنوع زیادی دارد اما در سال های گذشته کابینت تمام چوب قهوه ای بیشترین تقاضا را در بازار داشته است. کابینت انزو مانند کابینت فرامید یا ملامینه نیست، کابینت انزو پیچیدگی‌های بسیاری دارد. پیچیدگی تولید و اجرای کابینت انزو از بخش حکاکی ورق‌های ام دی اف شروع و تا مرحله نصب این نوع کابینت ادامه خواهد داشت.