جوایز انتخاب خرده فروشان در نمایشگاه Farwest اعلام شد


به عنوان بخشی از جوایز انتخاب خرده فروشان، هیئت داوری از خرده فروشان داوطلب باغ پرسه زدند و 12 محصول مختلف را برجسته کردند که به ویژه در نمایشگاه Farwest 2022 در پورتلند، اورگان، علاقه آنها را برانگیخت.

جوایزی که توسط داوران انتخاب شده بودند، بعد از ظهر پنجشنبه (25 اوت) در نمایشگاه، با ارائه توسط دنی سامرز، مدیر عامل گروه The Garden Center اهدا شد. هم کالاهای زنده و هم کالاهای سخت واجد شرایط بودند. “[The retailers] سامرز گفت: گیاهان و محصولاتی را که دوست دارند حمل کنند، معرفی کنند.

برندگان جوایز به شرح زیر بودند:

· Little Hottie Panicle Hydrangea (Hydrangea paniculata ‘Bailpanone’ PP32549— ارائه شده توسط Bailey Nurseries (غرفه شماره 17019)
ادریسی فشرده با شاخه‌های بزرگ، برگ‌های سبز تیره و گل‌های اواخر تابستان که در ابتدا سبز هستند و به رنگ سفید مایل به کرم باز می‌شوند که روی ساقه‌های محکم نگه داشته می‌شوند. اطلاعات: https://firsteditionsplants.com/product/little-hottie-panicle-hydrangea/

· گلدبلیتز رودیبکیا (Rudbeckia fulgida var. sullivantii ‘Goldblitz’) — ارائه شده توسط شرکت Ball Seed (غرفه شماره 15025)
گونه ای قوی و کم نگهداری برای مرزها و مناظر، دارای شاخ و برگ های تنگ با برگ های براق و سبز تیره که علف های هرز را نگه می دارد و از تابستان تا پاییز به وفور گل می دهد. گلبرگ های افقی زرد طلایی تضاد خوبی با دیسک مرکزی مشکی دارند. اطلاعات: https://www.ballseed.com/PlantInfo/?phid=053800604046271.


رودبکیا گلدبلیتز

· Shadow Magic Crapemyrtle (Lagerstroemia ‘Bailagtwo’ PPAF — ارائه شده توسط Bailey Nurseries (غرفه شماره 17019)
خرچنگ با شکوفه‌های گلگون تیره و برگ‌های بنفش تیره، مقاومت در برابر بیماری و اندازه جمع و جور (قد ۷ تا ۹ فوت و عرض ۵ تا ۷ فوت) ارائه می‌کند. اطلاعات: https://shop.baileynurseries.com/Product/Detail/13811.

· زنگ برفی شب (Styrax japonicus ‘JFS 6SJ’ PPAF ) —
ارائه شده توسط J. Frank Schmidt & Son Co. (غرفه شماره 19026)
کراپمیرت قد کوچک (قد 8 فوت، عرض 6 فوت) با برگ های بنفش تیره و عادت رشد گریه. برگ‌ها با جوانه‌های سفید اواخر بهار متضاد هستند که به گل‌های سفید کرمی و زنگوله‌ای شکل باز می‌شوند. اطلاعات: https://www.jfschmidt.com/introductions/nightfall/index.html.

· چوب تگ و چوب بامبو – ارائه شده توسط Hip Labels (غرفه شماره 16045)
این موفقیت تگ سازگار با محیط زیست، ردپای کربن کمتری نسبت به برچسب های پلاستیکی ارائه می دهد و کاملاً قابل بازیافت است! دارای روکشی مبتنی بر آب و بدون حلال برای مقاومت در برابر آب. اطلاعات: http://hiplabels.com/wood-tag/.

· میله خزه خم شونده و داربست – ارائه شده توسط Mossify (غرفه شماره 21048)
این تکیه گاه برای گیاهان کوهنوردی و دنباله دار از ترکیب ممتاز خزه اسفاگنوم ساخته شده است، 100% به صورت پایدار پرورش داده می شود و کاملا طبیعی و بدون آفت کش است. اطلاعات: https://www.mossify.ca/products/bendable-moss-pole.

· Weigela Midnight Sun (Weigela florida ‘Verweig9’ PPAF, Can PBRAF) — ارائه شده توسط برندگان اثبات شده (غرفه شماره 18019)
یک وایگلای نان شکلی مرتب و مرتب با شاخ و برگ های تابستانی-پاییزی نارنجی براق، درخشان و قرمز، در قسمت جلویی مرزها به خوبی عمل می کند. این گیاه در بهار گلهای صورتی دارد، اما شکل و فرم رنگارنگ این گیاه و شاخ و برگهای تابستانی تا پاییز عنصر برجسته آن است. اطلاعات: https://www.provenwinners.com/plants/weigela/midnight-sun-reblooming-weigela-weigela-florida.

· بوشل و بری اسکارلت خوشگل توت فرنگی (Fragaria × ananassa ‘Ruby Ann’) — ارائه شده توسط Sester Farms (غرفه شماره 16025)
این گیاه زینتی و خوراکی توت فرنگی زیبا و خوشمزه است. شکوفه های قرمز مایل به قرمز با مرکز زرد در تمام فصل توت تولید می کند و برای گلدان های پاسیو، سبدهای آویزان یا تخت های باغ ایده آل است. اطلاعات: https://www.bushelandberry.com/scarlet-belle.

· Glowing Hearts Pieris (Pieris japonica ‘Piesid2’) — ارائه شده توسط Sidhu & Sons Nursery (غرفه شماره 19045)
این درختچه براق Pieris دارای شاخ و برگ های همیشه سبز براق است که در رنگ های قرمز مایل به قرمز درخشان و درخشان ظاهر می شود. اطلاعات: https://www.sidhunursery.com/wp-content/uploads/2022/05/GLOWING-HEARTS-FLYER.pdf.

· Velveteeny Smokebush (Cotinus coggygria ‘Cotsidh5’ PPAF) — ارائه شده توسط Sidhu & Sons Co. (غرفه شماره 19047)
این بوته دود دارای شاخ و برگ های بورگوندی صاف و عمیق ابریشمی با پرهای بزرگ و پر از شکوفه های خاکستری تا صورتی و فرم فشرده است که در 4 فوت بالغ می شود. اطلاعات: https://www.briggsnursery.com/plant/cotinus-coggygria-usppaf-cpbraf-velveteeny/.

· REALFLOR Fanfare Showtime Gaillardia (Gaillardia × grandiflora ‘Fanfare Showtime’ PP33438) — ارائه شده توسط Walla Walla Nursery Co. (غرفه #8051)
این گایلادیا دارای گل‌های فرفری منحصربه‌فردی با رنگ‌های آتشی پررنگ است، با عادت جمع و جور کردن 21 اینچ ارتفاع و 16 اینچ عرض. در ظروف، تخت ها و حاشیه ها به خوبی پیش می رود. اطلاعات: https://planthaven.com/plant/gaillardia-fanfare-showtime/.

· Leprechaun Arborvitae (Thuja standishii × plicata ‘Leprechaun’ PP33840) — ارائه شده توسط Woodburn Nursery and Azaleas Inc. (غرفه #814043)
مجموعه فشرده T. ‘Green Giant’، منطقه 4-5، رنگ سبز عالی را در طول زمستان حفظ می کند. این گیاه توسط فرانک کوگوت در مهد کودک کوگوت در کانکتیکات کشف شد و در 10 تا 12 فوت بالغ می شود. اطلاعات: https://www.oan.org/resource/resmgr/gr22/ThujaLeprechaunTecSheet.pdf.

برای اطلاعات بیشتر:
انجمن مهد کودک های اورگان (OAN)
www.oan.org



منبع