“حفاظت از محصولات در برابر خشکسالی و باران های سیل آسا اهمیت فزاینده ای پیدا می کند.”


پروژه 20 هکتاری در سنگال

در GreenTech (13 تا 15 ژوئن)، تیم J. Huete را در سالن 1، جایگاه 01.227 پیدا خواهید کرد.

پروژه های جدید
در همین حال، J. Huete همچنان مشغول پروژه های جدید است. به عنوان مثال، ما در حال حاضر در حال توسعه یک گلخانه بسیار فنی از نوع ونلو در اروپا و یک پروژه کلان بیست هکتاری در سنگال هستیم که شامل گلخانه‌ها، بسترهای بذر، تولید در زمین باز و انبارها می‌شود. هدف از این پروژه، توانمندسازی مردم محلی است. جمعیت باید خودکفا باشد، زیرا به مشتری ما اجازه می دهد تا کل زنجیره تولید را از زمان کاشت بذر تا زمانی که محصول نهایی، میوه یا سبزی روی میز مصرف کننده قرار می گیرد، کنترل کند.

در طول این رویداد، بازدیدکنندگان این فرصت را خواهند داشت تا راه‌حل‌های فن‌آوری J. Huete را از نزدیک بررسی کنند و کشف کنند که چگونه می‌توانند بهره‌وری و سودآوری تجارت کشاورزی خود را بهبود بخشند. “کارکنان ما برای ارائه اطلاعات دقیق، پاسخ به سوالات شما و مشاوره در مورد چگونگی انطباق راه حل های ما با نیازهای خاص خود در پروژه های گلخانه ای با فناوری بالا در دسترس خواهند بود.”

برای اطلاعات بیشتر:
J. Huete بین المللی
[email protected]
www.jhuete.com



منبع “در حال حاضر، کشاورزی عمدتاً به شرایط آب و هوایی وابسته است. در حالی که ماه ها خشکسالی قابل توجهی را در بیشتر مناطق در حال رشد اسپانیا تجربه کرده ایم، اکنون دامنه مدیترانه با بارش های سیل آسا همراه با تگرگ مواجه است. با توجه به این وضعیت، استفاده از تیم J. Huete می‌گوید: تأسیسات کنترل‌شده مانند گلخانه‌ها با فناوری و تجهیزات هیدروپونیک به‌طور فزاینده‌ای اهمیت پیدا می‌کنند تا برخی محصولات تحت تأثیر خشکسالی یا باران‌های سیل آسا قرار نگیرند. به عنوان مثال، برای جلوگیری از خشکسالی، سیستم های جمع آوری زهکشی نصب می کنیم که کشاورزان را قادر می سازد مصرف آب آبیاری را تا حدود 80 درصد کاهش دهند.»

GreenTech
در نمایشگاه GreenTech امسال در آمستردام، J. Huete برای به نمایش گذاشتن نوآوری های امسال در زمینه فناوری به کار رفته در سازه های گلخانه ای حضور خواهد داشت. “در گلخانه‌های J. Huete، ما اهمیت استفاده از فناوری‌های پیشرفته برای به حداکثر رساندن عملکرد و کیفیت محصول را درک می‌کنیم. تیم کارشناسان ما سخت تلاش کرده‌اند تا راه‌حل‌هایی را توسعه دهند که آخرین پیشرفت‌ها در اتوماسیون، کنترل آب و هوا، مدیریت آب، انرژی‌های تجدیدپذیر، و سایر جنبه های مربوط به تجهیزات و تکنولوژی بالا.”