حمل و نقل دریایی انواع و مزایای حمل دریایی بانی راه توس | transemartlogistics

در این روش پس از بارگیری کالا، کالا از بندر مبدأ بدون نیاز به تغییر کشتی و یا تغییر کانتینر تا بندر مقصد به صورت مستقیم حمل می‌شود. به این صورت که بارگیری محموله در کانتینر مدنظر در بندر مبدأ صورت می‌گیرد. در این روش حمل، مدت زمان حمل کمتر از سایر روش‌های حمل دریایی مانند حمل غیرمستقیم است. حمل ونقل دریایی از تمامی بنادر جنوبی کشور شامل بندر عباس،بندر بوشهر،بندر خرمشهر، بندر امام خمینی، بندر چابهار و… صورت می‌گیرد که با توجه به وجود امکانات بیشتر در زمینه سرویس های کانتینری و عملیات تخلیه و بارگیری در بندرعباس و بندر بوشهر بیشتر محمولات کانتینری از این دو بندر ذکر شده حمل می‌گردد. حمل کراس استافینگ عبارت است از انتقال کالا از یک کشتی به کشتی دیگر و طی نمودن ادامه‌ی مسیر.

مراحل حمل بار به استرالیا با کشتی

سالیانه حجم بسیار زیادی از محموله ها به صورت باربری دریایی بین المللی توسط شرکت های کشتیرانی جابه جا می‌شوند. که در این میان گروه بزرگ خادم لجستیک مفتخر بوده است با تکیه بر تجربه ۳۰ ساله خود در امر حمل و نقل دریایی در سطح بین المللی و کشتیرانی نقش بسزایی را ایفا نماید. اجاره کشتی و ارسال بار دریایی یکی از سرویس های هلدینگ خادم لجستیک برای حمل کالای دریایی است. در حمل دریایی محموله فله ، کشتی‌ها موادی را جابه‌جا می‌کنند که امکان بسته‌بندی‌شان وجود ندارد. مواد خشک، مایعات و حتی فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی در این دسته قرار می‌گیرند. به‌طور‌کلی پیشنهاد می‌شود اگر قصد صادرات به انگلیس یا کشور‌های دیگر را دارید، با کارشناسان هانزا برای انتخاب روش حمل و نقل مشورت کنید.

چگونگی انجام حمل بار با کشتی

این روش مزایای فراوانی در مقایسه با سایر روش‌های حمل و نقل دارد. در حال حاضر کشتی‌های عظیم ‌الجثه‌ که برای جابه‌جایی بار طراحی گشته‌اند، ظرفیت حمل کالا با استفاده از کشتی را بیش از پیش افزایش داده و به طور تقریبی هر کشتی مگا قابلیت حمل هزاران کانتینر را دارد. ایران براساس جایگاه استراتژیک خود توانسته آمار حمل و نقل دریایی بین المللی خود را بهبود بخشد و نه تنها در افزایش صادرات ایران بلکه واردات کمک فعال نماید.

🔸حمل دریایی کالاهای فله (BULK):

حمل محمولات از طریق شبکه جاده ای داخل خاک هر کشور و از طریق وسایل حمل جاده ای ( انواع تریلر ، کامیون و …) حمل جاده ای نام دارد . ۲) اگر کالا با ارز حاصل از صادرات وارد شده باشد ، برای واریز پیمان ارزی صادرکننده که بر عهدۀ واردکننده واگذار شده است. © تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت به شرکت پارس افراز بازرگانی عباسی تعلق دارد. به منظور پاسخگویی به نیازهای خاص، شرایط خاص و منحصر به فردی را می‌توان مورد transemartlogistics.com مذاکره قرار داد. در مواردی که کامیون به انتظار بارگیری یا تخلیه پیش از حد مقرر معطل نگهداشته شود مشتری متعهد پرداخت حقوق توقف خواهد بود. کریر مسوولیتی در قبال مغایرت ناشی از محتویات بسته‌های آکبند یا کنتینرهایی که با پلمپ شماره‌دار سالم به همان نحو که تحویل گرفته شده به مقصد تحویل می‌شود نخواهد داشت.

جت های مسافربری با سرعت 575 مایل در ساعت حرکت می کنند، در حالی که کشتی های اقیانوس پیما با سرعت 16 تا 18 مایل در ساعت حرکت می کنند. جای تعجب نیست که حمل و نقل هوایی از چین به ایالات متحده معمولاً حداقل 20 روز بیشتر از حمل و نقل دریایی طول می کشد. به عنوان یک قاعده کلی، هر محموله ای با وزن بیش از 500 کیلوگرم برای حمل و نقل هوایی بسیار گران است. حمل و نقل بار از طریق دریا در طول تاریخ به طور گسترده، مورد استفاده قرار گرفته است.

  • تقریباً 80 درصد از تجارت بین‌المللی از طریق دریا و اقیانوس انجام می‌شود.
  • شرکت هنزا ناو دریا به واسطه ارتباط گسترده با خطوط کشتیرانی دنیا، انواع مختلف شناور مناسب برای حمل هر نوع ماده و کالا را فراهم می‌کند.
  • بارنامه ای است که حاکی از حمل کالا از مبدا تا مقصد و بدون تغییر وسیله حمل می باشد و دلالت بر ارسال مستقیم کالا به گیرنده آن دارد.
  • مدت زمانی را که کشتی در پای اسکله قرار می‌گیرد تا محموله آن تخلیه یا بارگیری گردد را در زمان توقف در پای اسکله گویند.
  • تمام اسناد و مدارک حمل بار با کشتی به استرالیا را در حساب کاربری شما ثبت می‌کنیم تا همیشه دسترسی سریع به اسناد داشته باشد.
حمل و نقل دریایی انواع و مزایای حمل دریایی بانی راه توس | transemartlogistics