خانواده فوشیا جولی در حال رشد است

آخرین اما نه کم اهمیت، برندکمپ اشاره می کند که آنها سال ها است که در حال پرورش و انتخاب فوشیاهایی با درجه حرارت در حد پایین (5-8 درجه سانتیگراد) بوده اند. کلون هایی که با هم بازی نمی کنند یا نشان می دهند که نسبت به بوتریتیس بسیار حساس هستند، شانسی ندارند و دور انداخته می شوند. یورگن فون دن دریش، مدیر فروش، می‌گوید: «اکنون آشکار است که حق با ما بود، زیرا موضوع مصرف انرژی قطعاً در سال‌های آینده اولویت بالایی خواهد داشت.»

برای اطلاعات بیشتر:
برندکمپ
[email protected]
www.brandkamp.de



منبع


لنز کوچک جولی

Jollies Petit Lens از نظر رشد در ترکیب کلاسیک قرمز/آبی بسیار شبیه است. Jollies Petit Lens گل های زیادی دارد که زود ظاهر می شوند و کل گیاه را می پوشانند.


جولیز پتی بریون

چهار گونه جدید برای فصل 2022/2023 اضافه خواهد شد. دو مورد از آنها بخش گونه های کوچک را تقویت می کنند.


جولیز مادیران

او می افزاید: در منطقه Jollies La Grande، گونه جدید Marche با گل های بزرگ و زیبای سفید/صورتی رنگ های ظریف بیشتری را ارائه می دهد. برای چنین گونه‌ای با گل‌های درشت، زود گل و در ابتدا نسبتاً عمودی، بعداً کمی به حالت آویزان رشد می‌کند، بسیار متنوع است.

او توضیح می دهد که Jollies Madiran به محدوده استاندارد اضافه شده است. “گل‌های دوتایی متراکم به رنگ بنفش/سفید متضاد، روی یک عادت خوب قرار می‌گیرند. با عادت خود، نه تنها برای کشت معمولی در گلدان 12 سانتی‌متری بلکه برای ظروف با سه گیاه نیز مناسب است.”


Jollies La Grande Marche

“سال‌هاست، خط فوشیا جولی‌های برندکمپ تضمینی برای کشت آسان، انواع جذاب فوشیا و نوآوری مداوم بوده است. در نتیجه، جولی فوشیا در تمام بازارهای ملی اروپا شناخته شده است. اما شما نمی‌توانید به خودتان استراحت دهید. مدیر عامل شرکت هوبرت براندکمپ تاکید می کند، “کار پرورش بر روی سری Jollies Fuchsia ادامه دارد و فشرده است.”

Jollies Petit Brionne دارای گل‌های منفرد صورتی/اسطوخودوس ملایم است. با رشد کمی آویزان، همه‌جانبه است. می‌توان آن را در گلدان و در سبدهای آویز کشت کرد و مشتری نهایی در هر جایی از جعبه بالکن گرفته تا سبدهای آویزان می‌تواند از آن استفاده کند. “