“خدمات Chrysal Rose Dip برای حمل و نقل دریایی رز آفریقایی ضروری است”

تسلط بر بوتریتیس
نیلز می گوید: «برای حمل و نقل گل، پیش درمان خوب و یک زنجیره سرد خوب مهم است. “محصولات ما به هیدراته شدن گل کمک می کند. حفظ دمای ثابت و پایین و تضمین سطوح بهینه اکسیژن و دی اکسید کربن در طول حمل و نقل به لجستیک بستگی دارد. این فناوری ها در دمای 0.5 درجه وجود دارند و در شرایط جوی مناسب، می توانید یک منطقه را پوشش دهید. اما در مورد حمل و نقل دریایی، و مطمئناً در مورد گل رز، نکته سومی وجود دارد: مبارزه با بوتریتیس.


هم در بالا و هم پایین، گل رز درمان نشده در مقابل غوطه ور شدن در Chrysal Rose Dip. نمونه های تیمار شده فاقد بوتریت هستند، رنگ خود را حفظ کرده و یا حتی آن را عمیق تر کرده اند، به طور یکنواخت باز می شوند و عمر گلدان بیشتری دارند.

پایدارترین شریک
صنعت حمل و نقل و فورواردرها با علاقه زیاد تحولات را دنبال می کنند و صریحاً به دنبال همکاری با Chrysal هستند. به نوبه خود، Chrysal نیز همین کار را می کند، اما بدون تعهد به احزاب خاص، به قول خودش، “برای رسیدن به اهداف پایدار بالاتر و در دسترس نگه داشتن راه حل های ما برای همه.” تنها در کنیا، Chrysal حدود بیست نفر در مزرعه دارد که به مزارع می روند و در درمان پس از برداشت و جمع آوری داده ها به آنها کمک می کنند. مهم نیست که پرورش دهنده چقدر بزرگ یا کوچک یا حجم کل آن، کریسال می خواهد پایدارترین شریک برای هر مشتری باشد.

“توجه زیادی به حمل و نقل دریایی گل، چه در داخل و چه در خارج از بخش وجود دارد، و این بسیار عالی است. اما چیزی که همه نمی دانند این است که ما در واقع چگونه به اینجا رسیدیم. کریسال به همراه سایر طرف ها ده سال را صرف تحقیق و سرمایه گذاری کرد. میلیون دلار تا اینکه در نهایت ثبت نام نهایی “سرویس رز دیپ” خود را در سال 2019 تکمیل کردیم. از آن لحظه است و تنها از آن لحظه است که امکان صادرات گل با قایق از کنیا به اروپا با موفقیت وجود دارد.”

علیرغم مزایای پایداری که زیاد در مورد آن صحبت می شود، اغلب هنوز یک تحلیل هزینه و فایده ساده برای کارآفرینان است. «در آمریکای جنوبی، ما در 10 تا 15 درصد حمل‌ونقل دریایی گیر افتاده‌ایم، زیرا نیاز به اندازه کافی بالا نیست: به دلیل عرضه کالای هوایی فراوان و مقرون به صرفه، سود حداقل است، علی‌رغم اینکه سفر حمل‌ونقل دریایی نصف آن از کنیا است. این عوامل برای ما متفاوت است، این سود اکنون امکان پذیر است.”

راه بالا
در عین حال، درست است که این حجم ها می توانند و همانطور که نیلز می داند بسیار بزرگتر خواهند شد. سال آینده ما به 10 درصد خواهیم رسید، سال بعد به 20 درصد خواهیم رسید و سپس حتی سریعتر پیش خواهد رفت تا در نهایت به حداقل 50-50 برسد.» آنچه مانع این امر می شود، چند چیز است. “بازار باید انعطاف پذیری را کنار بگذارد، نه تنها در زمان، بلکه برای اینکه بتواند رنگ ها و انواع خاصی را تا جایی که ممکن است سفارش دهد. انعطاف پذیری خاصی را حفظ کنید، از این رو 50-50، اما برای جریان های استاندارد، این یک موهبت الهی است، علاوه بر این، باید یک جرم بحرانی وجود داشته باشد. برای مرسک یا CMA CGM، 10 یا حتی 50 ظرف در هفته بادام زمینی است، اما در یک حجم مشخص، قابل توجه می شود. سپس تمرکز بیشتری وجود خواهد داشت و دیگر این اتفاق نمی افتد که ظرفی با دو هفته تاخیر وارد شود. همیشه باید اجازه دهید چند روز سستی داشته باشید، اما اگر بیشتر از حد مجاز باشید. 40 تا 45 روز حمل و نقل، کیفیت آسیب می بیند.”


تیم شیب، یا به طور کامل “Chrysal Africa Rose Dip & Sea Freight team.”


نیلز ون دورن در سال 2019 زمانی که کریسال به تازگی سرویس Chrysal Rose Dip را شروع کرده بود.

برای اطلاعات بیشتر:
کریسال
نیلز ون دورن
E: [email protected]
www.chrysal.com



منبع

خرده فروشی پرداخت می کند
در نهایت، قابل توجه است که در عمل اروپایی، معمولاً این خرده فروش یا خریدار است که پرداخت می کند. این نیز یک تحلیل هزینه و فایده معمولی است. “در صورت تلفات، فقط قیمت خرید گل قابل بازیابی است، اما خریداران در هزینه های حمل و نقلی که می پردازند – که اغلب بیشتر از قیمت ساقه است، ضرر می کنند. اگر پیش پردازش درست باشد و بنابراین، ضرر را می توان x درصد کاهش داد، سپس این یک مبلغ ساده است – اتفاقاً این برای حمل و نقل هوایی و دریایی هم صدق می کند. چون اینطور است، آنها آماده هستند که هزینه ها را خودشان بر عهده بگیرند.

ما با نیلز ون دورن، مدیر کل Chrysal Africa صحبت می کنیم. مصرف کنندگان این شرکت را به خاطر غذای گل بریده اش می شناسند، اما کشاورزان و تاجران مطمئناً Chrysal را برای درمان های پس از برداشت آن می شناسند. سرویس Chrysal Rose Dip یک درمان جدید پس از برداشت است، خدماتی که در آن کارگران مزرعه توسط دستیاران فنی Chrysal آموزش می بینند و به گل رز اجازه می دهد نه تنها 30 روز در دریا زنده بماند، بلکه حتی در شرایط بسیار خوبی ظاهر شود. عوامل دیگر برآورده می شود. از آنجایی که فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، بخش مهمی از خدمات، جمع آوری و به اشتراک گذاری داده ها با مزارع و خریداران برای شناسایی و بهبود نقاط دردسر فرآیند است.

اگر این سه شرط برآورده شود، در اصل، هیچ چیز مانع از گسترش گسترده حمل و نقل دریایی نمی شود. ما در حال حاضر هفته‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم که 5 درصد از کل تولید گل رز با قایق حمل می‌شود. این رقم به حدود 25 کانتینر می‌رسد. در حال حاضر، تمام رزهای حمل و نقل دریایی توسط کرایسال حمل می‌شوند.