خریداران به دنبال تولید کننده سالاد هیدروپونیک بریتانیا بودند

با بیش از 40 سال تجربه رو به رشد، این شرکت ها شهرت بسیار خوبی در بازار و کتاب مشتریان قوی کسب کرده اند. در نتیجه این موفقیت، شرکت سرمایه قابل توجهی را برای تبلیغ پیشنهادی برای توسعه یک گلخانه جدید در یک سایت گرین فیلد سرمایه گذاری کرد که متأسفانه موفقیت آمیز نبود. این سرمایه‌گذاری، همراه با چالش‌های مستندی که بخش تولید مواد غذایی در بریتانیا با آن مواجه است، مانند افزایش هزینه‌های انرژی، فشارهای تورمی و چالش‌های نیروی کار، شرکت‌ها را قادر به انجام تعهدات مالی خود نکرده و وارد امور اجرایی شده‌اند.

استیو بلوچی و فیلیپ آرمسترانگ از شرکت تخصصی مشاوره تجاری FRP در 11 آوریل 2023 به عنوان مدیران مشترک Madestein (UK) Ltd و Fresh Willow Ltd منصوب شدند.

استیو بلوچی گفت: «Madestein یک کسب‌وکار جاافتاده با کتاب مشتریان عالی و شهرت قوی در بازار است. متأسفانه علیرغم بهترین تلاش تیم مدیریتی، در حال حاضر نتوانسته است از چالش های پیش روی بخش تولید مواد غذایی عبور کند. تمرکز ما اکنون بر ادامه فعالیت کسب‌وکارها برای انجام سفارش‌های مشتریان است در حالی که به دنبال شناسایی مالکان جدید برای ملک و تجارت هستیم.

برای اطلاعات بیشتر:
جاستین موریس
ساویل
خیابان مارگارت 33
لندن، W1G 0JD
تلفن: +44 (0) 20 7499 8644
[email protected]
www.savills.co.uk



منبع

این شرکت‌ها که در لبه چیچستر مستقر هستند، در کاهو و گیاهان گلخانه‌ای با استفاده از فرآیندهای رشد هیدروپونیک پیشرفته برای خرده‌فروشان عمده مواد غذایی، شرکت‌های خدمات غذایی و بازارهای عمده‌فروشی بریتانیا تخصص دارند. آنها تنها تامین کننده کاهو برگ فرفری برای تعدادی از بزرگترین سوپرمارکت های بریتانیا هستند. این کسب‌وکار یک سایت مالکیت آزاد با 26829 متر مربع گلخانه، انبارهای مجاور، بسته‌بندی و محل‌های اداری، همراه با مجموعه وسیعی از کارخانه‌ها و ماشین‌آلات را اشغال می‌کند که این شرکت را به یک شرکت بسیار پربازده تبدیل می‌کند.

مدیران مشترک به تجارت شرکت ها و تضمین تداوم عرضه به مشتریان ادامه می دهند در حالی که آنها همه گزینه ها از جمله فروش مشاغل را به عنوان یک فعالیت ادامه دار در نظر می گیرند. آنها به مشاوران بین‌المللی املاک، Savills و شرکت مشاوره دارایی تخصصی، گروه SIA دستور داده‌اند که به طور مشترک این فروش را انجام دهند. علاقمندان تشویق می شوند با ایان سیمپسون در Savills یا استفن ریدمن در گروه SIA تماس بگیرند.