خرید انواع ارقام تجاری نهال گردو پیوندی شناسنامه دار+قیمت روز پالیز نهال-ارغوان نهال

اما در نهال گردو پیوندی که حاصل تغییرات ژنتیکی است، زمان زودتری باردهی به نتیجه می رسد که شاهد باردهی و تولید محصول بیشتری نیز باشیم. همچنین مقاومت بهتری در برابر آفات و بیماری دارد. در نتیجه اگر باردهی درختان گردو در مدت زمان کم، برای شما اهمیت دارد، از خرید نهال گردو پیوندی غافل نشوید. اما فرمول کلی می تواند جهت پرورش بهترین نوع درخت گردو، خرید نهال گردو پیوندی به نسبت نهال گردو بذری باشد.

از ارقام تجاری گردو در ایران می توان به گردوی کاغذی، نوک کلاغی و ضیاء آبادی قزوین قیمت نهال گردو اشاره نمود. یکی از مهم ترین فاکتورهایی که هنگام خرید نهال گردو باید به آن توجه شود، ارتفاع از سطح دریا است. معمولا برای تمامی ارقام نهال میوه یک بازه ارتفاعی مشخص اعلام میشود. که قادرند در شرایط اقلیمی و آب وهوایی و رطوبت موجود در آن ارتفاع، بهترین رشد را داشته باشند. پیش از خرید نهال گردو لیبل دار، با مطالعه بخش اطلاعات محصول در سایت پالیز؛ از ارتفاع از سطح دریای نهال آگاه شوید. ارقام پیوندی و اصلاح شده به علت اعمال اصلاحات در نهال‌ها، معمولا عملکرد بهتری از ارقام با پایه بذری از خود نشان میدهند.

  • این شاخه ها بایستی حداقل 30 سانتی متر از همدیگر فاصله داشته و در جهات مختلف قرار داشته باشند.
  • گردو در ابتدا تنها برای مصرف در دربار سلطنتی تولید میشد.
  • میوه این نهال گردو بسیار خوشمزه است و ارتفاع درخت آن به حدود 20 تا 40 متر می رسد.
  • اما میوه چندلر بذری ممکن است ریز و درشت را با هم داشته باشد و باردهی ان در یک سال کم و در سال دیگر زیاد باشد.
خرید انواع ارقام تجاری نهال گردو پیوندی شناسنامه دار+قیمت روز پالیز نهال-ارغوان نهال جهت مشاوره و استعلام قیمت انواع نهال گردو با کارشناسان ما در تماس باشید. ژنوتیپ برتر با داشتن تیم قوی و مجرب میتواند شما را در تمامی مراحل خرید و کاشت نهال گردو در تمام روز های هفته یاری کند. واریته ای جدید است که از یک رقم گردوی کالیفرنیایی در آمریکا به دست آمده است. ظرفیت باردهی آن دست کم 50 درصد بالاتر از فرانکوت است. جوانه های آن بعد از ارقام پدرو و هارتلی و 8 روز قبل از فرانکوت باز میشوند. پس برای احتیاط بهتر است آن را همراه با فرانکوت و روند دومونتیناک بکارند.

بهترین زمان هرس درخت گردو چندلر چه زمانی بوده و چگونه انجام می شود:

علائم کمبود در نواحی خاصی در نوک و لبه های پایین برگ های درخت دگردو یده می شود. محلول تغذیه محلول پاشی با سولفات منیزیم است. به طور کلی استفاده از ازت ، فسفر و پتاسیم به میزان 60 کیلوگرم در هکتار منجر به حداکثر عملکرد گردو می شود. کمبود در اوایل بهار یا اواسط تابستان ، لکه های زردی بین رگبرگ های نهال گردو ایجاد می شود که بعداً به لبه های برگ گسترش می یابد. پاشیدن سولفات منگنز روی برگ ها درمان این کمبود است. علائم کمبود شامل تغییر شکل برگ ، کوتاه شدن گره ها و زردی و خشک شدن شاخه ها است.

قیمت نهال گردو امریکایی پیوندی

ولی باید توجه داشت این رقم جز رقم های معتدله محسوب میشود و باید در مناطقی که ارتاع از سطح دریای آن زیر 1200 متر هست کشت شود چون شدیدا به سرمای شدید پاییز و زمستان حساس می باشد . قیمت نهال گردو چندلر پیوندی بسته به نوع درختی که می خواهید خریداری کنید و تعداد و اندازه نهال سفارشی شما جهت خریداری متفاوت است. نهال های بزرگ تر (درختان با اندازه پریمیوم) زودتر تولید گردو می کنند زیرا دارای ریشه های قوی تر و تنه بزرگتری هستند و از این رو قیمت بیشتری نیز خواهند داشت.