خوراک قابل پاشیدن جدید باعث افزایش استقرار حشرات مفید می شود

ملاحظات اولیه ما کاربران و مدیریت موفق آفات است، بنابراین ما خوشحالیم که نسل سوم محصول تغذیه مکمل منحصر به فرد خود، Predafix+ را ارائه می کنیم که برای بهبود استقرار کنه های شکارچی با تسهیل افزایش 3 تا 5 برابری تعداد کنه های شکارچی طراحی شده است. حداقل زمان و نیروی کار مورد نیاز کارولین رید، سرپرست فنی ارشد در Bioline Agrosciences می گوید: افزایش جمعیت کنه های مفید ظرف یک هفته قابل توجه خواهد بود.

Predafix+ آخرین نوآوری Bioline Agrosciences برای بهبود کنترل آفات در محصولات گلخانه ای است. از آنجایی که کنترل موفقیت آمیز آفات به استقرار بهینه کنه های شکارچی معرفی شده در محصول بستگی دارد. این فرمولاسیون منحصر به فرد قابل اسپری باعث بهبود تعداد کنه های مفید، توزیع آنها و همگنی روی محصول می شود.

Bioline Agrosciences در Greentech Amsterdam 2023 در غرفه 01.148 حضور خواهد داشت.

می توان از آن در بسیاری از محصولات از جمله خیار، توت فرنگی، گل های شاخه بریده، گیاهان زینتی، بادمجان، خربزه، هندوانه و کدو سبز استفاده کرد و می توان آن را با چندین گونه کنه از جمله Amblyline، Montyline و Starskii ترکیب کرد.

داخلش چیه؟
Predafix + حاوی تخم‌های خالص و استریل‌شده یک کنه آستیگمات است که کنه‌های شکارچی به‌طور فراوان روی آن‌ها تولید می‌کنند و به طور طبیعی در بسیاری از کشورها وجود دارد. تخم‌های خالص به طور طبیعی برای انسان ضد حساسیت هستند و می‌توانند در طیف وسیعی از محصولات و با چندین گونه کنه شکارگر استفاده شوند.

محلول ثبت اختراع حاصل 3 سال تحقیق و توسعه و فناوری فرمولاسیون است و اولین و تنها غذای حشرات مفید قابل پاشیدن در بازار در حال حاضر است. Predafix+ را می توان با بسیاری از تجهیزات کاربردی استفاده کرد و می توان آن را با اکثر قارچ کش ها و آفت کش ها مخلوط کرد و با کاهش نیاز به کاربردهای جداگانه باعث صرفه جویی در نیروی کار می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
کارولین رید، سرپرست فنی ارشد
Bioline AgroSciences Ltd.
مهد کودک تلستار، جاده هالند، کوچولو کلاکتون،
اسکس CO16 9QG، بریتانیا
تلفن: +44 (0) 1255 863200
ایمیل: [email protected]
https://www.biolineagrosciences.com/



منبع