خون تازه از بیرون و طیف وسیع تری از گیاهان آپارتمانی غیر معمول در Dynaplant

گیاهان با شخصیت
دوره جدید همه چیز در مورد رشد گیاهان با شخصیت است. وجه مشترک همه این گیاهان این است که شش و نیم دوجین نیستند بلکه واقعاً خاص هستند و هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. از نظر حجم عرضه، این کارخانه ها جزو پنج کارخانه برتر نیستند، اما بیشتر از این که صحبت از ظاهر منحصر به فرد آنها به میان می آید، چیزی که مصرف کنندگان قطعا متوجه آن خواهند شد. دیتریک: “ما می بینیم که در چند دهه اخیر، بسیاری از تامین کنندگان چنین محصولاتی کنار گذاشته شده اند. به عنوان مثال، عرضه کلیویاس دیگر امری نادر است، اما ما به آن متعهد هستیم. طیف گیاهی متنوع و متنوع با شخصیت؛ این آنچه ما به آن اعتقاد داریم!”

پرورش این گیاهان به مهارت زیادی نیاز دارد که در Dynaplant مهارت زیادی وجود دارد. Dietrick Hanemaaijer می گوید: “ما دائماً به دنبال کشف طبیعت، توسعه برنامه های انتخاب منحصر به فرد و بهبود محصولات هستیم. اینگونه است که از دانش خود استفاده بهینه می کنیم و اجازه می دهیم این گیاهان خاص به گیاهان ارزشمند برای مصرف کنندگان شکوفا شوند.”


روبن ون در لوگت، دیتریک هانمایجر، مارتین ون در لوگت و پیتر وارکامپ

برای اطلاعات بیشتر:
Dynaplant
Kasteelweg 4
2678 SC De Lier
+31(0)174 613 200
[email protected]
https://www.dynaplant.nl/



منبع Dynaplant در اصل یک شرکت با چندین خانواده در راس آن بود. به جای انتقال سنتی از خانواده به خانواده، Dynaplant در واقع به دنبال خون تازه است، که اکنون با پیوستن دیتریک محقق می شود. روبن ون در لوگت می‌گوید: «این روش انتقال کسب‌وکار چیزی است که هنوز در کشاورزی گلخانه‌ای نمی‌بینید، اما ما دوست داریم فضایی برای ساختن آینده همراه با بینش‌های تازه ایجاد کنیم. علاوه بر این، این شرکت ما را پویا نگه می‌دارد».

کاردستی استادی است
Dynaplant در 20 سال گذشته در کشت Calla و Clivia نامی برای خود ساخته است. با نگاهی به آینده، آنها می‌خواهند این محدوده را با گیاهان داخلی ویژه‌تر گسترش دهند. نمونه ای از آن Monstera است که به مدت دو سال بخشی از این محدوده بوده است. در کوتاه مدت دو کارخانه دیگر اضافه خواهد شد.

سال 2022 سال خاصی برای Dynaplant است. امسال بیستمین سالگرد تاسیس شرکت است و تغییر مدیریت صورت گرفته است. بنیانگذاران مارتین ون در لوگت و پیتر وارکمپ از سمت خود کناره گیری کردند و راه را برای روبن ون در لوگت و دیتریک هانمایجر باز کردند.