دابی های کوچک جدیدی در قلب چلتنهام باز می شود

فروشگاه جدید دارای یک نیم طبقه چشمگیر است و مجموعه ای از گیاهان آپارتمانی، مراقبت از گیاهان، محصولات باغبانی در فضای کوچک، و دکوراسیون خانه و همچنین هدایایی، از جمله هدیه دادن به حیوانات خانگی و محصولات فصلی، مانند مبلمان فضای باز را در خود جای داده است.

Graeme Jenkins، مدیر عامل Dobbies، گفت: “داب های کوچک در مکان هایی در سراسر بریتانیا به خوبی مورد استقبال قرار گرفته اند، و ما از افتتاح امروز در چلتنهام خرسندیم. فرم شهری ما ثابت کرده است که بسیار محبوب است، و ما بازخورد هیئت مدیره را دریافت کرده ایم. و تحقیقات مشتری، که ما را قادر می سازد تا تجربه مشتری را برای این فروشگاه توسعه دهیم.”

Little Dobbies Cheltenham قهوه تازه آسیاب شده، چای، و شکلات داغ را در دسترس است. مشتریان همچنین می توانند از کاتالوگ زندگی در فضای باز و وب سایت Dobbies برای تحویل درب منزل سفارش دهند. فروشگاه از دوشنبه تا شنبه از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر و یکشنبه از ساعت 10 صبح باز است ساعت 6 بعد از ظهر

“از همه اعضای تیم که سخت روی این پروژه کار کرده اند تشکر می کنم و ما مشتاقانه منتظر پاسخ از طرف جامعه محلی هستیم.”

در 27 آوریل، Dobbies Garden Centres، یکی از پیشروترین خرده فروشان مرکز باغ در بریتانیا، فروشگاه کوچک جدید خود را در قلب چلتنهام افتتاح کرد. این فروشگاه 2200 فوت مربعی که در 106 Promenade واقع شده است، بزرگترین دبی کوچک در بریتانیا است. Little dobbies فرمت فروشگاه شهری Dobbies است. فروشگاه چلتنهام ششمین فروشگاه در نوع خود است و این فروشگاه دارای تجهیزات پیشرفته، علائم و تجربه مشتری است.

این خرده‌فروش همچنین با توزیع 75000 بسته دانه رایگان در سراسر بریتانیا از ابتکار رادیو بی‌بی‌سی 2 به نام Let it Grow حمایت می‌کند – مجموعه‌ای از دانه‌های رایگان در فروشگاه کوچک Dobbies Cheltenham از 27 آوریل در دسترس خواهد بود.

تحقیقات اخیر به سفارش دابی نشان داد که سه چهارم بریتانیایی ها (73 درصد) قصد دارند میوه، سبزیجات و گیاهان خود را در بهار امسال پرورش دهند. باغبانان شهری خوشحال خواهند شد که بدانند می توانند میوه و سبزیجات خوشمزه را از طاقچه خود پرورش دهند، به لطف گیاهان سرپوشیده Pick-N-Joy که در فروشگاه جدید Cheltenham موجود است.

افیا اطلاعات بیشتر،
دابی ها
www.dobbies.com/cheltenham
سایر فروشگاه‌های کوچک دابی در ادینبورگ، بریستول، وستبورن گروو، چیسویک و ریچموند واقع شده‌اند.



منبع

فروشگاه جدید میزبان یک مرکز تیم سبز است، جایی که تیم آموزش دیده باغبانی می تواند در مورد مراقبت از گیاهان آپارتمانی به مشتریان مشاوره و پشتیبانی کند. مدیر کل، Kayleigh Wheeler، در 27 آوریل گفت: “ما خوشحالیم که امروز افتتاح می کنیم و به ساکنان چلتنهام در فروشگاه جدید خود خوشامد می گوییم. ما هیجان زده هستیم که بخشی از جامعه هستیم و مشتاقانه منتظر کمک به مشتریان خود هستیم تا واحه سبز خود را با ما ایجاد کنند. طیف وسیعی از گیاهان آپارتمانی خیره کننده و نسخه محدود، محصولات باغبانی فضای کوچک و لوازم جانبی. “ما وقف این هستیم که بخشی فعال از جامعه باشیم و مشتاقانه منتظر کار در
مشارکت با برخی از پروژه های محلی به عنوان بخشی از کمک به رشد جامعه شما.”

کمک های مالی در فروشگاه Teenage Cancer Trust، شریک خیریه ملی Dobbies، پذیرفته می شود.