دانشگاه فلوریدا برای اولین بار در سال 2022 از یک میلیارد دلار هزینه تحقیقاتی فراتر رفت

اعضای هیأت علمی از 16 کالج UF و موزه تاریخ طبیعی فلوریدا، به عنوان دانشمندان در تحقیقات بیومدیکال UF Scripps، که UF در ماه آوریل از موسسه تحقیقات اسکریپس خریداری کرد، به این تحقیق کمک کردند.

در کالج علوم و هنرهای لیبرال، دانشمندان در زمینه‌هایی از جمله شیمی، فیزیک، زمین‌شناسی، زیست‌شناسی و نجوم 57.9 میلیون دلار در پروژه‌هایی مانند مریخ‌نورد استقامت، امواج گرانشی و سیاه‌چاله‌ها، پلاستیک‌های پایدار و تأثیرات آب و هوا انجام دادند. تغییر روی گیاهان و جانوران

UF رهبری سیستم دانشگاه ایالتی فلوریدا را بر عهده دارد که سالانه 2.3 میلیارد دلار هزینه تحقیقاتی دارد. تحقیقات در دانشگاه های ایالتی فلوریدا تأثیر اقتصادی حدود 4 میلیارد دلار در سراسر ایالت دارد و بیش از 20000 شغل ایجاد می کند.

تقریباً نیمی از تحقیقات در شش کالج UF Health به رهبری کالج پزشکی در Gainesville و Jacksonville با 347 میلیون دلار انجام شد. کالج بهداشت عمومی و حرفه های بهداشت با 34.5 میلیون دلار؛ کالج دامپزشکی با 32.1 میلیون دلار؛ کالج داروسازی با 31.4 میلیون دلار؛ کالج دندانپزشکی با 17.2 میلیون دلار؛ و دانشکده پرستاری با 5 میلیون دلار.

مهندسان کالج مهندسی هربرت ورتهایم 131.8 میلیون دلار در مورد مواردی مانند کاربرد هوش مصنوعی و امنیت سایبری، پیش‌بینی و کاهش آسیب طوفان، اطمینان از ایمنی پل‌ها و جاده‌ها و رسیدگی به افزایش سطح دریا انجام دادند.

برای اطلاعات بیشتر:
دانشگاه فلوریدا
Gainesville, FL 32611
(352) 392-3261
www.ufl.edu



منبع

موری حسینی، رئیس هیئت امنای UF گفت: «من کاملاً از خبر این نقطه عطف دیدنی 1 میلیارد دلاری در هزینه تحقیقاتی در دانشگاه فلوریدا هیجان زده هستم. “تأثیر اقتصادی سراسر ایالت مربوط به هزینه های تحقیقاتی سیستم دانشگاه ایالتی فلوریدا خارق العاده است و سهم UF از کل آن – بیش از 40٪ – چیزی است که همه ما می توانیم به آن افتخار کنیم.”

این داده ها بر اساس پاسخ UF به نظرسنجی سالانه تحقیق و توسعه آموزش عالی بنیاد ملی علوم (HERD) است که داده های هزینه های قابل مقایسه را از صدها دانشگاه در سراسر کشور جمع آوری می کند. این اعداد منعکس کننده هزینه های سال مالی است که در 30 ژوئن به پایان رسید. در آخرین گزارش HERD، بر اساس داده های سال مالی 2020، UF در بین دانشگاه های دولتی رتبه شانزدهم را کسب کرد.

هیئت علمی دانشگاه فلوریدا برای اولین بار در سال 2022 از 1 میلیارد دلار هزینه تحقیقاتی فراتر رفت و به توسعه درمان بیماری ها، محصولات کشاورزی جدید، راه حل های مهندسی و پیشرفت های بی شمار دیگر پرداخت.

نورتون گفت: «پیش از 1 میلیارد دلار نقطه عطف تحقیقاتی نشان دهنده رشد مداوم UF به عنوان یکی از دانشگاه های تحقیقاتی پیشرو در ایالات متحده است. “اما این رقم بسیار بیشتر از دلار است – نشان دهنده ارزش هوش و استعداد قابل توجه این محققان و تأثیر آن بر دولت ما، ملت ما و جهان است.”

محققان مؤسسه علوم غذایی و کشاورزی (UF/IFAS) – در گینزویل و در مراکز تحقیقاتی و دفاتر ترویج در سراسر ایالت – با انجام تحقیقاتی 278 میلیون دلاری به صنعت کشاورزی ایالت کمک کردند تا صدها کالای مختلف از مرکبات و زغال اخته را با موفقیت تولید کند. صدف و درختان کاج. محققان UF/IFAS همچنین در مطالعه آب و هوا و حفاظت پیشرو هستند. پاتوژن های در حال ظهور، از جمله بیماری های منتقله از پشه؛ و گونه های مهاجم، مانند پیتون های برمه ای.

حدود 469 میلیون دلار از این تحقیق توسط آژانس های فدرال، از جمله مؤسسه ملی بهداشت، بنیاد ملی علوم، وزارت کشاورزی ایالات متحده، وزارت انرژی و ناسا تأمین مالی شد. 171.7 میلیون دلار دیگر از ایالت فلوریدا تامین شد. سایر منابع مالی شامل صنایع و بنیادهای خصوصی است.

دیوید نورتون، معاون پژوهشی UF، از اساتید و کارکنان به دلیل تلاش بی‌وقفه دانشگاه برای دستیابی به دانش و کشف جدید از طریق تحقیق و بورس قدردانی کرد.

با 1.076 میلیارد دلار هزینه تحقیقاتی، UF به یک گروه انحصاری متشکل از 15 دانشگاه دولتی در سراسر کشور می پیوندد تا از 1 میلیارد دلار، از جمله دانشگاه میشیگان، UCLA، و دانشگاه کارولینای شمالی، چپل هیل، فراتر رود.

UF Health محورهای تحقیقاتی عمده ای در زمینه سرطان، دیابت، بیماری های عصبی، ژن درمانی و بسیاری از زمینه های دیگر دارد که در آن دانشمندان و پزشکان با یکدیگر همکاری می کنند تا درمان ها و درمان های جدیدی را برای بیماران از فلوریدا و فراتر از آن ایجاد کنند.