دانلود آهنگ علیها گل لاله Aliha Gole Lale | dastchinflower

اما گل لاله با گل شقایق تفاوت های بسیاری دارد و نباید این دو گل را با هم اشتباه گرفت. گل زینتی لاله همانند هر گیاه زنده‌ای از پیاز، ساقه، پرچم، تخمدان و گلبوش تشکیل یافته است. گل‌های لاله تنوع بسیاری در رنگ دارند و تقریبا در همه رنگ‌ها می توان گل لاله را یافت. اکثرا گل‌های لاله را می توان بر اساس تنوع رنگ بسیار آنها به دسته‌ های متنوعی تقسیم کرد. این گل در مقابل سرما می تواند از خود استحکام بسیار بالایی نشان دهد. آبیاری باید در حد معمول انجام شود زیرا آبیاری زیائ باعث پوسیدگی پیاز ها می شود، البته آبیاری بعد از کاشت باعث می شود پیاز ها رشد خود را شروع کنند.

بیماریها و آفات :

در قرن شانزدهم، لاله در ترکیه بسیار محبوب شد؛ در همان زمان بود که مردهای ترکیه در پوشش خود از سربند و عمامه استفاده می‌کردند. شود اما با امدن زمستان و کاهش دما از بین خواهد رفت البته خود پیاز از بین نمی رود . نور اندک محیط نیز از دیگر دلایل عدم گلدهی این گیاه است. توان پیازهای جوان را از خاک درآورد و آنان را برای انبار کردن در طی زمستان آماده کرد. تمام گونه های لاله از زیبایی خاصی برخور دارند و در اندازه ها و رنگ های مختلف یافت می شوند….

فصل کاشت پیاز گل لاله قرمز رقم Red Impression

مجله خبری گل و گیاه لاله به معنای عشق کامل است اما می تواند مفهوم زیبایی و ظرافت نیز بدهد. نماسازان031 در زمینه تولید انواع آجرهای لعابدار و مسجدی و همچنین فروش انواع آجرهای نسوز، رسی، سنتی و همچنین ملزومات نمایی ساختمان فعالیت دارد. شما مشتری عزیز با اعتماد و تکیه بر تجربه ما می توانید از بهترین قیمت و بهترین کیفیت محصولات مورد نیاز خود بهره مند شوید.

زمان گل دهی گل لاله

هلند یکی از کشورهایی است که به کشت و صادرات لاله می پردازد که از این نظر جایگاه بسیار ویژه در بین کشورها دارد. با توجه به آمار سال های گذشته 3 میلیارد پیاز لاله در کشور هلند تولید می گردد که حدود دو سوم آن به کشورهای مختلف صادر می شود. PH مناسب برای خاکی که در آن لاله کاشته می شود بایستی در حدود 7 و خنثی باشد. برای کاشت این گل زینتی در داخل گلدان همان طور که در بالا ذکر شد سر پیاز مورد نظر بایستی به سمت بالا باشد.

http://bongahekhodro.ir

با افزایش رشد گیاه، ماسه بیشتری روی گیاه درحال رشد ریخته می شود. زمانی که مایل به گلدهی گیاه هستید می توانید ماسه را از روی گیاه برداشته و به محل گرمتری در گلخانه سرد منتقل کنید به این صورت بعد از چند روز گلدهی رخ می دهد. در این مدت ریشه ها تشکیل شده اند و برگ ها در تاریکی جوانه زده و رشد کرده اند.

  • برای هر محیطی یک لاله وجود دارد، از لاله‌های کوچک «گونه‌ای» در مناطق جنگلی طبیعی گرفته تا لاله‌های بزرگ‌تر که برای کاشت‌های رسمی باغ از تخت‌ها تا حاشیه‌ها مناسب هستند.
  • خاک این گل باید خاکی با زهکشی بسیار بالا و سبک باشد.
  • نیاز رطوبتی بالایی ندارد و رطوبت نسبی منزل برای رشد و شکوفایی گیاه کافی است.
  • بومی مناطقی با بهار کوتاه ، زمستان هایی طولانی و سخت و تابستانهای طولانی و خشک است.
  • اگر پیاز لاله را به تازگی خریده اید بهترین زمان برای کاشت آن آبان و آذر است.