دانلود کتاب کنزالحسینی pdf استخدام در آزمون های سال 99

و توجه داشته باشید که این کتاب برخلاف دین نیست بلکه شما را حتی به اعمال دین هم هدایت می کند. در دانلود کتاب کنزالحسینی به موضوعاتی از قبیل ذکر و دعاهای حاجت و دعاهای گشایش رزق و روزی و دعاهای دوستی و مهر و محبت زن و شوهر و بسیاری دعاهای دیگر اشاره شده است. به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، همواره در طول تاریخ شاهد نوشتن کتاب های خاص در حوزه های مختلفی بوده ایم و نکته جالب توجه آن است که برخی از این کتاب ها به قدری عجیب هستند که در طول تاریخ از آن ها به عنوان عجیب ترین کتاب های دنیا یاد می شود. در این بین یکی از این کتاب ها که در آن شاهد ارائه مباحث مربوط به علوم غریبه هستیم، کتاب کنزالحسینی است. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با این کتاب آشنا کرده و در رابطه با آن اطلاعات جامع و کاملی را ارائه دهیم.

این سایت یکی از معتبر ترین سایت‌ها در زمینه دانلود انواع کتاب‌های مختلف است. با استفاده از سایت کتاب خاص می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین قیمت کتاب مورد نظر خود را خریده و به مطالعه آن بپردازید. کتاب کنز الحسینی دارای سرفصل‌های زیادی است، که در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با کنز الحسینی به برخی از این سرفصل‌ها اشاره خواهیم کرد.

کتاب کنزالحسینی علوم غریبه pdf در نسخه کامل

کتاب کنزالحسینی یکی از بهترین کتابهای علوم غریبه در زمینه ادعیه و اذکار و ختومات و طلسمات می باشد . در کتاب کنزالحسینی به موضوعاتی از قبیل ذکر و دعاهای حاجت و دعاهای گشایش رزق و روزی و دعاهای دوستی و مهر و محبت زن و شوهر و بسیاری دعاهای دیگر اشاره شده است . سرفصل های کتاب کلیات کنزالحسینی بسیار زیاد می باشند و ما تعدادی از آن ها را در جدول برای شما اوردیم هم چنین این کتاب به زبان اردو می باشد به صورت خطی و با فرمت pdf در اختیار شما قرار خواهد گرفت به علاوه نسخه ویرایش شده کتاب کنز الحسینی. کتاب کنز الحسینی یکی از کتاب‌های معروف در زمینه دعانویسی، طلسمات و ادعیه است. این کتاب را در شمار یکی از بهترین کتاب‌های علوم غریبه در زمینه اذکار و ادعیه و طلسمات می‌دانند. کتاب کنز الحسینی توسط ملک الکتامی نوشته شده و در اختیار افرادی که تمایل به یادگیری این علوم دارند قرار داده شده است.

دانلود کتاب کنزالحسینی pdf استخدام در آزمون های سال 99

همه ای این ها دلیل بر این است در ماه های سال و روز های مشخصی ساعت هایی وجود دارد که برای انجام و شروع کاری مناسب نیست. همه ای این ساعت ها و روز ها ب هصورت دقیق در کتاب نوشته شده است و شما با خرید کتاب می توانید آنها را مشاهده کنید. بسیاری از مرض ها و بیماری هایی که انسان بدون دلیل به آنها دچار می شود را می توان از راه طلسم ها و نقش ها برطرف کرد. برای مثال زگیل های روی دست را می توان با یک طلسم ساده با نمک به صورت تضمینی و قطعی برطرف کرد که آموزش آن در کتاب قابل مشاهده است.

  • در کتاب کنزالحسینی شما یاد میگرید چگونه با اسماء الحسنی رزق و روزی خود را باز کنید.
  • دانلود Screenshot Proدانلود عکس برداری از صفحه نمایش عکس برداری از صفحه نمای …
  • Jan 12, 2019-دانلود کتابکلیاتکنز الحسینی- نوشته ملک الکتامی – مرجعدانلودفایل وکتابچیمِن.
  • رزق و روزی مسئله ای است که بسیاری از افراد برای گشایش آن به طلسم رو می آورند.
  • البته توجه داشته باشید که دعانویسی و رجوع به دعا نویسی در دین نهی شده و حتی حرام است پس مراقب باشید و این نکته را نیز در نظر داشته باشید.

در کتاب کنزالحسینی شما یاد میگرید چگونه بلا و آسیب را با استفاده از نقش، از خود دور کنید. روش ساختن نقش ها و کشیدن آنها بسیار جزئی و نیازمند دقت فراوان است ولی با آموزش های کنزالحسینی شما می توانید نقش های رفع بلا را به راحتی برای خود انجام دهید. هرکدام از بخش‌های کتاب به‌طور کامل در نمونه در دسترس آن در کتاب خاص آمده‌اند. می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب از مرجعی که آن را تهیه می‌کنید توضیحات لازم را بخواهید. همین‌طور آن‌ها می‌توانند در مورد نحوه انتخاب دستورات، قواعد و یافتن راه‌حل موضوعات در کتاب کنزالحسینی به شما اطلاعات جامعی را شرح دهند.

دانلود رایگان کتاب دعا نویسی کنزالحسینی :: دانلود کتاب کنزالحسینی …

درنهایت موضوعات علوم خفیه کتاب کنزالحسینی نیز برای بسیاری جالب است، افراد ترجیح می‌دهند با خرید و انتخاب این کتاب وارد دنیای بی‌پایان علوم خفیه شوند. در این کتاب علاوه بر تمامی مواردی که تاکنون در مورد آن‌ها سخن گفتیم جدول مربوط به سیارگان و بروج آمده است. می‌توانید با این کتاب قاعده دوازده ماه ثابت و منقلب را بیاموزید و بر اساس آن پرهیز جلالی و ترک حیوانات و… را نیز فرابگیرید.

دانلود کتاب عبدالقادر بیدل دهلوی اثر پروفسور نبی

اسماء الحسنی یا نام های خداوند یکی از روش های گشایش رزق است که هیچگونه خطری ندارد و پر از خیر و برکت است. قطعا اگر به دنبال مرجعی جامع برای دعانویسی میگردید، کتاب کنزالحسینی مخصوص شماست. ۴ mins ago – کتاب کنزالحسینی pdf جهت دانلود روی لینک های زیر کلیک کنید کتاب کنزالحسینی pdf کتاب کنزالحسینی pdf کتاب کنزالحسینی pdf کتاب .. کتاب کنز الحسینی یکی از کتاب‌های نایاب و معتبر در زمینه علوم غریبه است. بسیاری از افرادی که علاقه‌مند یادگیری این علوم بوده و در این زمینه فعالیت دارند، از این کتاب استفاده می‌کنند. به منظور مطالعه کتاب کنزالحسینی لازم است تا به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید.

و در پایان هر سرکتاب مشخص می‌شود که فرد می‌بایست دعاهایی جهت رفع چشم بد و حسود و جادو و گشایش کتاب دعاي کنزالحسيني روزی و … و غیره از دعانویس خریداری کند و فرد درمانده هر جور که شده دعاها را [خریداری] می‌کند و به دستورات عمل می‌کند. در هر ماه قمری روز هایی وجود دارد که برای انجام کار اصلا مناسب نیستند و علاوه بر آن در آن روز ها ساعت هایی وجود دارد که برای انجام کار بسیار نامنساب هستند و درصد موفقیت شما را بسیار پایین می آورد. شاید شما داستان هایی شنیده باشید که افراد می گویند که در فلان روز هفته بد شانس هستم یا در فلان ماه بد شانس هستم.