درخت تمشک “برداشت پسند” می دهد

درخت تمشک در بسته بندی تابستانی عرضه می شود. Raspbeary در قابلمه 6 لیتری چاپ شده موجود است.

منبع: Harries Plantdesign



منبع

پرورش میوه و سبزیجات در خانه هنوز هم بسیار مرسوم است. تمشک در این مفهوم قرار می گیرد و به گفته پرورش دهندگان، همچنین با خواص کم نگهداری خود، برای باغبانان سرگرمی مفید است.

از ماه می تا سپتامبر، درخت تمشک ابتدا گل های سفید و سپس میوه های غنی از ویتامین تولید می کند. به لطف میوه‌هایی که به طور مداوم می‌رسند، مصرف‌کنندگان می‌توانند در تمام تابستان از برداشت پرباری لذت ببرند، همانطور که پرورش دهندگان درخت قول می‌دهند. پس از چیدن، میوه را می توان مستقیماً خورد یا به روش های مختلف فرآوری کرد.

نهالستان هاینجه گونه جدیدی از درخت تمشک را راه اندازی کرده است. Rubus ideaus یک عادت رشد غیرعادی دارد و یک درختچه درخت مانند جدید است. این مفهوم با نام: Raspbeary. به گفته توسعه دهندگان این کانسپت، ساقه کوچک با ارتفاع 50 سانتی متر اندازه خود را حفظ می کند و برداشتی ثابت و پسند را تضمین می کند.

مصرف کنندگان می توانند انتخاب کنند که تمشک را در تخت بکارند یا در گلدان. به لطف ارتفاع جمع و جور آن، پرورش دهندگان می گویند “برای رشد در گلدان در پاسیو یا بالکن” و میوه دادن عالی است. این بدان معنی است که درخت تمشک برای مناطق شهری نیز مناسب است.

تنها چیزی که مهم است خاک غنی از هوموس و یک مکان آفتابی تا نیمه سایه است. در زمستان، درخت تمشک به سختی نیاز به محافظت خاصی دارد، زیرا یخبندان روی روبوس تأثیر نمی گذارد.