دریچه اسلوت دریچه بازدید اسلات تهویه نظری 09128722799

دریچه اسلات عمودی به سمت خارج؛ این نوع دریچه قابل نصب بر روی پیشانی دیوار در جایی که سطح بیرونی دو دیوار با هم برخورد می کنند، می باشد. مهمترین نکته در انتخاب این دریچه ها ، توجه کافی به سرعت جریان هوا روی دریچه ، ارتفاع نصب ، میزان پرتاب ، انطباق دریچه با پلنوم باکس و نحوه نصب آن می باشد. دریچه های اسلوت عموما بین یک تا هشت اسلوت سفارش گذاری و تولید می گردد و در صورت نیاز با تعداد بالاتر اسلوت نیز قابل تولید می باشد. دریچه اسلوت را می توان در هر زاویه ای از کُنجِ پلانِ داخلی نصب نمود. اسلوت ها (شیارهای داخلیِ دریچه اسلوت) در فواصلِ ۲۰ میلیمتر( بصورت استاندارد) تا ۲۵ میلیمتر قابل تولید می باشد.

دریچه اسلات با توجه به یکپارچگی و استفاده در طول های بلند این امکان را به طراحان ساختمان داد تا بتوانند به عنوان یکی از ابزارهای هم فنی برای تهویه وهم زیبایی در ساختمان استفاده کنند. جریان هوای دریچه خطی اسلوت به شکل متعادل و نامحسوس به محیط انجام می‌شود. در واقع خروج هوا به شکل مستقیم به پلنیوم باکسی که پشت آن بکار رفته بستگی دارد. بدلیل اینکه هوا در درون حجم پلنیوم باکس به شکل یکدست و همگن پخش می‌شود، بنابراین خروج هوا از دریچه هم یکدست و مطبوع خواهد بود.

استفاده از فلز آلومینیوم در صنعت تهویه هوا انقلاب بزرگی ایجاد کرده و مقاومت این نوع از دریچه هوا در برابر خوردگی و سایش ناشی از رطوبت مصرف‌کنندگان را تحت تاثیر قرار داده است. از طرفی وزن کم، راحتی جابجایی، تنوع رنگ و نصب آسان آن نیز در همه‌گیری آن کمک نموده است. طول هر قطعه از دریچه اسلوت تا ۳ متر می تواند متغیر باشد، البته درصورت نیاز به طولهای بلندتر می توان قطعاتِ متعدد را کنار هم در محل مورد نظر نصب و تعبیه نمود.

مزایای دریچه خطی استاندارد

دریچه اسلات به عنوان یک دریچه هوا در بخش انتهای سیستم تهویه و بعد از پلنیوم باکس قرار گرفته و وظیفه ادغام هوای موجود با هوای تازه درکنار پخش مطبوع آن را دریچه اسلات بر عهده دارد. توانایی مکش، دهش و پخش هوا به‌همراه قابلیت به‌کارگیری بخشی از دکور محیط داخلی از مهم‌ترین خصوصیات این نوع از دریچه هوا است. جهت کسب مشاوره در خرید و استعلام قیمت هر یک از انواع محصولات دریچه هوای خطی می‌توانید با شماره تلفن … طی ساعات اداری و معمول تماس بگیرید. همچنین با استفاده از پیام‌رسان واتس آپ نیز امکان برقراری ارتباط و دریافت قیمت محصولات مدنظر خود را خواهید داشت. نمایندگان فروش شرکت تهویه سان در سریع‌ترین زمان ممکن به سوالات شما در خصوص بهترین دریچه خطی هوای مناسب برای ساختمان شما پاسخ داده و قیمت لحظه‌ای را به اطلاع شما خواند رساند.

دریچه اسلوت دریچه بازدید اسلات تهویه نظری 09128722799

قابلیت نصب در ارتفاع، کنج دیوارها و سقف‌های کاذب از دریچه اسلات به‌کارگیری آن را از سوی معماران جهت استفاده در پروژه‌های بزرگ ساختمانی نیز بالا برده است. همچنین قابلیت افزایش تعداد شیارها، ساخت در حالت منحنی و با اندازه طولانی محبوبیت خاصی برای دریچه اسلوت ایجاد نموده است. اهمیت وجود دریچه خطی در سیستم هوارسانی بسیار بالا بوده و علاوه بر خاصیت دکوراتیو بودن آن، باید کارایی مناسبی برای پخش پایانی شبکه توزیع هوا داشته باشد.

این نوع دریچه های هوا قابلیت نصب سریع و آسان و کاربری بسیار راحتی دارند. به علاوه، تعداد شکافها و خطوط این نوع دریچه ها قابل تغییر بوده و از یک اسلوت تا بیش از ده اسلوت قابل تغییر می باشد. مانند بسیاری از محصولات دیگر شرکت صنعتی الوکانال ، قیمت دریچه‌ تنظیم هوا ​​اسلوت به عوامل مختلفی بستگی دارد. تعداد خطوط اسلات که می تواند 1 تا 8 باشد، قیمت روز کالاها، تعداد سفارشات و نوع رنگ استفاده شده از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت سپرده مستقیم هستند. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید. در واقع، جریان هوا به طور مستقیم به جعبه پلنیوم باکس مورد استفاده در پشت آن بستگی دارد.

کانال کشی کولر

کانال فلکسیبل برزنتی دارای استحکام کششی بالا قایل استفاده در در جاهایی مانند سقفهای کاذب و فضاهای سربسته می باشد. این دریچه را می توان در اشکال مختلف هندسی، اجرا و نصب کرد و این خصیصه باعث می شود که مهندسین از آن استقبال بی نظیری داشته باشند. دارای زیبایی منحصر بفرد و قابلیت استفاده دکوراتیو علاوه بر کارآیی فنی می باشد.

  • این نوع دریچه های هوا قابلیت نصب سریع و آسان و کاربری بسیار راحتی دارند.
  • تلاش ما بر این است تا بتوانیم در کمترین زمان، در بالاترین سطح کیفی و با نازل ترین قیمت انتظارات مشتریان گرامی را برآورده نماییم.
  • به دلیل وجود پره های قابل تنظیم در دریچه های اسلوت الگوی پرتاب هوای خروجی از اینگونه دریچه ها قابل تنظیم است.
  • دریچه‌ اسلوت دار به دلیل ظاهر زیبا و تزئینی خود در سال های اخیر طرفداران بیشتری پیدا کرده است.
  • ریزشِ هوای دریچه اسلوت بصورتِ تعدیل شده و نامحسوس به محیط انجام می پذیرد و در واقع خروج هوا از دریچه اسلوت وابستگی مستقیم به پلنیوم باکسی که پشت دریچه اسلوت تعبیه شده دارد.
  • به‌صورتی که اگر دو شیاره هوا و یک تیغه جداکننده در بین آن‌ها باشد، شاهد دریچه دو اسلات گفته خواهد شد.