دریچه سقفی تهویه هوا چهارگوش-گرد قیمت خرید میراکالا

برای آگاهی از قیمت این محصول و انواع دریچه هوا رفت و برگشت از طریق شماره های ثبت شده در این سایت با ما تماس حاصل فرمایید. پره های این دریچه،U شکل میباشد که باعث پرتاب هوا به سه جهت مختلف میشود. معمولا در مکان هایی که به حجم زیاد هوا با افت فشار متوسط نیاز است،استفاده میشود. برای استفاده در سقف مکان هایی مانند ساختمان های تجاری ، اداره های مدرن، هتل ها و مکان های صنعتی طراحی شده اند. دریچه چهار گوش سقفی میتواند به صورت چهار طرفه، سه طرفه، دو طرفه یا یک طرفه طراحی و ساخته شوند که هر یک از این مدلها بنا بر نیاز مورد استفاده قرار میگیرد.

دریچه سقفی تهویه هوا چهارگوش-گرد قیمت خرید میراکالا

از دریچه سقفی در محیط های اداری، بیمارستانی و یا در محیط های خانگی استفاده می شود و امکان توزیع هوا در ارتفاعات مختلفی را دارد. پره های دریچه هوا سقفی دو طرفه به صورت عمود بر هم و قائم قرار گرفته و به صورت حرف اِل انگلیسی قرار دارند. این شکل خاص پره های آنها باعث شده است که هوا را به دو سمت مختلف هدایت کند.

قیمت دریچه سقفی

به همین علت به دستگاه‌ها فشار بیشتری وارد می شد تا محل مورد نظر از لحاظ گرمایش و یا سرمایش متعادل گردد. حتی در خیلی از موارد مشاهده می شد کل دریچه را باز می کردند تا هوای مناسبی تخلیه گردد. دریچه های سقفی چهار طرفه را می توان بصورت برجسته و کلاف پهن و دور باز تولید کرد. این نوع دریچه ها از دو مدل پره ثابت و پره جدا شونده قابل تولید و عرضه می باشد. همچنین دریچه های فوق می تواند با دمپر موازی و دمپر هفت و هشت ترکیب شوند.

اطلاعات تماس

از لحاظ ظاهری شکل هندسی این محصول می تواند چهارگوش، گرد و تایلی باشد. دریچه سقفی سه طرفه تنظیم تهویه باستان مناسب ترین و بهترین گزینه در مکان هایی است که یک ضلع دریچه به دیوار متصل باشد و نمیخواهیم هوا با دیوار برخورد داشته باشد و از یک واحد توزیع شود. بسته به نیاز دریچه سقفی می تواند در انواع دریچه سقفی 4 طرفه ، دریچه سقفی 3 طرفه ، دریچه سقفی 2 طرفه و دریچه سقفی یکطرفه تولید گردند. معروف ترین دریچه های سقفی چهارگوش شامل مدلهای یک طرفه ،دوطرفه ، سه طرفه و چهار طرفه و دریچه گرد نیز به صورت مشبک و افقی برجسته می باشد. پس بهترین کار این است که ابتدا به کیفیت و جنس و ابعاد دریچه سقفی مدنظر خود دقت کنید و آن را براساس محل استفاده انتخاب کنید. سپس این نکته را مدنظر قرار دهید که حتما دریچه هوا را از یک شرکت مطمئن خریداری کنید و در نهایت به قیمت مناسب آن توجه کنید.

موارد مورد مصرف دریچه چهارگوش

هر کدام از انواع دریچه های تولید شده برای سیستم های هوا رسانی دارای قیمت های متنوعی می باشند و برای مکان ها و کاربرد های مختلفی طراحی و تولید شده اند. به دلیل شرایط نصب آسان و هوادهی مناسب دریچه هوا سقفی از آن برای مکان های مختلفی استفاده می شود. از انواع دیگر دریچه هوا می توان به انواع مشبک اشاره نمود که برای وسایلی که جریان هوای رفت و برگشت دارند کاربرد دارد. این دریچه می تواند هوادهی را در چهارطرف انجام دهد و انواع دمپر برای تنظیم و کنترل هوا برای این دریچه نصب می گردد. دریچه سقفی یکی از بهترین ابزار برای انتشار هوا می باشد و به دلیل پخش خوب هوا دمای محیط به سرعت یکنواخت خواهد شد. کلاف آلومینیومی عریض برای سقف مستطیلی سقفی از نوع شیاردار است که می‌توان آن را روی سقف‌هایی با ارتفاع تا ۴ متر استفاده کرد.

  • قطعه ای در دو طرف شاخه ای از مجاری تهویه که در ابعاد مشخص و استاندارد به آن شیر هوا می گویند.
  • یعنی اگر اندازه یک دریچه سقفی تایلی 60×60 باشد، قیمت آن بر اساس اندازه 55×55 محاسبه میشود.
  • معروف ترین دریچه های سقفی چهارگوش شامل مدلهای یک طرفه ،دوطرفه ، سه طرفه و چهار طرفه و دریچه گرد نیز به صورت مشبک و افقی برجسته می دریچه سقفی باشد.
  • به عنوان مثال می توان به دریچه سقفی مشبک (بی فریم و با فریم)، تایلی گرد، صفحه ای، خطی، مربعی و دیگر انواع اشاره کرد.