در آزمون بهار کالیفرنیا چه انتظاری داریم؟

دانزیگر
Danziger در Gilroy همچنین چندین گونه جدید را به نمایش خواهد گذاشت. در CAST، بازدیدکنندگان جدید برای ژنتیک 2024 و همچنین برنامه های جدید در حال رشد و مفاهیم نمایش خرده فروشی را مشاهده خواهند کرد. یکی از انواع جدید آنها برای سال 2024 Colobri™ Spark Purple Calibrachoa است. این یک تنوع با یک الگوی منحصر به فرد جدید است که Danziger به سری Colibri™ Calibrachoa اضافه می کند.

این پرورش دهنده می گوید: “Colobri Spark Purple دارای چشمی به سبک آفتاب سوختگی است که به عمق و جذابیت می افزاید. این سری رشد زودرس و کنترل شده به PGR های بسیار کمی نیاز دارد و آن را به گزینه ای عالی برای تولید گلدان های کوچک و سبدهای آویزان مرتب تبدیل می کند.” مشتاق دیدن انواع بیشتر هستید؟ ویدیوی آنها را در بالا تماشا کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
آزمایشات بهار کالیفرنیا 2023
www.2023cast.com



منبع

رزرو لازم است
مشتاق بازدید از شرکت ها و مکان ها هستید؟ ثبت نام الزامی است. قرار ملاقات های فردی خود را با پیوند Book Now در هر مکان درخواست کنید.

خدمات توسعه گیاهی
در سال 2023، شرکت خدمات توسعه گیاهی (PDSI) با معرفی مجموعه گیاهان نوآورانه خود، BetterBoxwood®، به برخی از نقاط عطف کلیدی دست یافت و انواع جدید با عملکرد برتر را از خانواده برندهای مشهور خود به نمایش گذاشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خانواده برندهای آنها که در محل آنها در باشگاه پولو سانتا باربارا، 3300 Via Real، در Carpinteria به نمایش گذاشته می شود، اینجا را کلیک کنید.


وایکینگ® کاوشگر

کمتر از دو هفته دیگر، از 29 مارس تا 2 آوریل، آزمایشات بهار کالیفرنیا دوباره برگزار می شود. امسال، 9 مکان در سواحل کالیفرنیا برای بازدید وجود دارد که نزدیک به 40 پرورش دهنده انواع جدید، بالقوه و موجود خود را ارائه خواهند کرد. بنابراین، چه چیزی به نمایش گذاشته خواهد شد؟ در زیر نگاهی اجمالی به برخی از پرورش دهندگان و شرکت های شرکت کننده دارد.

برای دیدن همه پرورش دهندگان شرکت کننده اینجا را کلیک کنید.

قلمه های با کیفیت
در Quality Cuttings، همچنین چندین محصول جدید برای سال‌های 2023-2024 به نمایش گذاشته می‌شود که سری Granvia Suntory یکی از آنهاست. آنها می گویند: “گرانویا بسیار چشمگیرتر از یک براکتانتای استاندارد است. گیاهان و گل های کامل و پر جنب و جوش دو برابر اندازه هستند! در بسترهای چشم انداز و گلدان های بزرگ پاسیو خیره کننده است. در برابر کپک مقاوم است. در گلدان های گالن یا بزرگتر رشد کنید.” Quality Cuttings محصولات خود را در Green Fuse Botanicals در Somis ارائه خواهد کرد.


گرانویا گلد

برای دیدن همه مکان ها اینجا را کلیک کنید.

ساکاتا
ساکاتا دارای بهترین ژنتیک بذر و رویشی است که در برنامه های الهام بخش در گلخانه سالیناس، کالیفرنیا این شرکت نمایش داده شده است. موضوع امسال، “رنگ را به هر فصل بیاورید”، محصولات همه کاره و برجسته ساکاتا را نشان می دهد که بر طول عمر سه فصل، آرایه رنگی گسترده و عملکرد استثنایی باغ متمرکز شده اند. یکی از محصولات آنها که به نمایش گذاشته شده، بگونیا Viking® است. برای اینکه ببینید چه چیزی بیشتر نمایش داده خواهد شد، اینجا را کلیک کنید.