“در ابتدا ادریسیا و پامپوم در این منطقه به زیبایی رشد می کردند، اما گل رز نه”

“در اصل، اینجا مکانی بود که گل رز و گل رز به زیبایی رشد می کردند، اما نه گل رز. پس از اینکه شرکت من Arvi Farms قهرمان پروفورا در سال 2019 شد، تصمیم گرفتم این چالش را انجام دهم. تصمیم گرفتم تولید گل رز و گل رز باغی را در آن بگنجانم. من روی آن کار کردم. پروژه جدید در طول بیماری همه گیر، و من تولید را در ژانویه 2022 شروع کردم. تصمیم گرفتم گل هایم را برای رقابت در مسابقه انواع برجسته انجمن گلفروشان آمریکایی در اورلاندو فلوریدا 2022 ببرم.” “یک چیز جالب این است که همه جوایز گل رز، هم رزهای اسپری و هم گل رز باغی، توسط شرکت های کلمبیایی برنده شده اند، در حالی که کشورهای دیگر بهترین ها در نظر گرفته می شوند، این ثابت می کند که گاهی اوقات ارتفاع ممکن است تنها عامل برای گل رز با کیفیت نباشد.” او اضافه می کند.

در طول مسابقه واریته‌های برجسته SAF 2022، دو تا از سه گل رز برتر «بهترین در کلاس» توسط Groflowers، یک شرکت کلمبیایی رشد کردند. و آنها به ویژه به برنده شدن این جوایز افتخار می کنند زیرا تا آنجا که می دانند تنها گل رز در منطقه Antioquia کلمبیا هستند که گل های رز خود را در ارتفاع 2400 متری پرورش می دهند. اما چگونه همه چیز شروع شد و چگونه گل رز خود را پرورش دادند؟ جیمی رویز، رئیس شرکت، در این مقاله آن را توضیح می دهد.

با رویکرد دوستدار محیط زیست رشد کنید
مزارع آروی یک مزرعه کوچک است که همیشه هدف آن پرورش گل های رز با کیفیت بالا با رویکردی سازگار با محیط زیست است که در آن از قارچ و باکتری مفید خود برای مبارزه با بوتریتیس استفاده می کنند.

تولید مثل قارچ ها و باکتری های مفید تا سطوح مفید زمان می برد. پس از یک سال از اولین کاربرد، مزرعه شروع به مشاهده نتایج مختصر در کاهش بوتریت کرد. قارچ کش های بیولوژیکی به جای آسیب رساندن به زندگی بیولوژیکی در خاک مکمل هستند. علاوه بر این، آفت کش های بیولوژیکی به کاهش هزینه آفت کش ها در مزرعه کمک کرده اند. آفت‌کش‌های بیولوژیکی تنها بخشی از رویکرد کشاورزی ما در مزارع آروی است. سایر اقدامات پایدار در مزرعه ما شامل جمع‌آوری و استفاده از آب باران، تخلیه آب بدون ضایعات به خاک، کمپوست‌سازی و موارد دیگر است. منجر به تولید گل رز با کیفیت بالا می‌شود.


اسپری Free Spirit Rose and Sahara Sensation Spray.

قارچ‌ها و باکتری‌های مفید خاک ما را تقویت می‌کنند و به گیاهان کمک می‌کنند تا مواد مغذی را دریافت کنند که به سختی جذب می‌شوند. این به این دلیل است که قارچ‌های مفید به دنبال فسفات و سایر مواد مغذی هستند و آنها را به گیاهان می‌رسانند. قارچ‌ها و باکتری‌های مفید همچنین اجازه تبادل مواد مغذی بین گیاهان را می‌دهند و از گیاهان محافظت می‌کنند. از بیماری‌های قارچی و سایر میکروارگانیسم‌های تغذیه‌کننده ریشه.» این شرکت به اشتراک می‌گذارد.

برای اطلاعات بیشتر
جیمی رویز
ایمیل: [email protected]



منبع

در مرکز خودمان، قارچ و باکتری مفید این شرکت با پخش بخش کوچکی از آن روی محیط‌های مختلف آگار در فرآیندی به نام تلقیح کشت می‌شوند. سپس محیط‌ها در یک محیط گرم و مرطوب انکوبه می‌شوند و به طور منظم برای تشخیص رشد آن بررسی می‌شوند. هر موجودی، سپس قارچ و باکتری مفید برای استفاده از آن در مزارع افزایش می یابد.”