“در بازاری با حاشیه‌های کم مانند محصولات تازه، پرداخت‌ها به ارز محلی می‌تواند تفاوت ایجاد کند.”

نهاد محلی در برزیل
یکی از کشورهایی که خدمات در آن گسترش بیشتری دارد، برزیل است. “در اینجا، ما نهاد خود را راه‌اندازی کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد کارآفرینان را با وجوه ورودی و خروجی تسهیل کنیم. این به ما امکان می‌دهد تا پرداخت‌های محلی را “بررسی کنیم” و تراکنش‌های برزیل به اروپا را پردازش کنیم. تعداد کمی از شرکت‌ها می‌توانند این کار را با نرخ ارز مطلوب انجام دهند. ژروم می گوید: StoneX اکنون تقریباً هشتاد دفتر در شش قاره دارد. او همچنین فرصت های زیادی برای رشد در قاره آفریقا می بیند. عمدتاً به دلیل زیرساخت‌ها، کارآفرینان هلندی تمایلی به سرمایه‌گذاری در آفریقا ندارند، در حالی که تجارت با این قاره به دلیل زمان حمل و نقل بسیار جالب است.

او با توجه به نوسانات زیادی در بازار ارز، علاقه را افزایش می‌دهد. “لحظه ای که نوسانات افزایش می یابد، شرکت ها علاقه بیشتری به محافظت از ریسک های ارزی خود دارند. سال گذشته، زمانی که یورو به برابری دلار رسید، آشفتگی زیادی در بازار به وجود آمد. منطقی است، زیرا اگر قیمت دلار 1.05 با دلار را قبول کنید. تامین کننده شما و نرخ مبادله یورو به دلار 1 به 1 می شود، شما ناگهان باید پنج سنت از جیب خود بپردازید.

ما همچنین خدمات خود را برای پرداخت‌های محلی در بازارهای نوظهور، مانند شرکت‌هایی که دارای تسهیلات تولیدی هستند، به کار می‌گیریم، به‌عنوان مثال، پرداخت‌ها باید با ارز محلی برای تعمیر و نگهداری، ماشین‌آلات و نیروی کار انجام شود. اکنون این تراکنش‌ها هنوز هم اغلب هستند. به یورو انجام می شود و فقط پس از آن به ارز محلی تبدیل می شود.با پرداخت به ارز محلی به راحتی می توان 1 تا 4 درصد صرفه جویی کرد.بنابراین هنگام درخواست فاکتور به هزینه های خود به ارزهای محلی و یورو دقت کنید و با خیال راحت درخواست کنید. یک نرخ از ما!”

“به لطف شبکه بانکی رقابتی خود، به بانک های محلی اجازه دادیم تا بر روی ارز رقابت کنند. در نتیجه، ما همیشه تندترین نرخ را از بازار داریم. مزیت دیگر این است که پول را به سرعت به حساب تامین کننده وارد می کنیم. خدمات ما نیز شفاف است. مشتریان از قبل می دانند که تامین کننده آنها چقدر خالص دریافت می کند و با هزینه های غیرمنتظره مواجه نمی شود.”

شبکه بانکی مربوطه
StoneX در به اصطلاح پرداخت های برون مرزی به ارزهای کمتر رایج تخصص دارد. “یکی از نقاط قوت ما در شبکه بانکی مربوطه ما نهفته است. وقتی می خواهید ارز را تبدیل کنید، باید همیشه مبادله ای وجود داشته باشد. به هیچ وجه هر بانکی نمی تواند این کار را انجام دهد. وقتی این رابطه را نداشته باشد، باید انجام دهد. به دنبال بانکی باشید که بتواند. ما با بانک های محلی در آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین ارتباط مستقیم داریم تا بهترین نرخ ارز را در هر زمان به ارز محلی ارائه دهیم و پرداخت ها را در تاریخ ارز صحیح انجام دهیم.”

ما اکنون 30 سال تجربه در مبادلات به بازارهای نوظهور داریم. در نتیجه، اکنون پرداخت‌های خود را با بیش از 140 ارز به 180 کشور انجام می‌دهیم. علاوه بر بانک‌های بین‌المللی، بسیاری از بنیادهای خیریه نیز از شبکه ما استفاده می‌کنند، اما واردکنندگان و صادرکنندگان مواد غذایی بیشتر و بیشتر می‌شوند. مدیر ارشد فروش StoneX بنلوکس می گوید، از جمله تجارت محصولات تازه، می دانید چگونه ما را پیدا کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
ژروم دو گراف
StoneX
[email protected]
https://payments.stonex.com/



منبع

چه واردات زغال اخته از پرو، آووکادو از مکزیک، یا توت فرنگی از مصر. جروم دو گراف از StoneX می بیند که تراکنش های مالی هنوز هم اغلب با ارزهای «مهم» مانند یورو و دلار پرداخت می شود. “پس فکر می‌کنید معامله خوبی انجام داده‌اید، اما به دلیل هزینه‌های تبدیل پول روی خط مانده است، زیرا شخص کاملاً در هوس بانک محلی است. وقتی می‌بینم که چقدر حاشیه‌ها در بخش AGF کم است، آن را نشان می‌دهم. خیلی دردناک است وقتی مجبور شوید چند درصد را مستقیماً از دست بدهید. این می تواند به معنای تفاوت بین سود و زیان باشد.”