در میان رونق رویداد، گل‌فروشان محلی کمبود گل را برطرف می‌کنند

گل‌ها می‌توانند پیام‌هایی مانند «دوستت دارم»، «خوب شو»، «تبریک می‌گویم» و موارد دیگر ارسال کنند. این مناسبت‌ها، به‌علاوه عروسی‌ها، مهمانی‌ها یا دیگر مناسبت‌های ویژه‌ای که در طول همه‌گیری به حالت تعلیق درآمده‌اند، بازگشته‌اند. در عین حال، کمبود گل این برنامه ها را پیچیده می کند.



منبع

بسیاری از گل هایی که در گل فروشی های ایندیانا به فروش می رسند از مکان هایی مانند آمریکای جنوبی، مکزیک و کالیفرنیا می آیند. به ویژه کشورهای آمریکای جنوبی دارای آب و هوای مناسب برای پرورش انواع گل های تازه هستند. در نتیجه به سراسر دنیا صادر می شود. به عنوان مثال، اکوادور با گل رز شناخته شده است. در حال حاضر، گل فروشی های محلی کمبود آن گل را مشاهده می کنند که برای بسیاری از مواقع محبوب است.

گل فروشی ها و عمده فروشان محلی در تلاش هستند تا خود را با برنامه شلوغ رویدادها و تقاضا برای گل در میان کمبود، که ناشی از خشکسالی، ناآرامی و اثرات پس از همه گیری است، وفق دهند.

کمبود فعلی ناشی از اعتصاب ملی در اکوادور است که خواستار کاهش قیمت سوخت و افزایش بودجه بهداشت و آموزش و همچنین کنترل قیمت برخی کالاها از جمله خواسته‌های دیگر است. ناآرامی ها منجر به کمبود مواد غذایی و سوخت و خسارت میلیون ها نفر برای کشاورزان و رهبران تجاری شده است. دولت چند هفته پیش با آغاز مذاکرات موافقت کرد که به اعتصابات 18 روزه پایان داد.

مقاله کامل را در: dailyjournal.net بخوانید