“در چند سال گذشته اتفاقات زیادی افتاده است”

مراقبت از جامعه
ما مفتخریم که بگوییم با Fundación Azulado، یک سازمان غیرانتفاعی اکوادوری که برای حمایت از کودکان و خانواده‌های آنها با ارائه برنامه‌های آموزشی برای والدین، معلمان و کودکان ایجاد شده است، کار می‌کنیم که به آنها کمک می‌کند تا محیط‌های آرام و پرورشی خانه و مدرسه بسازند. رشد سالم به تمام معنا.”

ساختمان آر اند دی
آنها دارای تیم های تخصصی مانند برنامه ریزی و بازاریابی و همچنین بخش تحقیق و توسعه هستند که قبلا ذکر شد.

بهینه سازی لجستیک
در Mystic Flowers، آنها دائماً روی بهینه سازی لجستیک کار می کنند. هشت سال پیش، آنها شروع به ارسال گل از طریق دریا به ایالات متحده کردند و اکنون پیشگام هستند زیرا اولین کانتینر خود را به اروپا ارسال کردند. “ما در تلاش هستیم تا بهترین راه حل های لجستیکی را برای مشتریان، صنعت و سیاره خود پیدا کنیم.”

برای اطلاعات بیشتر
گلهای عرفانی
ماریا بلن مونوز
ایمیل: [email protected]
www.mysticflowers.com/

بلن مونوز ادامه می دهد، “ما از نیازهای اجتماعی جوامع خود آگاه هستیم؛ می دانیم که اقدامات و تعهد ما به عنوان یک شرکت تاثیر قدرتمندی خواهد گذاشت و احتمال تغییر واقعی را افزایش می دهد. به همین دلیل است که ما با افتخار با Fundación Azulado همکاری کردیم.”

“ما در حال حاضر در تولید و تجاری سازی گل رز و گل های تابستانی به بازار عمده فروشی در سراسر جهان تخصص داریم. هدف ما الهام بخشیدن به صنعت با ارائه آخرین روندها و خیره کننده ترین گونه ها در تمام طول سال است.”

اکسپو فلور اکوادور
مشتاق دیدار با تیم Mystic Flowers هستید؟ از 5 تا 7 اکتبر، آنها در نمایشگاه اکسپو فلور اکوادور در کیتو، اکوادور، غرفه شماره G17، طبقه PB نمایشگاه خواهند داشت.

“دپارتمان تحقیق و توسعه ما بر روی این گلفروشان و برنامه ریزان رویداد متمرکز است. آنها به دنبال چه هستند؟ چه رنگ هایی مرسوم هستند؟ ما از گل فروشی ها و عمده فروشان زیادی در سراسر جهان بازدید کردیم تا مصاحبه هایی انجام دهیم تا بینش صنعت را درک کنیم و در مورد مشتریان و مصرف کنندگان خود تصمیم گیری کنیم. بلن مونوز می‌گوید می‌خواهم و نیاز داریم.

با توجه به ستون زیست محیطی، آنها از سیستم های مختلف سازگار با محیط زیست برای مراقبت از تمام منابع درگیر در فرآیندهای تولید گل، مراقبت از آب، خاک و هوا استفاده می کنند. ما کاملاً از چارچوب مقررات زیست محیطی اکوادور پیروی می کنیم، که یکی از سخت گیرترین ها در آمریکای لاتین است. ما در توسعه کودهای آلی و مواد مغذی جدید ساخته شده با میکروارگانیسم ها که خاک ما را متعادل، غنی از مواد مغذی و حاصلخیز نگه می دارد، پیشگام هستیم. همچنین می‌توانیم با افتخار بگوییم که 100 درصد فاضلاب ما تصفیه شده و مجدداً مورد استفاده قرار می‌گیرد. آب باران گرفته، ذخیره و برای محصول استفاده می‌شود.



منبع

ما تعهد واقعی به مسئولیت اجتماعی و زیست محیطی، رفاه کارکنان خود، و تقویت جوامعی که در آن زندگی می کنیم و کار می کنیم تا با هر کاری که انجام می دهیم، تغییری واقعی در دنیای خود ایجاد کنیم، آن را به مکانی بهتر تبدیل کنیم.»

بلن مونوز توضیح می‌دهد که قوانین تمرین پایداری در اکوادور، و همچنین قوانین محیطی و کار، از سخت‌گیرانه‌ترین قوانین در آمریکای لاتین هستند.


در جهت عقربه های ساعت: مجموعه ملکوچای رنگی، مزرعه افسون هیدرانسیا، Gypsophila XLENCE® و XLENCE ® صورتی رنگی.

شیوه های پایدار
هنگامی که تمرکز واضحی بر روی عملکردی، کامل و نوآورانه ساختن هر گام به سوی پایداری وجود داشته باشد، نه تنها مزارع و مردم آن‌ها وضعیت بهتری خواهند داشت، بلکه مشتریان Mystic Flower نیز از انواع گل اکوادور با کیفیت برتر سود می‌برند. یک محیط کاری امن و سالم محصولات بهتری ایجاد می کند.

یکی از فرآیندهایی که آنها بیش از هر چیز در مورد آن هیجان زده هستند، بخش تحقیق و توسعه است که با توجه به مشتریان گلفروشان و برنامه ریزان رویداد برای شرکت قابل درک و مهم است.

این شرکت علاوه بر پرداخت به موقع حقوق، این مزایا و موارد دیگر را نیز ارائه می کند که نشان دهنده تعهد به مردم و پایداری است.

  1. دستمزد و حقوق (بالاترین در آمریکای لاتین)
  2. مزایا و رفاه (15٪ سود به کارگران تعلق می گیرد)
  3. حقوق کارگران (4 درصد کارگران دارای معلولیت)
  4. بهداشت و ایمنی شغلی (واحدهای زایمان)
  5. برابری جنسیتی (40 درصد زنان کارگر)

گسترش مجموعه و بازارها
در نتیجه تحقیقات تحقیق و توسعه، لیست گونه های جدیدی که امسال عرضه می شود شامل گل رز و گل های تابستانی است. Belén Munoz می گوید: “ما به خصوص در مورد hortensia جادویی که توسط Kolster پرورش داده شده است هیجان زده هستیم. معمولاً در هلند رشد می کنند، تنها چند مزرعه می توانند آنها را در اینجا در اکوادور نیز پرورش دهند.” ما در مورد این هورتنسیا هیجان‌زده هستیم زیرا می‌خواهیم به گلفروش یا برنامه‌ریز رویداد چیزی بدهیم که بتواند به آنها در تمایز کمک کند.»

احتمالا Mystic Flowers را از رزهای مرغوب آنها که در اکوادور رشد کرده اند می شناسید. این برند عمده فروشی رنگ ریپابلیک است، اما آیا می دانستید که گل تابستانی هم عرضه می کنند؟

در سال 2020، آنها مزرعه گل ابدی را خریداری کردند و سطح تولید عمده فروشی خود در بازار را به 80 هکتار گل رز و 49 هکتار گل تابستانی رساندند و در حال رشد هستند، و در چند سال گذشته اتفاقات بسیار بیشتری رخ داده است. آنها یک بخش تحقیق و توسعه راه اندازی کردند که در آن انرژی خود را بر درک نه تنها نیاز مشتریان خود بلکه همچنین گرایش های مصرف کننده (مصرف کنندگان گل فروشی، برنامه ریزان رویداد، هنرمندان گل و غیره) متمرکز می کنند. آنها همچنین اولین گل های خود را از طریق دریا به اتحادیه اروپا ارسال کرده اند و بازارهای خود را در سراسر جهان گسترش داده اند. و همه اینها با پایداری که هنوز به طور محکم در DNA آنها حک شده است. Maria Belén Munoz Suarez از Mystic Flowers بیشتر توضیح می دهد.

تجارت اصلی این شرکت در اتحادیه اروپا مستقر است، اما همانطور که گفته شد، آنها در آمریکای شمالی نیز در حال رشد هستند. امسال، آنها قصد دارند حمل و نقل خود را به استرالیا آغاز کنند و بازار خود را بیش از پیش گسترش دهند.

سه رکنی که تعهد گل عرفان بر آنها بنا شده است عبارتند از: مسئولیت اجتماعی، مراقبت از محیط زیست و استانداردهای کار.

این شرکت همچنین در حال کار بر روی ده گونه جدید گل رز برای سال 2023 است. البته این علاوه بر 110 نوع گل رز فعلی آنها و مجموعه گلهای تابستانی آنها متشکل از پینت بال Craspedia است.TM، Jumbo & Tinted، Hypericum Magical، و Gypsophila Xlence، به نام چند.

در سال 1997 با 17 هکتار شروع شد
در سال 1997، Mystic Flowers متولد شد و ما از همان ابتدا بر روی پرورش و صادرات گل رز با کیفیت برتر و همچنین عرضه بازار عمده تمرکز داشتیم.