در FlowerTrials 2023 چه انتظاری داریم؟

مکان جدید Selecta one و Evanthia
Selecta one و Evanthia دوباره در FlowerTrials شرکت خواهند کرد. مانند سال 2022، این دو شرکت پرورشی با هم، اما در مکانی جدید نمایشگاه خواهند داشت. منطقه ارائه در مکان جدید Kwekerij Bloem en Tuin در De Lier (Oude Campsweg 4، 2678 KN De Lier، هلند) است.


مشتاق به دست آوردن تصوری از FlowerTrials هستید؟ گزارش تصویری ما از سال 2022 را ببینید.

برای اطلاعات بیشتر:
FlowerTrials®
ایمیل: [email protected]
www.flowertrials.com



منبع

از 13 تا 16 ژوئن، FlowerTrials دوباره برگزار می شود و از متخصصان باغبانی زینتی از سراسر جهان استقبال می کند. در طول این رویداد، 60 پرورش دهنده گلدان و گیاهان بستر، نوآوری ها، طیف محصولات و مفاهیم خود را در چندین مکان در هلند و آلمان ارائه خواهند کرد. چه تفاوتی با سال گذشته یا سال های دیگر خواهد داشت؟ در زیر فهرست شده است.

شرکت کننده جدید در Royal Van Zanten
مکان FlowerTrials در Royal Van Zanten در Rijsenhout، هلند، امسال یک شرکت‌کننده جدید دارد. شرکت دانمارکی Graff Breeding به گروه غرفه‌دارانی که شامل Morel Diffusion، Lazzeri، Marathon Plants و البته میزبان رویال ون زانتن هستند، پیوست.

هر کسی که قصد بازدید از FlowerTrials را دارد باید از قبل در www.flowertrials.com ثبت نام کند. یک ثبت نام مرکزی همه مکان ها را پوشش می دهد. بازدیدکنندگان ثبت نام شده اطلاعات و خبرنامه های منظمی را با آخرین نوآوری های پرورش دریافت خواهند کرد.

میلند، فلوریتک و والتر بلوم برای اولین بار نمایشگاه می‌کنند
سه شرکت کننده جدید برای پیوستن به سازمان پذیرفته شده اند. شرکت فرانسوی Meilland International، متخصص در انواع گل رز برای باغ و پاسیو، مجموعه گل رزهای گلدانی خود را به نمایش می گذارد. فلوریتک، بخشی از شرکت ژاپنی پیشرو در بازار Inochio Seikoen، اسپری، گلدان و گل داودی باغی، گلدان گلدانی و گلدان گلدانی را به نمایش می گذارد. هلندی Walter Blom Plants BV منتخبی از مجموعه چشمگیر چند ساله خود را ارائه می دهد.