دستورالعمل های برند و چرایی اهمیت آنها

دستورالعمل های برند چیست؟ دستورالعمل های برند قوانین و استانداردهایی به وضوح تعریف شده است که نشان می دهد برند شما چگونه باید به جهان ارائه شود. دستورالعمل های برند به کسب و کار شما کمک می کند تا ثبات را نشان دهد و مشخص کند که شرکت شما چیست، چه کاری انجام می دهید و چه چیزی برای آن ایستاده اید.

در حالی که رنگ‌های برند، طراحی لوگو و برچسب‌ها بدون شک جنبه‌های مهم هر برندی هستند، اما بدون دستورالعمل‌های برند معنایی ندارند. دستورالعمل‌های برند شامل عناصری است که می‌خواهید در همه پلتفرم‌ها استفاده کنید تا حسی منسجم و به یاد ماندنی به برندتان بدهید. استفاده از فونت‌ها، رنگ‌ها، آرم‌ها، تصاویر مختلف و تبادل «صدا» مورد استفاده در مواد شما می‌تواند نام تجاری شما را غیرقابل اعتماد جلوه دهد و مشتریان را با شما مشکل کند. تصور کنید لوگوی شما دارای یک مجموعه رنگ است که با طرح رنگی که در هر بخش از مواد بازاریابی که شرکت شما ارائه می دهد متفاوت است. نه تنها تشخیص برند خود را سخت می کنید، بلکه مشتریان خود را گیج می کنید.

در حالی که جنبه‌های بصری هنگام تدوین دستورالعمل‌های برند مهم هستند، آنها فقط بخش کوچکی از توسعه برند شما هستند. دستورالعمل‌های خوب منبعی برای کمک به همه اعضای تیم شما هستند تا بفهمند چگونه برند شما را به بهترین شکل نشان دهند، اما این دستورالعمل‌ها باید حول محور اینکه چه کسی و برند شما چیست باشد. این سوال را از خود بپرسید که هدف برند ما چیست؟ اگر می توانید به این سوال پاسخ دهید، ما می توانیم بقیه کارها را انجام دهیم.



منبع برای اطلاعات بیشتر:
قلم و گلبرگ

1345 بلوار انسینیتاس. #241
Encinitas, CA 92024
(760) 944-7889
[email protected]
www.penandpetal.com