دستیابی به گواهینامه پایداری در گواتمالا

کیت کیبل، رئیس Dummen Orange آمریکای شمالی گفت: “مسئولیت در قبال مردم و محیط زیست یکی از ارزش های اصلی شرکت ما است.” با این نقطه شروع، ما یک دستور کار پایداری بلندپروازانه طراحی کردیم که محیط زیست، توسعه اجتماعی و فناوری را پوشش می دهد. استراتژی ما شامل اهداف صدور گواهینامه روشن است که برای اندازه گیری و شفاف سازی تلاش های ما بسیار مهم است.

بهبودها شامل اقدامات بهداشتی اجباری برای مردم و مکان‌ها برای پاک نگه داشتن گیاهان از آفات و بیماری‌ها، مزایای کارگران و خانواده، همراه با ارائه مواد اولیه سالم به تولیدکنندگان در سراسر جهان است.

گروه MPS متعهد است که بخش باغبانی جهانی را پایدارتر کند. دریافت کنندگان گواهینامه MPS الزامات سخت گیرانه ای را از نظر محیط زیست، قابلیت ردیابی، ایمنی، بهداشت و شرایط اجتماعی در تمام سایت های جهانی تحمیل می کنند. این استانداردهای صنعتی شرکت هایی مانند Dummen Orange را قادر می سازد تا به بخش باغبانی شفاف و قابل اندازه گیری دست یابند.

ون در ویر گفت: «نگاهی منحصربفرد به تلاش‌هایی که کارکنان Dümmen Orange به صورت روزانه انجام می‌دهند، تماشای جذابی بود. ما متواضع هستیم که بخشی از سفری باشیم که این رهبر صنعت برای رسیدن به بالاترین استانداردهای پایداری در اطراف خود طی کرد. گروه MPS به کارمندان Dummen Orange در گواتمالا برای این موفقیت بزرگ تبریک می گوید.

در طول CAST 2023، نماینده ای از MPS به رهبری Dummen Orange جوایز گواهی رسمی را برای هر دو مزرعه آن در گواتمالا اهدا کرد. Oro Farms واقع در El Jocotillo و Antigua Flowers واقع در Alotenango گواهینامه MPS-Socially Qualified خود را برای همراهی با گواهینامه های MPS-ABC و MPS-GAP قبلی خود دریافت کردند.

Dummen Orange در مسیر صدور گواهینامه پایداری برای سایت های تولید خود در سراسر جهان است. سال گذشته، پنج سایت در چهار کشور به لیست شرکت های دارای گواهینامه کامل اضافه شدند. رهبر جهانی در صنعت گل‌کاری می‌خواهد تمام سایت‌های تولیدی‌اش تا ژانویه سال ۲۰۲۵ به طور کامل مطابق با استانداردهای ابتکار پایداری گل‌کاری (FSI) گواهی شوند و برای دستیابی به این امر از گواهینامه MPS مورد قبول صنعت استفاده می‌کند. Dummen Orange انتظار دارد فرآیند صدور گواهینامه را قبل از این مهلت تکمیل کند.

آرتیج ون در ویر، مدیر منطقه MPS، گفت: “ما با Dummen Orange همکاری طولانی مدتی برای اندازه گیری و تأیید تلاش های پایداری آنها داریم.” “کسب گواهینامه MPS-Socially Qualified در گواتمالا در هر دو سایت تولید این شرکت واقعاً اهمیت پایداری را برجسته می کند و تعهد همه در مزارع و عملکرد جهانی آنها را نشان می دهد.”

MPS از کارآفرینان باغبانی در سراسر جهان در تلاش‌هایشان برای فعالیت پایدارتر حمایت می‌کند. MPS استانداردهای گواهی MPS-ABC، MPS-GAP و MPS-Socially Qualified (SQ) را در میان سایر موارد ارائه می دهد. MPS-ABC یک ابزار نظارتی است که به شرکت ها کمک می کند تا تنظیمات لازم را برای کاهش اثرات زیست محیطی خود انجام دهند. MPS-GAP یک گواهی ورود است که امکان تحویل به خرده فروشان بین المللی را فراهم می کند. با آن گواهی، Dummen Orange با الزامات در زمینه هایی مانند قابلیت ردیابی، محیط زیست، محصولات حفاظت از محصول، و روش های فراخوان مطابقت دارد. گواهی MPS-SQ شرایط کاری را پوشش می دهد و تا حدی بر اساس استانداردهای سازمان بین المللی کار سازمان ملل متحد (ILO) است. Dummen Orange با این گواهی نشان می دهد که الزامات بین المللی در زمینه بهداشت و ایمنی را برآورده می کند.



منبع