دفتر خزانه داری کوک کانتی برای بازیافت گل و دسته گل از بهترین هنرمندان گل دنیا



داوطلبان دفتر خزانه دار شهرستان کوک ماریا پاپاس مطمئن خواهند شد که صدها گل و دسته گل پیچیده از سمپوزیوم موسسه آمریکایی طراحان گل در شیکاگو در هفته آینده هدر نخواهند رفت. دسته گل های برنده جایزه به چندین کلانتری از 25 کلانتری شهر تحویل داده می شود و به افسران پلیس و همسرانشان داده می شود.

پاپاس گفت: “ما فقط سعی می کنیم در این تابستان کمی شادی ایجاد کنیم.” افسران پلیس هر روز جان خود را برای شهروندان این شهر به خطر انداخته اند.

نمایشگاه طراحی گل، که از 1 تا 6 ژوئیه در هیلتون شیکاگو برگزار می شود، اولین رویداد آموزش طراحی گل در صنعت گل است که صاحبان مشاغل برجسته، هنرمندان گل، تامین کنندگان و متخصصان رویداد را جذب می کند.

روزانه صدها گل و دسته گل از این نمایشگاه توسط داوطلبانی از اداره خزانه‌داری و از شرکت Bloom’ N Toss، یک شرکت در شیکاگو که گل‌ها را به بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان اهدا و تغییر کاربری می‌دهد، برداشته و به ایستگاه‌های پلیس منطقه تحویل می‌دهند. کاترین کاستلو، صاحب Bloom’ N Toss، این تلاش را هماهنگ می کند.

کاستلو گفت: «وقتی برای اولین بار از این فرصت باورنکردنی برای بازیافت این گل‌ها و دسته‌های گل که توسط با استعدادترین دست‌ها در صنعت گل‌سازی خلق شده‌اند، مطلع شدم، بلافاصله با خزانه‌دار پاپاس تماس گرفتم. “من می دانستم که به دلیل کار گسترده اش می تواند به این تلاش واقعاً ارزشمند کمک کند.”

علاوه بر گل های آشنا مانند گل میخک، گل رز و آفتابگردان، این دسته گل ها دارای گل های استوایی عجیب و غریب مانند پروتئا، هلیکونیا و ارکیده هستند.

منبع: www.cookcountytreasurer.com



منبع