دفتر ملی باغ شش کلاس گیاهی را برای برنامه سال 2023 راه اندازی می کند.


دفتر ملی باغ، سازمان غیرانتفاعی که باغبانی را در آمریکای شمالی به نمایندگی از صنعت باغبانی و اعضای آن ترویج می کند، به تازگی تمام شش کلاس گیاهی سال 2023 “سال گیاه” را ماه گذشته در Cultivate’22 برگزار کرد.

  • برای محصول پیاز، سال 2023 سال آماریلیس خواهد بود.
  • برای سالانه ها، سال 2023 سال سلوسیا خواهد بود.
  • برای غذاهای خوراکی، سال 2023 سال کلم بروکلی خواهد بود.
  • برای گیاهان آپارتمانی، سال 2023 سال ارکیده خواهد بود.
  • برای گیاهان چند ساله، سال 2023 سال رودبکیا خواهد بود.

برای درختچه های گلدار، سال 2023 سال اسپیرآ خواهد بود.

برنامه «سال» محصولاتی را به‌طور خاص برای بازار آمریکای شمالی انتخاب می‌کند که به راحتی رشد می‌کنند، از نظر ژنتیکی متنوع هستند و تعداد زیادی نژاد جدید برای نمایش دارند. از پرورش دهندگان، دلالان، شرکت های بذر، پرورش دهندگان و مراکز باغ در سراسر ایالات متحده و کانادا خواسته می شود تا هنگام برنامه ریزی بازاریابی خود برای فصل 2023، این گل ها و گیاهان را برجسته کنند زیرا تبلیغات ایجاد شده از این برنامه قابل توجه است.

این برنامه چقدر محبوب است؟
هر شش صفحه “سال” در وب سایت NGB به طور مداوم در 10 صفحه برتر بازدید شده توسط هزاران بازدید کننده سایت در هر ماه قرار دارند.

بعلاوه، در سال 2022، محصولات «سال»، همانطور که در وبینارهای باغبان خانگی ارائه می‌شد، همواره محبوب‌ترین وبینارهایی بودند که توسط NGB میزبانی می‌شد و اعضای آن‌ها را به‌عنوان پانل‌های خبره نشان می‌دادند.

تا اول نوامبر 2022، دفتر باغ ملی عکس‌هایی از انواع مختلف هر شش محصول (ارائه شده توسط اعضای NGB) در وب‌سایت NGB پست خواهد کرد. NGB همچنین PDF برگه‌های اطلاعات، آگهی‌ها، جزوه‌ها، علائم، پوستر، ارائه‌های پاورپوینت و غیره را ارائه می‌دهد. پس از 1 نوامبر، همه موارد فوق را می‌توانید بدون پرداخت هزینه از وب‌سایت NGB دانلود کنید. این ابزارها به صنعت باغ خانگی آمریکای شمالی کمک می‌کند تا این گونه‌های بدون مارک و غیر اختصاصی را به مصرف‌کنندگان معرفی کند و باغبانی را با این کلاس‌های محصول جالب تشویق کند.

تبلیغات مصرف کننده در ژانویه 2023 آغاز خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه و/یا عضویت در دفتر باغ ملی، لطفا با دایان بلاژک تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر:

دفتر باغ ملی



منبع