دفتر ملی باغ محصولات محصولات ویژه را برای برنامه “سال سال” 2024 اعلام کرد


درست در زمان Cultivate’23، دفتر باغ ملی (NGB) سال 2024 “سال محصولات” را اعلام می کند.

برنامه «سال» محصولاتی را به‌طور خاص برای بازار آمریکای شمالی انتخاب می‌کند که به راحتی رشد می‌کنند، از نظر ژنتیکی متنوع هستند و تعداد زیادی نژاد جدید برای نمایش دارند. پرورش دهندگان، دلالان، شرکت های بذر، پرورش دهندگان، خرده فروشان و ارتباط دهندگان باغ در سراسر ایالات متحده و کانادا می توانند این گل ها و گیاهان را در بازاریابی خود برجسته کنند تا به افزایش علاقه و فروش این دسته از محصولات کمک کنند.

  • سال سوسن – لامپ
  • سال آنجلونیا – سالانه
  • سال کدو حلوایی – خوراکی
  • سال بنفشه آفریقایی – گیاه آپارتمانی
  • سال میزبان – چند ساله
  • سال بودلیا – درختچه گلدار

همچنین در Cultivate’23، نحوه بهبود سودآوری با برنامه های بازاریابی رایگان. در مورد نحوه استفاده از برنامه “سال سال” و همچنین برنامه های مشابه از انتخاب های NGB و All-America از اعضای میز صنعت بشنوید. این جلسه روز شنبه 15 ژوئن ساعت 16 در سالن یونیون A برگزار می شود.

از اول نوامبر 2023، دفتر باغ ملی عکس‌هایی از انواع مختلف هر شش محصول (ارائه شده توسط اعضای NGB) در وب‌سایت NGB پست می‌کند. NGB همچنین فایل های PDF از برگه های اطلاعات، آگهی ها، جزوات، علائم، پوسترها، ارائه های پاورپوینت و غیره را ایجاد می کند که برای استفاده همه در دسترس است. پس از 1 نوامبر، تمام موارد فوق را می توان بدون پرداخت هزینه از وب سایت NGB دانلود کرد. این ابزارها به صنعت باغ خانگی آمریکای شمالی کمک می کند تا این گونه های غیر مارک دار و غیر اختصاصی را برای مصرف کنندگان تبلیغ کند و باغبانی را با این کلاس های زراعی تشویق کند.

برای اطلاعات بیشتر :
دفتر باغ ملی
[email protected]
www.ngb.org



منبع