دلتا کارگو از بزرگترین تاسیسات خنک کننده در نیویورک-JFK رونمایی کرد

تاسیسات جدید و پیشرفته، بزرگترین در نوع خود در JFK است و تجربه ارتقا یافته ای را برای مشتریان با محموله ای ارائه می دهد که نیاز به جابجایی تخصصی برای کالاهای حساس به دما دارد که در سراسر جهان ارسال می شوند.

هر یک از اتاق‌های اختصاصی این مرکز برای مواد دارویی و کالاهای فاسد شدنی دارای مناطق دمایی مشخصی است که برای نگهداری محصولات از واکسن‌ها تا انواع توت‌ها در دمای خاص و مورد نیازشان در طول سفر طراحی شده‌اند. کولر همچنین دارای قابلیت کنترل رطوبت و همچنین ظرفیت اختصاصی برای غذاهای دریایی است که اطمینان حاصل می کند که محموله مشتریان به اندازه زمان بسته بندی تازه به مقصد می رسد.

راب والپول، معاون دلتا کارگو گفت: «این تنها یکی از سرمایه‌گذاری‌های مهمی است که دلتا برای نوآوری و گسترش خدمات خود به مشتریان Cargo خود انجام می‌دهد. ما با گسترش زنجیره سرد خود و استفاده از شبکه گسترده شریک و مسیر خود در JFK، مجموعه‌ای بی‌نظیر از گزینه‌ها را برای مشتریانی که به دنبال انتقال محموله‌های حساس به دما از طریق کریدور شمال شرقی هستند، ارائه می‌کنیم.

این کولر که سرمایه گذاری بزرگی برای دلتا کارگو بود، به طور استراتژیک در زیرساخت JFK تعبیه شد تا زمان حمل و نقل را ساده کند. مشتریان همچنین از دسترسی و اتصال جهانی بی نظیر این هاب بهره مند خواهند شد. دلتا بزرگترین شرکت جهانی JFK است که تا 34 پرواز به 26 شهر در سراسر اروپا، آفریقا و خاورمیانه (تابستان 2023) – از جمله 10 بازار دارویی برتر – و همچنین خدمات به بازارهای کلیدی آمریکای لاتین و کارائیب انجام می دهد.

این خنک کننده باری جدیدترین سرمایه گذاری مهم دلتا در تحول در این فرودگاه و نمونه دیگری از مشارکت آنها در ایجاد یک دروازه جهانی در کلاس جهانی در JFK است که نه تنها بهترین تجربه مسافری در کلاس خود را ارائه می دهد، بلکه دارای وضعیت عالی است. ترزا ریزوتو، مدیر کل JFK، گفت: حمل و نقل محموله های هنری که زنجیره تامین ما را تقویت می کند و اقتصاد منطقه را تقویت می کند.

از داروها گرفته تا گل‌ها، کالاهای فاسد شدنی که در فرودگاه بین‌المللی جان اف کندی نیویورک پرواز می‌کنند و از آن خارج می‌شوند، با رونمایی از جدیدترین خنک‌کننده دلتا کارگو، از قابلیت‌های لمسی بالاتری برخوردار خواهند شد.

کولر JFK به عنوان اصلی ترین مرکز زنجیره سرد برای محصولات دارویی و بهداشتی عمل می کند و در عین حال امکان حمل و نقل محموله های فاسد شدنی محصولات و کالاهای تازه را نیز فراهم می کند. این کولر دارای نظارت تخصصی دما، کنترل و نظارت پیشرفته، و کارکنان آموزش دیده و گواهی شده ویژه برای اطمینان از کنترل دقیق و یکپارچگی زنجیره سرد است.

برای اطلاعات بیشتر
باربری دلتا
www.deltacargo.com



منبع