دنیس باسو، اولا جانسون و LoveShackFancy لباس های مهمانی باغ را تصور می کنند

نقوش گل یک گیاه چند ساله بهاری است اما در مد است. برای بهار 2023، شیر بر روی میله کامل باز شد. سه مجموعه نیویورک، که هر کدام در یک مکان نمادین نیویورک نمایش داده شده اند، نشان دادند که چگونه می توان این موتیف ماندگار را منحصر به فرد تفسیر کرد. استاد خز و لباس شب، دنیس باسو، مجموعه چهلمین سالگرد خود را برشته کرد، در حالی که اولا جانسون و طراح LoveShackFancy، ربکا هسل کوهن، به درستی اخلاق برند خود را از طریق ارائه مجموعه به نمایش گذاشتند.

در این مورد، او زنش را می‌بیند که لباس‌ها را در مهمانی‌های باغ بهاری و تابستانی می‌پوشد، و صریحاً از باغ مجللش در آسیاب آبی صدا می‌زند (مهمان ردیف اول، مارتا استوارت به FashionNetwork.com گفت که “باغ او بزرگ‌تر است، اما دنیس شیک‌تر است”.

دنیس باسو
دنیس باسو در پشت صحنه قبل از مجموعه چهلمین سالگرد خود، لحظه‌ای تمرکز خود را از مصاحبه‌ای که برای FashionNetwork.com با این خبرنگار انجام می‌داد، روی مردی با شلوار جین و تی‌شرت و پسرش با شلوار کوتاه و چوگان تغییر داد. این دو تازه کار نمایش به جای رفتن به محل نمایش در پشت صحنه سرگردان بودند. این همان حس عجیب و غریب از دانستن اینکه چه کسی و چه کسی به فضایی تعلق ندارد که باسو در چهار دهه گذشته در مورد زنان شیک پوش خود اعمال کرده است. او می داند که آنها باید چه بپوشند و کجا باید آنها را بپوشند.

مقاله کامل را در: www.fashionnetwork.com بخوانید



منبع

باسو گفت: “عصر چیز من است. آنها چگونه برای این شب های شگفت انگیز نیوپورت، پالم بیچ، نانتاکت یا واتر میل لباس می پوشند.”