دوره تجاری بیماری های علف های هرز، حشرات، گیاهی برگزار شد

اطلاعات تکمیلی و فرم های ثبت نام برای این دوره و سایر دوره های ارائه شده توسط برنامه PSEP را می توان در http://www.extension.iastate.edu/PSEP مشاهده کرد.

این دوره اعتبار آموزش مداوم را برای کاربردهای آفت کش های تجاری دارای گواهینامه در دسته های 1A، 1B و 1C فراهم می کند. موضوعات تحت پوشش شامل استفاده از آفت کش ها و محیط زیست، برچسب ها و درک آفت کش ها، از جمله فاصله ورود محدود و فاصله قبل از برداشت، و موضوعات مدیریت آفات خواهد بود.

پیش ثبت نام در https://go.iastate.edu/LAJDBZ

واحدهای آموزش مداوم (CEU) با گواهی Crop Adviser (CCA) در این برنامه ارائه خواهد شد. شرکت کنندگان علاقه مند باید شماره CCA خود را به همراه داشته باشند.



منبع

محل حضور محلی ساختمان توسعه شهرستان واشنگتن است. ثبت نام قبلی الزامی است و حضور در روز برنامه تنها در صورتی امکان پذیر است که فضا اجازه دهد. این دوره از ساعت 9:00 تا 11:30 صبح برگزار می شود. هزینه ثبت نام در تاریخ 9 نوامبر یا قبل از آن 35 دلار و پس از 9 نوامبر 45 دلار است. برای ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد CIC، با برندی داوسون در ISU Extension and Outreach County Washington تماس بگیرید. دفتر در 319-653-4811.

برنامه توسعه و توسعه دانشگاه ایالتی آیووا شهرستان واشنگتن میزبان دوره آموزشی مداوم مدیریت کنترل آفات کنترل آفات علف‌های هرز، حشرات و بیماری‌های گیاهی است (CIC) برای استفاده‌کنندگان تجاری آفت‌کش‌ها در چهارشنبه، 16 نوامبر 2022. این برنامه توسط ISU Extension and Outreach ارائه شده است. برنامه آموزش ایمنی آفت کش ها (PSEP)، در مکان های اداری در سراسر آیووا در دسترس است.