دیوید آلم به تیم ملی فروش EHR می پیوندد

دوران او در صنعت در سن 14 سالگی و در حالی که با پدرش در مهدکودک هیکس در وستبری، نیویورک کار می کرد، آغاز شد و تحصیلات خود را در SUNY Farmingdale و در طول زندگی حرفه ای خود تا کنون ادامه داد.

رئیس سابق انجمن نهالستان و منظره لانگ آیلند، دیوید همچنین مرد سال انجمن مهد کودک و چشم انداز لانگ آیلند در سال 2016، عضو قبلی هیئت مدیره کمیته باغبانی SUNY Farmingdale و عضو سابق هیئت مدیره مهد کودک و نیویورک بود. انجمن های منظر.

حرفه فروش او با شرکت Conard-Pyle و سپس Hines Nurseries شروع شد، که هر دو قبل از راه اندازی شرکت دلالی خودش، DCA Horticultural Services بود. دیوید پس از بیش از 20 سال ایجاد روابط با مهدکودک ها، مراکز باغ، عمده فروشان و پرورش دهندگان با کیفیت بالا در شرکت خود، قبل از پیوستن به EHR، مدیر منطقه Star Roses and Plants شد.

Eason Horticultural Resources (EHR) مفتخر است اعلام کند که دیوید آلم به عنوان نماینده فروش لانگ آیلند و مترو نیویورک به تیم ملحق شده است. دوران طولانی و موفق او در باغبانی، او را برای انتقال به فروش در EHR مناسب می کند.

خانواده یکی از مهمترین چیزها برای دیوید است. او 28 سال است که با همسرش کارن ازدواج کرده است و به دو فرزندش: امیلی و دانیل افتخار می کند. دیوید در زندگی شخصی خود نیز از ماهیگیری و باغبانی لذت می برد.

برای اطلاعات بیشتر:
EHR
[email protected]
www.ehrnet.com



منبع